Het RF600/900 topic pt7: We like big butts and we cannot lie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niemand mij gemist zeker :P

Ben net terug van vakantie, vandaag 2 rfjes gespot, 1 bij luxemburg rood met allemaal stickers en bij breda(dacht ik hoor kan ook eerder geweest zijn) een 900 met bagage ook rood.


Anyway :W

En welkom nieuwe RF rijders! Uhm ik ga lekker bankie hangen, (wel leuk een groene hadden we nog niet bij de ""club" )
Hee, Yaku, gelukkig weer terug We dachten al dat er wat ernstigs was gebeurt man. Kan me voorstellen dat je dat niet op internet zet, maar we gaan ons hier natuurlijk wel zorgen lopen maken als jij niet reageert........
 
Hee, Yaku, gelukkig weer terug We dachten al dat er wat ernstigs was gebeurt man. Kan me voorstellen dat je dat niet op internet zet, maar we gaan ons hier natuurlijk wel zorgen lopen maken als jij niet reageert........

Ja sorry :X , ik had ook een laptop mee, maar ik kreeg maar geen verbinding met dat wifi, ik snapte er geen hol van !
 
Whhhhaaaa, pak van m'n hart!! welkom terug man ! *O*

goed weer gehad aan de costa?

Ook regen gehad helaas, maar ja het is wel lekker rustig daar, en de familie weer gezien en huisjes gekeken, want we zijn het 1 en ander aan het overdenken, maar er is nog niks zeker, het is niet zo stabiel daar en veel werkloosheid, maar ja we gaan het zien allemaal in de toekomst ;)

Super trouwens je witte tellers!
 
Aha, de volgende RF-meet bij Yakuza THUIS aan de COSTA! *O* *O* *O* *O*

** ziet het al helemaal zitten, een RF-meet van pak 'm beet 3 dagen....touren, bbq-en en biertjes drinken heeeeerlijk man, uiteraard tegen vergoeding voor het eten en drinken**
 
Aha, de volgende RF-meet bij Yakuza THUIS aan de COSTA! *O* *O* *O* *O*

** ziet het al helemaal zitten, een RF-meet van pak 'm beet 3 dagen....touren, bbq-en en biertjes drinken heeeeerlijk man, uiteraard tegen vergoeding voor het eten en drinken**

Ja hoor als het zover komt vind ik dat best gezellig natuurlijk :P

huis van oma daar is groot genoeg, maar ja dat is het huis van oma en niet van ons, daar kunnen zelfs alles motoren binnen staan ;) (al kom je met 40 motoren dan passen ze er nog in :9~ )

Zal morgen ff een foto posten van het uitzicht van het apartement, dat is zo mooi :Y
 
Laatst bewerkt:
Ja hoor als het zover komt vind ik dat best gezellig natuurlijk :P

huis van oma daar is groot genoeg, maar ja dat is het huis van oma en niet van ons, daar kunnen zelfs alles motoren binnen staan ;) (al kom je met 40 motoren dan passen ze er nog in :9~ )

Zal morgen ff een foto posten van het uitzicht van het apartement, dat is zo mooi :Y

Dus stallingsproblemen voor je RF ( welke je nu hebt) zal daar geen probleem zijn ( weer een zorg minder voor je ;) )

Als oma een beetje tuin heeft slaan we onze tentjes gewoon daar op _O-

maar ach wellicht droom ik teveel ( wellicht voor jou ergens in de toekomst realiteit :) )
 
Ja hoor als het zover komt vind ik dat best gezellig natuurlijk :P

huis van oma daar is groot genoeg, maar ja dat is het huis van oma en niet van ons, daar kunnen zelfs alles motoren binnen staan ;) (al kom je met 40 motoren dan passen ze er nog in :9~ )

Zal morgen ff een foto posten van het uitzicht van het apartement, dat is zo mooi :Y

Hee YaKu, welkom terug man !
Leuk gehad dus ?
Laat ons nooooooooooooooooooooooooit meer zo schrikken !
:W
 
Hee YaKu, welkom terug man !
Leuk gehad dus ?
Laat ons nooooooooooooooooooooooooit meer zo schrikken !
:W

Die zat dus gewoon aan de costa op een terrasje aan de san miguel / estrella damm! _O-

p.s xbr....toevallig al langs de post geweest ?

Heeft er toevallig iemand of weet iemand een achterhugger voor een 900 te koop ?
 
Laatst bewerkt:
Had liever gezien dat de RF het nog een seizoen uitgehouden had, maar dat mocht helaas niet zo zijn. Echter denk ik dat ik nu wel een passende vervanger heb gevonden, dus dan moet het maar. Wie voelt zich geroepen om het RF-topic deeltje 8 aan te maken?
 
Hallo mensen :D

Hier weer een nieuw lid. Ben reeds 2 jaar in het bezit van een blauwe RF 600.
Een prima en fijne motor. Zojuist nieuwe bandjes, lagers en remblokken er op
laten zetten. Toen kwam ik er ook achter dat er waarschijnlijk roest in mijn tank
zit en mijn tank net onder het zadel is gaan lekken..... :S

Ik heb hem in de winter gewoon met een volle tank weggezet dus is waarschijnlijk
nog de ervenis van de vorige eigenaar. Heb inmiddels een nieuwe(2ehands) tank in
de zelfde kleur via internet gevonden en gekocht. Weet iemand of er nog aandachtspunten zijn bij het verwisselen van de tank??

Groeten Rolo83
 
klik... 8-)

@ rolo klik
en let op de slangen, tel ze anders eerst even of schrijf op hoe ze zitten/neem een foto whatever
 
Laatst bewerkt:
@ Scozzisa

Thnx voor je reactie. Ga er morgen mee beginnen. Als dat klaar is kan mijn RF er weer een mooi tijdje tegen aan! :)
 
@ Scozzisa

Thnx voor je reactie. Ga er morgen mee beginnen. Als dat klaar is kan mijn RF er weer een mooi tijdje tegen aan! :)
Houd er met het verwisselen van de tank ook rekening mee dat je het kabeltje van de benzinesensor weer goed aansluit (deze wou bij mij nog weleens los schieten). Verder was het bij mij ook zo dat het rubber waarin de tank voor vastgreep (bij het balhoofd) los zat, en zonder dat rubber rammelt de tank nogal. Verder is het niet bijster complex. Mocht er nog benzine in de tank zitten dan is het handig om het kraantje op "OFF" te zetten, en vervolgens de kabel van het kraantje naar de benzinepomp los te trekken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan