Het Papiertje

Tienes

MF veteraan
2 jan 2006
1.433
15
Sinds gisteren bij het cbr en vanochtend bij de gemeente almere heb ik HET papiertje in handen 8-) auto heb ik nog niet dus is me eerste papiertje *O*

nu kan ik eindelijk echt kijken naar motoren die te koop staan met het idee dat ik er al op mag rijden, 25 kw is dus wat ik moet rijden voor 2 jaar maja rijden is rijden :]

zelf vind ik de gs500 wel een mooi motortje en die zit wel rond mijn budget van 800-1500 euro, maar wat zijn nog meer van die leuke 25 motortjes die niet al teveel kosten ;) ?

ben maar arm studentje dus onder de 1000 zou ook mooi zijn :Y
 
gefeliciteerd, kijk eens op marktplaats.nl keuze genoeg
Particulier is goedkoper dan motorzaak maar zo slim was je zelf vast ook... tot 1000 euro maakt dat vast niet uit want dan is bij motorzaak vaak ook geen garantie
 
Hallo Tienes!!

Ik ben zelf ook student en ga ook motorrijden (moet nog beginnen op 4 augustus)...maar gefeliciteerd in ieder geval!!

Ik wil je wel even waarschuwen voor het feit, dat het arm student zijnde, in combinatie met motorrijden lastig is :P . Als je een motor van 1000,- koopt...dan heb je een motor, de aankoop is niet zo het probleem. Maar je hebt bij dat soort motoren geen garantie, en de reparaties en dergelijke dingen die je kwijt bent om een "brik" van 1000 euro te onderhouden, zijn denk ik een grotere zorg dan die ene motor van 1000- 1500 euro...

Ik zou dus een motor kiezen na een goede proefrit en misschien een keuring door de ANWB ofzo om je een financiele klap te besparen...

Succes en veel veilige kilomters alvast!! :] P-J
 
Hey

Zoals er al eerder staat je kan er niet vanuit gaan dat de motor al goed is enz..
Ma nog een vraagje heb je ook al een motorpak enz want je bent natuurlijk nog niet klaar als je alleen een motor koopt.
 
gs500 vind ik ook cker een mooie motor. en ik heb al een goede broek, en ook al een totaal leren pak. ja en alles er om heen gaat ook weer geld kosten, ik weet het :X

maar wil vooral zo snel mogelijk rijden. heb wel bevriende motorsleutelaars dus kleine beperkingen moet lukken maar kost ook weer poen natuurlijk -O-

maar de gs is dus duidelijk de goedkoopste in aanschaf en onderhoud?
 
Jup, 12 euro vaste lasten in de maand excl benzine.

En het onderhoud kun je met gezond verstand zelf ook wel. Kijk goed naar de ketting/tandwielen/banden/remschijfdikte en balhoofdlagers dan heb je de duurste vervangingsonderdelen te pakken.
 
kijk dat kan ik wel betalen *O*

wat heeft jouw gs gekocht?
 
Terug
Bovenaan Onderaan