Het NS400CR race project

leuk dat jullie weer reageren boys ! 8-)

Castrol stikers
full
 
Wij reageren wel hoor :Y ,als je ook maar wat van je laat horen. :?
Het was stil in dit topic :z ;)
 
Laatst bewerkt:
Stickertjes besteld als die binnen zijn kan de hele zooi geschuurd met korrel 1000 en soppen we de hele zooi in de blanke lak !
spuiten doe ik al zowat mn hele leven MJ ! (ook met verf }) )[afbeelding]

interessant (dat deel van verf dan toch :P) want ik kan het niet goed en als ik het laat doen is het ofwel niet goed ofwel te duur...

Heb een café racer tankje en koplam die een kleurtje kunnen gebruiken...? *D

grtz
 
Nou Mj als het niet te ingewikkeld is of moet worden wil ik het wel doen hoor ;)
waar leef jij !?
 
Got it RGGamma ! ;)

Stickers binnen ! , we gaan lakken })
full


(gewoon besteld via ebay in taiwan en china ... O-)
 
Laatst bewerkt:
Nou Mj als het niet te ingewikkeld is of moet worden wil ik het wel doen hoor ;)
waar leef jij !?

Gaat om tankje en koplamp van een Honda (!) CB350 twin van '72.

ik "leef" in Kalmthout, noord-Antwerpen dicht tegen Rosendaal.

we kunnen best de rest via PM bespreken want anders geef ik mensenhier valse hoop over een update van jou :P

grtz

MJ
 
_O- })

oke oke ! onderwerpje dan !:

De gekochte uitlaatmondjes pasten niet ... dus moest zelf maken..! maar zat samen met mn vriend de uitlaatmondjes van een Honda 750 F1 af te hakken en dacht; hee die konden nog wel eens passen ! en ja hoor ff in de draai bank en go ! alsof ze ervoor gemaakt zijn , ik hoefde de binnen diameter niet eens aan te passen .... ;) :]
full
 
Laatst bewerkt:
Ja die cilinders heb ik gezien ... Een paar vraagjes over gesteld maar krijg geen antwoord !
Is hoogst waarschijnlijk een Tony Shepherd conversion

Dat blok is hielegaar van de gekke....

Ik ga lekker mn CR125 cross cilinders pas maken samen met een verse kruk en waarschijnlijk met een 120 graden verzet ( dus dan lopen ze achter elkaar aan net als een echte RS)
Had het nog met voxonda over droge koppeling
En dan kan er ook nog een vfr400 bak in ( sterker)
Dus ideeen zat ....

Maar eerst moet ie maar is zo lopen en rijden en dan zien we wel verder, is na al die tijd al mooi zat .... })
 
Laatst bewerkt:
full

full

full


Lakkie gespoten , stickertje dr op en schuimpie voor mn puntige billen .. })

balhoofdpen is klaar dus hij kan weer op zn beide wielen !! dat betekend onderste uitlaatpiepen kloar moaken :P
 
Ja die cilinders heb ik gezien ... Een paar vraagjes over gesteld maar krijg geen antwoord !
Is hoogst waarschijnlijk een Tony Shepherd conversion

Dat blok is hielegaar van de gekke....

Ik ga lekker mn CR125 cross cilinders pas maken samen met een verse kruk en waarschijnlijk met een 120 graden verzet ( dus dan lopen ze achter elkaar aan net als een echte RS)
Had het nog met voxonda over droge koppeling
En dan kan er ook nog een vfr400 bak in ( sterker)
Dus ideeen zat ....

Maar eerst moet ie maar is zo lopen en rijden en dan zien we wel verder, is na al die tijd al mooi zat .... })

Van welk bouwjaar CR125 ga je de cilinders gebruiken? En moet je veel aanpassen om deze te laten passen op het NS400 blok? Wat moet je hiervoor verder aanpassen om het te laten werken t.o.v. standaard?
 
@Bas : Thanks ! , maar ik ga voor de real thing 😇👊

@Shadow:

Ik wil je met alle plezier eea vertellen maar dat verhaal begint op pagina 2 , moet je maar ff doorkijken , ook het verhaaltje van de carburateurs ...

Ik denk dat met de 33mm carbs en goede ontsteking , eventueel met aan passing van (losse) verbrandings kamers je al een heel eind op schiet !

De timing is bijna het zelfde namelijk , alleen in en uitlaat zijn groter ... 😇
 
Laatst bewerkt:
weer op z'n poten !
(Zitje zit nog niet vast, moet nog iets omhoog vanachter :9

full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan