Het RS250 & RGV 250 topic: 2takt gaat niet dood!! Deel 10!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zijn bij mij gewoon te zien hoor.(Opera)
Waarschijnlijk doe je niks fout, maar duurt het even met uploaden aangezien het veel tijd in beslag neemt met het laden van de pagina.
 
B-JTlf7CEAA_cVF.jpg
 
Stukkie rijden lijkt me een leuk idee, alleen voor mij niet meer dit seizoen, zoals je hierboven hebt kunnen lezen. Helaas heb ik niet echt veel tijd dus zal hij ook niet snel rijden.....
Ik moet stiekum wel een beetje lachen om dat berichtje dat er met een stukkie samenbinden weer gesleuteld moet worden.. Ben benieuwd of ik bij de rit wel de verzamelplaats haal :) misschien op een aanhangertje daarheen rijden en daar vanuit rijden :)

Heeft iemand wel eens een dempertje van Arrows uit elkaar gehaald?

Een stukkie rijden leek me echt leuk :Y , maar dit weekend kwam er witte rook uit de uitlaat van mijn bovenste cylinder |( . Dus dit wordt de boel uit elkaar halen.

Heeft iemand nog tips? Ervaring van anderen is wel fijn om mee te nemen.
 
Ik heb dat mandje geleden ook gehad, inderdaad wateren. Heb vhm koppen en oorzaak was een o-ring die niet goed zat.

Oplossing setje nieuwe ringen erin en klaar
 
Ik heb dat mandje geleden ook gehad, inderdaad wateren. Heb vhm koppen en oorzaak was een o-ring die niet goed zat.

Oplossing setje nieuwe ringen erin en klaar

Bedankt voor de reacties zover :} . Zelf heb ik (nog) de standaard koppen van Suzuki. Een pakkingset heb ik liggen, dus nu sleutelen.

Wat me opviel in de WH is, de 2 dopmoeren en de 3 moeren om de cylinderkop vast te zetten. De eerste keer eigenlijk niet zo op gelet, maar waarom zitten die dopmoeren niet overal? Iemand een idee :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan