Het noorden (Joure, H'veen, Tjalleberd, Drachten)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alles goed met iedereen?

Rene, waar blijft dat verslag van je nieuwe motor? Je kwam toch van een blade?
Zijn er echt dingen die jou direkt opvielen? (zowel goed als minder)

Wat staan er een boel fietsen te koop, he?
Echte motor kopen? Zie mijn signature. 8-)
 
heel misschien dat ik nog ffies opstap.
:^ Misschien effe met de Husqvarna het ind.terr. van Leek onveilig maken :P

full
RULES! 8-)
 
Zo ben ik weer :) Was kort maar krachtig. Het is daar echt supermotard-territory 8-) Da's trouwens nog zwaar werk als je echt gaat knallen, ik heb het niet echt koud gehad :P

VROP VROP VROAAAAAAP
 
Hmm ik kom net van TB/KB, stonden 2 motoren op het klaverblad met daarvoor een politie-auto met zwaailicht aan. Ik vermoed dat ze bekeurd zijn (ben niet van dichtbij gaan checken :P ) Hopelijk geen mf-ers?

Ben daarna maar ergens anders gaan spelen :]
 
Ik reed vanmiddag op de weg van Beilen naar Drachten en bij het Witte Huis kwam er een groepje van zo'n 10 motorrijders achter me rijden. In de buurt van de trajectcontrole werd ik voorbij gereden, waarna ze een paar lusjes bij de A7 reden. Op de Skieding haalde ik ze weer in. Iemand van jullie? Helaas was ik in de auto, anders had ik zeker geprobeerd jullie (even) bij te houden. :9
 
Inderdaad ben je weer een lekker aan het rijden staan die smurfen weer aan de kant van de weg, vervolgens raar kijken als iemand met z'n tiet aan ut opbranden is. maar goed hopelijke is het woensdag nog lekker weer kunne we dan weer en dan maar hopen dat de padestoelen uit de grond zijn, :?



kunnen de smurfen weer naar huis. :X



Ps inbox4me wat is KB :? :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan