Het rijbewijs halen

auto -> 2x ( volgens mijn vader veeeel te snel }) )

Motor-> 1x ( volgens mijn vader had dit mij verboden moeten worden }) )

Strik diploma -> draag nu laarzen....
 
Bromfiets -> 1x theorie (praktijk hoeft niet, waarom snap ik ook nog steeds niet.. praktijk moeten ze ook verplicht stellen)

Auto -> 1x theorie, 1x praktijk

Motor -> 1x theorie, 1x praktijk

Gelukkig niets over hoeven te doen.
 
A-rijbewijs; zowel theorie als praktijk in 1 keer
B-rijbewijs; theorie ineens, praktijk in 2 keer :j (was 1e keer zo zenuwachtig als de pest |( )
Yep,me too..
Zenuwachtig? Wasda? 'kHeb stalen zenuwen 8-) :P
'kHad alleen maar een vuile ouwe **kel uit 't jaar 0 die allang met pensioen had gemoeten als examinator!
 
Bromfietscertificaat 1x
Auto theorie en praktijk beide 1x
Motor theorie en praktijk ook beide in 1x
 
In het leger krijg je die dingen als je je corvee twee keer goed gedaan hebt ;)

Duh, corvee hebben ze al lang niet meer.. Daar hebben ze tegenwoordig burgers voor... (Ook wel klebu's of nukubu's genoemd) ;)

Anyway, in de volgorde zoals afgelegd:

B theorie: 2x
B praktijk: 1x
C theorie: 1x
C praktijk: 1x
A theorie: 1x
A praktijk: 1x

Rijbewijs C & A op kosten van alle forummers!! :} Thanks guys! :+
 
Tot nu toe best netjes.
Geen echte uitschieters.
Het valt hier dus allemaal nog wel mee , maar ik ken zelf toch zeker 3 mensen die een staats-examen hebben moeten aanvragen omdat het na 4 keer (Praktijk bij auto) nog niet gelukt was.
Wel zijn ze bij het staats-examen allemaal meteen geslaagd.

Kunnen we hieruit de conclusie trekken dat mensen die geen computer hebben met een internet-verbinding beroerd rijden? :)
Of dat het staatsexamen geen "bil" voorsteld???
 
Dat staatsexamen vind ik vrij onzinnig; proberen ze wat strikte normering te handhaven bij de CBR-examens, wordt deze gewoon verworpen door dat nihilistisch staatsexamen.

Op zich ben ik voor strengere (selectie) procedures betreft het rijbewijs, maar laat het dan op zijn minst haarfijn geregeld zijn.
Ach ja, hoe kan dat nou trouwens goed geregeld worden als de chaos zelf al heerst in één van de grotere politieke partijen (LPF) ;) .
 
Nou ik weet nog niet hoeveel keer ik er over ga doen, vandaag voor de 1e keer gezakt, balen.
De bijzondere verrichtingen gingen niet geweldig.
8je rijden gaat nooit geweldig dus daar had ik mij al op ingesteld.Maar 3 rondjes links en rechts eruit was nooit een probleem.
De 1e keer vond de examinator niet voldoende en de 2e keer zet ik in mijn 3e rondje een voet aan de grond dus gezakt.Succes voor diegene die het nog moeten halen.
 
Nou ik weet nog niet hoeveel keer ik er over ga doen, vandaag voor de 1e keer gezakt, balen.

Ben je nu alleen op je bijzondere verrichtingen gezakt?

Tja, balen... Dat kan ik me goed voorstellen, het ergste is dat je waarschijnlijk nog heel lang moet wachten voor een nieuw examen...

Succes in ieder geval!
 
Mijn rijbewijzen had ik in 1993 alweer behaald.

Theorie = in 2x
B = in 4x :(
A = in 2x

Bij mijn rijbewijs B was ik geslaagd via een Rijkswaterstaat-examen.

Dat staatsexamen vind ik vrij onzinnig; proberen ze wat strikte normering te handhaven bij de CBR-examens, wordt deze gewoon verworpen door dat nihilistisch staatsexamen.
En alsof het CBR zo heiligmakend is. Ik kon me een examinatrice bij het CBR herinneren die echt iedereen op kijkgedrag liet zakken. Had bij andere examens geen op- en aanmerkingen gekregen over kijkgedrag (wel over andere zaken) alleen bij precies die examinatrice was bij echt iedereen het kijkgedrag niet goed.

Bij het CBR is het gewoon de gril van de dag van de examinator of je slaagt of niet. En bij het staatsexamen kun je wel degelijk zakken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan