Het pre90 topic deel 6, volop aan de bak!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb hem al gevonden...gelukkig woont hier iemand die nooit iets kwijt is en ook nog eens weet waar ik het wel kwijt raak..

Is trouwens een flex.. lekker goedkoop :P
 
Nog naar Emmen Wout?
En Ferry?


wout zn meisie is zwanger,(schiet al lekker op 24wkn) en ik wil voorlopig geen blesure's oplopen mn huidige werk bevalt me zeer goed en wil daar zuinig mee omgaan,Maar zodra het weer kan (misschien dit jaar) dan komt de honda weer van stal want damn het jeukt wel als ik de foto's/filmpjes van de teamleden zo ziet.

maar ik hou toch alles in de gaten MF video/foto/uitslagen :Y

succes in emmen!
 

op de tank na vind ik dat wel meevallen eigenlijk, zie vanalles wat niet hoort ;-)
kettinggeleider verbeund, schijfkap past van geen kant, zwarte zadel is echt zonde, verkeerde rempomp en slechte remleidig voor, en de tank zit vast met inbus '(

edit: verkeerde bout voortandwiel, kraan verkeerd om, verkeerde blokbout, zit voor mijn standaard gewoon in elkaar gebeund haha.
 
Laatst bewerkt:
op de tank na vind ik dat wel meevallen eigenlijk, zie vanalles wat niet hoort ;-)
kettinggeleider verbeund, schijfkap past van geen kant, zwarte zadel is echt zonde, verkeerde rempomp en slechte remleidig voor, en de tank zit vast met inbus '(

edit: verkeerde bout voortandwiel, kraan verkeerd om, verkeerde blokbout, zit voor mijn standaard gewoon in elkaar gebeund haha.

zolang heb ik er niet naar gekeken, maar ik vind de alu tank en die goude wielen goed staan
 
wout zn meisie is zwanger,(schiet al lekker op 24wkn) en ik wil voorlopig geen blesure's oplopen mn huidige werk bevalt me zeer goed en wil daar zuinig mee omgaan,Maar zodra het weer kan (misschien dit jaar) dan komt de honda weer van stal want damn het jeukt wel als ik de foto's/filmpjes van de teamleden zo ziet.

maar ik hou toch alles in de gaten MF video/foto/uitslagen :Y

succes in emmen!

Ik ga ook niet naar Emmen, Ferry trouwens ook niet. Ed gaat trouwens wel, ik heb hem aan Landman voorgesteld en ze gaan nu carpoolen. :]
 
Hallo allemaal ,ben nieuw hier ,
lees al een tijdje mee, ben een beetje besmet met het pre 90 cross firus,
heb nu 3 ktm's staan 2 x 500 cc en 1 x 380 cc
heb sinds kort een honda cr 250 gekocht :9~ van 88 of 89 het is met usd vering,
waarschijnlijk kennen jullie hem gekocht van Jeffrey Hommersom uit Arnhem.
Hij vertelde me dat het blok helemaal is na gekeken volgens mij door criscross,
klopt dat ?
lig nu met rug klachten plat dus eb tijd om me even in te lezen, ;(
kan nu even niets wil hem eerst goed onder handen nemen,
 
Hallo allemaal ,ben nieuw hier ,
lees al een tijdje mee, ben een beetje besmet met het pre 90 cross firus,
heb nu 3 ktm's staan 2 x 500 cc en 1 x 380 cc
heb sinds kort een honda cr 250 gekocht :9~ van 88 of 89 het is met usd vering,
waarschijnlijk kennen jullie hem gekocht van Jeffrey Hommersom uit Arnhem.
Hij vertelde me dat het blok helemaal is na gekeken volgens mij door criscross,
klopt dat ?
lig nu met rug klachten plat dus eb tijd om me even in te lezen, ;(
kan nu even niets wil hem eerst goed onder handen nemen,
Ja klopt Chris heeft dat blok gedaan.
 
Hallo allemaal ,ben nieuw hier ,
lees al een tijdje mee, ben een beetje besmet met het pre 90 cross firus,
heb nu 3 ktm's staan 2 x 500 cc en 1 x 380 cc
heb sinds kort een honda cr 250 gekocht :9~ van 88 of 89 het is met usd vering,
waarschijnlijk kennen jullie hem gekocht van Jeffrey Hommersom uit Arnhem.
Hij vertelde me dat het blok helemaal is na gekeken volgens mij door criscross,
klopt dat ?
lig nu met rug klachten plat dus eb tijd om me even in te lezen, ;(
kan nu even niets wil hem eerst goed onder handen nemen,
Blokje is helemaal nieuw ja, er moesten nog 2 dingetjes aan gebeuren dacht ik omdat hij dat toen niet had liggen. Geen idee meer wat. :')
 
Bij ons in de winkel mario, ben nu al.onderweg naar emmen, dus heb m.niet bij. Kan m meenemen naar geldermalsen, of vledderveen. Kost tientje zo'n ding
 
zeg Cri,s heb jij er ook een nieuwe koppeling in gezet ?
of heeft hij dat zelfs gedaan, er zit ook een hele grote demper op deze fiets,
dat is zeker voor enduro gebruik, zoek zelfs een nieuwe, normale aluminium demper.
maar op het kenteken staat dat hij ven 1988 is maar van dat jaar hebben ze toch geen usd vering ?
en de achterbrug is aluminium kleur overgespoten kan ik die ook laten stralen of schuren ?
 
Meeste modellen CR250 uit 1988 hebben ze later een USD in gezet.
Demper is nog gewoon nieuw te koop b.v. via VMX Service. 120 euro ofzo.
Heb je een DEP of FMF.

Stralen en schuren kan makkelijk...gewoon ff doen..
 
Die kunstof demper is van acebis,geluid weet ik nog niet,
als ik die achterbrug schuur moet ik die dan ook nog behandelen ?
tegen corosie ??
 
Vandaag eerste meters met de motor gereden hij liep mooi!
Alleen de schokbreker raakt de uitlaat kan dit kwaad kwa temperatuur in het potje?
20130420_180724_zps9f941480.jpg
 
Dat potje word toch wel heet vaak. Denk dat dit niks uit maakt. Bij een viertakt loopt er ook zon kachelpijp strak langs. Zolang het maar niet schuurt/wringt. Maar die delen bewegen amper.
 
zeg Cri,s heb jij er ook een nieuwe koppeling in gezet ?
of heeft hij dat zelfs gedaan, er zit ook een hele grote demper op deze fiets,
dat is zeker voor enduro gebruik, zoek zelfs een nieuwe, normale aluminium demper.
maar op het kenteken staat dat hij ven 1988 is maar van dat jaar hebben ze toch geen usd vering ?
en de achterbrug is aluminium kleur overgespoten kan ik die ook laten stralen of schuren ?

Nou, er zat een zo goed als nieuw Hinson koppelingshuis in en die zit er als het goed is nog steeds in.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan