Het NS400CR race project

Mooi machien

Je weet dat ze bij de sam nu ook upside down voorvorken toe willen laten?
 
Of pech 8-) _O- })

Kan het zo maar gebeuren dat jij daar ineens over hun banen komt knallen _O-

Mogen ze alle andere deelnemers wel eerst van tevoren goed waarschuwen :P
 
Nou, hij heeft toch best opvallende kleuren dacht ik zo 😇

En anders schreeuw ik gewoon;"aan de kant" ( doe ik sowieso al :9 hihihi)

})
 
Das niet eens zo'n gek idee Rob !?😁

Thanks @ de rest !

Nu waterslangen , benzineslang , bout regelen om die 'K' ontsteking dr af te rukken ,bobines ophangen , wanneer komt mn radiateur?? , bevestiging zitje op frame lassen , toeren teller en watertemp kopen ...

O ja we gaan maar uitlaten passen en lassen .. 😁👊
 
Laatst bewerkt:
best wel ff prieken 2 uitlaatjes waar er ooit één bedoelt was ...
full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Dat heb je er mooi onder gekregen!
Blijft een mooi project dit, een keer wat anders dan weer een verbouwde RD of RG.
 
Laatst bewerkt:
Zou de oude meester het nog wel kunnen? :] :+

Hehehehe , ik word wat ouder pappa ,maar was vorige zomer op de Sachsenring (#21) en toen bleek dat ik de 'gekte 'nog bezit !
full


dit is trouwens de meester he ... maar omdat ie er niet meer is neem ik t graag over ! ;)
full
 
Laatst bewerkt:
Hehehehe , ik word wat ouder pappa ,maar was vorige zomer op de Sachsenring (#21) en toen bleek dat ik de 'gekte 'nog bezit !
[afbeelding]

dit is trouwens de meester he ... maar omdat ie er niet meer is neem ik t graag over ! ;)[afbeelding]

Gelukkig ben je het dus nog niet verleerd ;)
En ja de nog oudere meester ,ik denk nog wel eens aan alles wat we in die tijd meegemaakt hebben,wat hebben we een lol gehad,ik mis hem nog steeds.
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig ben je het dus nog niet verleerd ;)
En ja de nog oudere meester ,ik denk nog wel eens aan alles wat we in die tijd meegemaakt hebben,wat hebben we een lol gehad,ik mis hem nog steeds.

Denk daar iets te vaak aan de laatste tijd , soms speelt er muziek op de radio van zijn/ons 'genre' of een bepaalt plaatje op een bepaalt moment .... ik weet t niet ... O-)
IK ga naar Man in augustus een paar rondjes rijden tijdens de parade lap maar dán zal ik aan m denken hee ! als iemand dat kon was hij t wel ! })
 
Laatst bewerkt:
Nog één dan om het af te leren , Tribute aan André v/d Sar !

deze had jij ook nog niet gezien Paul !?
full
 
Nog één dan om het af te leren , Tribute aan André v/d Sar !

deze had jij ook nog niet gezien Paul !?
[afbeelding]

Nee,maar wel zelf de nodige wedstrijden gezien in die tijd,de mooiste was op Zandvoort.
De mannen stonden al op de startplaats en Andre moest nog iets aan zijn motor doen,en
kwam als laatste aan,toen de start en hij ging als eerste weg :}
Later op die dag moest Nico Boekestijn rijden en die stond als 1 van de eerste te wachten,
toen de wedstrijd begon stond Nico nog als enigste op de startplaats,hij was vergeten zijn benzine kraan open te zetten _O- Hij ging toen als laatste weg.
 
Denk daar iets te vaak aan de laatste tijd , soms speelt er muziek op de radio van zijn/ons 'genre' of een bepaalt plaatje op een bepaalt moment .... ik weet t niet ... O-)
IK ga naar Man in augustus een paar rondjes rijden tijdens de parade lap maar dán zal ik aan m denken hee ! als iemand dat kon was hij t wel ! })

Ja ik herken dat gevoel,soms heb ik ook van die momenten.
Rijden op Man was 1 van zijn droomwensen,hij ging er ook regelmatig heen met zijn Engelse
kennissen.
Ik zag dat Mink de smaak ook aardig te pakken heeft met op het circuit rijden,zo zie je maar
dat het blijkbaar ook erfelijk is *O* 8-) :]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan