Het noorden (Joure, H'veen, Tjalleberd, Drachten)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog ff op JW geweest, maar waar was iedereen heej :?

Hoop motoren, maar geen bekenden en al helemaal geen stickers gezien.

Maybe next time.
 
geen idee.......heb hetzelfde.


ga vanmiddag wel effe gummen.........maar niet op TB. Daar is mijn achterband niet geschikt voor. Deze band wil alleen maar of het hele gewicht van de motor dragen....of helemaal nix....bochies vind ie niet leuk
 
Ben nu al paar keer een rondje rondom TB en JW geweest maar zie geen motoren :+

Vanavond de gebruikelijke JW-avond maar ik had geen zin :o
 
Hey Sander,
Het was best wel druk vanavond! Maar ik had ook niet zoveel zin :(
Het weer was gewoon kl*te...
Greetz 8-)
Zie ik een blauwe R1? *D
Heb je ook een grotere foto? Kan zijn dat je die al eens geplaatst hebt maar ik volg alles niet meer zo goed hier.

Ben er binnenkort wel weer bij op JW :]
 
Zie ik een blauwe R1? *D
Heb je ook een grotere foto? Kan zijn dat je die al eens geplaatst hebt maar ik volg alles niet meer zo goed hier.

Ben er binnenkort wel weer bij op JW :]

Ja hoor :)
Hier een grotere foto:

full
 
Er is gister een VTR afgegaan op TB, in het begin van de bocht. Z'n voorwiel gleed weg; de berijder zelf had geen idee waarom. Hij stuurde wel erg wijd in, misschien dat daar meer vuil lag? Motor was redelijk beschadigd: kappen, demper, glijschade. De coureur had behalve een geschaafd pak eigenlijk niks :}

En het waren geen onervaren jongens, want ze reden op het circuit en hadden een gesponsorde raceoverall aan. FF goed uitkijken dus voor iedereen die TB rijdt!
 
En het waren geen onervaren jongens, want ze reden op het circuit en hadden een gesponsorde raceoverall aan. FF goed uitkijken dus voor iedereen die TB rijdt!
Heb vanmiddag even een raceoverall gekocht waar diverse sponsornamen op voorbedrukt stonden 8-) Omdat ik al diverse circuitdagen heb gereden ga ik zondag even lekker naar TB :+ :P
kan zelfs de beste overkomen hoor

'Gelukkig' alleen maar materiaal dat stuk is '(
Blijft wel zuur voor diegene natuurlijk. Een goede verzekering kan dan wonderen doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan