Het ONK wegrace topic

net terug van de trainingen in oss ondanks dat het erg warm was [ ik en mijn dochter hebben u een mooi rood kleurtje] was het weer heel leuk om de jongens [ en meisjes]van dicht bij te zien

ik wens virgil amber bloemhard , michel van keeken en johan frederiks veel succes morgen tijdens de race we zijn vandaag bij hun op bezoek geweest en het was weer heel gezellig
 
ik ben vandaag ook weer na oss geweest in de eerste race de b klasse van de supersport reed michel van keeken [ startnummer 59] foutje had gemaakt wou hij proberen om zijn achterstand weer goed te maken maar het ging jammer genoeg goed fout michel kwam erg hard te val zijn motor en hij zelf vlogen door de lucht hoogwaarschijnlijk heeft hij de motor op zich gekregen
in het ziekenhuis blijkt nu dat hij 3 wervels in zijn rug heeft gebroken

MICHEL WIJ WENSEN JOUW HEEL VEEL STERKTE


in de dutch supersport lukte het virgil amber bloemhard [ startnummer 74 ]het eerste puntje van het seizoen te pakken blij zijn we hier zeker om maar in ons achter hoofd zijn we toch ook wel bij michel

al om al was het een spannend weekend

ps heeft er iemand foto's van deze jongens ook graag van johan frederiks op de truimph

mary
 
als eerste wens ik michel beterschap en sterkte,







ff snel een paar plaatjes ,
in de loop van de week zoek ik de rest uit,

IMG_9049r.jpg



IMG_8243r.jpg



IMG_8800cr-border.jpg
 
Laatst bewerkt:
Komen mooie plaatjes langs hier! Daarom waag ik ook maar eens een poging...

Iemand nog foto`s van de Westerman rijders? DSBK #79 en #83...

Mail staat in mijn profiel.

Bij voorbaat dank!

Gr Fred
 
Is dat niet die coureur die Bertus niet kon bij houden en dan maar snel achter op spingt :+
bas%20en%20ik.jpg
 
hoi allard als je bij mijn foto's kijkt zie hier boven de link heb ik wel een foto waar jij opstaat geen geweldige actiefoto maar toch

groetjes mary
 
Ik heb even via Hyves een paar foto's van de Eemshaven en Oss online gezet.

HyvesGames

moet echt even week vrij nemen om alles op rij te krijgen |(
ben nu al 4 weekende van huis en door de weeks moet ik werken in een magazijn dus ik kom nergens aan toe zo... :$

Heb nog maar 1 keer :] gedaan dit jaar...

Deze 2 wil ik graag alvast met jullie delen :+


246919715_6_hfRM.jpeg

246893134_6_Weks.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan