Het ONK wegrace topic

Onk is nagenoeg VAAK assen.onk denkt groot te zijn,doet ook groot maar daardoor veeeel te duur. Vooral de entree is belachelijk. Bsb rijden grote namen in. Dat soort dingen.
ONK ook in Oschersleben, Hengelo ,Oss en Francorchamps :P
zou mooi zijn als het ONK ook op Zandvoort zou rijden,alleen moeten er dan wat aanpassingen gedaan worden mbt de veiligheid,snap niet dat dit niet te realiseren is.
Entree zou voor ONK maximaal € 10,= mogen gaan kosten, misschiendat er dan wat meer "fans" zouden willen komen,want gisteren waren het voor de ONK-ers toch mooie wedstrijden.
opgetekende reactie gister van een coureur bij het naderen van de GT-trib: goh ik dacht wat is het daar zwart,normaal kom je op een tribune af met vooral blauwe en witte stoeltjes :+
 
Laatst bewerkt:
ONK ook in Oschersleben, Hengelo ,Oss en Francorchamps :P
zou mooi zijn als het ONK ook op Zandvoort zou rijden,alleen moeten er dan wat aanpassingen gedaan worden mbt de veiligheid,snap niet dat dit niet te realiseren is.
Entree zou voor ONK maximaal € 10,= mogen gaan kosten, misschiendat er dan wat meer "fans" zouden willen komen,want gisteren waren het voor de ONK-ers toch mooie wedstrijden.

Heb je helemaal gelijk in, €17 voor een ONK is gewoon veel te veel! En €10 voor een kwalificatie dag op zaterdag is al helemaal asociaal |(
 
ONK ook in Oschersleben, Hengelo ,Oss en Francorchamps :P
zou mooi zijn als het ONK ook op Zandvoort zou rijden,alleen moeten er dan wat aanpassingen gedaan worden mbt de veiligheid,snap niet dat dit niet te realiseren is.
Entree zou voor ONK maximaal € 10,= mogen gaan kosten, misschiendat er dan wat meer "fans" zouden willen komen,want gisteren waren het voor de ONK-ers toch mooie wedstrijden.
opgetekende reactie gister van een coureur bij het naderen van de GT-trib: goh ik dacht wat is het daar zwart,normaal kom je op een tribune af met vooral blauwe en witte stoeltjes :+
Oss is een lachertje en niet Onk waardig,je ziet bijna niks. Oschersleben is tever rijden voor een dagje. Hengelo is KICKUH maar word straks nog meer geboycot door de lokale boomknuffelaars. Spa is ook gaaf en zeker een goede toevoeging aan de kalender.
En als ze op hengelo en oss en spa rijden moeten ze niet zeuren over zandvoort ;)
 
Laatst bewerkt:
ONK Assen is voor veel liefhebbers te ver voor alleen maar een ONK.
Spa ook,er is amper publiek aanwezig.
Hengelo en Oss "veel" lokaal :Y volk.
Zandvoort gevaarlijk...Hengelo en Oss heeft ook een aantal gevaarlijke punten als je eraf knettert en hier rijd men wel.

Bij een plaatselijke top-amateur :+ voetbal :r club (krijg dit woord moelijk uit mijn keel)is er op een zondag meer publiek dan met een Assen -ONK.
 
Laatst bewerkt:
Oss is een lachertje en niet Onk waardig,je ziet bijna niks. Oschersleben is tever rijden voor een dagje. Hengelo is KICKUH maar word straks nog meer geboycot door de lokale boomknuffelaars. Spa is ook gaaf en zeker een goede toevoeging aan de kalender.
En als ze op hengelo en oss en spa rijden moeten ze niet zeuren over zandvoort ;)
Maar Oss krijgt het toch nog steeds voor elkaar om een ONK te kunnen organiseren. Organisatie doet er elk jaar veel moeite voor, en daar is ook respect voor op te brengen.
 
Misschien dat zowel spa als zolder een idee zijn, zijn vanuit centraal nederland beide binnen de 2 uur te bereiken, en voor mij binnen een uurtje. Das nogal wat anders dan 2,5 uur naar assen tuffen.
 
Oss is een lachertje en niet Onk waardig,je ziet bijna niks. Oschersleben is tever rijden voor een dagje. Hengelo is KICKUH maar word straks nog meer geboycot door de lokale boomknuffelaars. Spa is ook gaaf en zeker een goede toevoeging aan de kalender.
En als ze op hengelo en oss en spa rijden moeten ze niet zeuren over zandvoort ;)
Op Oss had ik het dit jaar wel super naar mn zin. Alleen voor Oss en Hengelo zit ik aan een ONK race te denken maar eerst alle kalenders en reglementen maar eens afwachten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan