Het RS250 & RGV 250 topic: 2takt gaat niet dood!! Deel 10!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je kan toch gewone diablo supercorsa's nemen in 160/60 ? Net geen slick maar wel onwijs veel grip. Tis wel een circuitband. Geen straatbandje.

ja ik ga die ook nemen! (was verder gegaan met banden discussie in mijn supermono topic) maar dan wel de 150 achter, staat minder bol dan de 160 op een 4.5" velg. origineel ligt er op rs250 toch ook een 150 geloof ik?
 
Laatst bewerkt:
m'n ex cr500 sm liep 180km/u op gps met zulke banden en de gearing was zeker niet echt lang
denk wel dat die banden het houden (hoe de stabilteit ervan is aan 200+ weet ik niet) heb zo m'n cagiva mito 350 die begint te zweven rond de 200km/u en dit komt ook door de band/velg/vering
 
m'n ex cr500 sm liep 180km/u op gps met zulke banden en de gearing was zeker niet echt lang
denk wel dat die banden het houden (hoe de stabilteit ervan is aan 200+ weet ik niet) heb zo m'n cagiva mito 350 die begint te zweven rond de 200km/u en dit komt ook door de band/velg/vering

wat kost zo een set supermotard slicks ongeveer? want als het niet veel scheelt in prijs ga ik zeker voor de supercorsa's hoor!
 
ja ik ga die ook nemen! (was verder gegaan met banden discussie in mijn supermono topic) maar dan wel de 150 achter, staat minder bol dan de 160 op een 4.5" velg. origineel ligt er op rs250 toch ook een 150 geloof ik?
:Y

110 voor en 150 achter klinkt goed. Je kan 160 proberen, maar ik vind 150 meer gevoel geven op een oor.

Mooie upgrade voor je mono zijn dus 3,5" en 5,5" velgen. Kun je 250cc dunlop slicks monteren. Met wat bandenwarmertjes kun je daar heel lang mee doen! *D
 
podver! heb ik eind vorig jaar een nieuwe accu er in gezet nu al weer dood! das niet normaal lijkt me , of is dat navenant aan zo´n klein accutje ?

Bij mijn RGV had ik het ook al heel snel dat mijn accu verrot ging. Ging mijn spanningsregelaar nakijken en bleek best wel hoog te zijn. Maar als ik het licht aan zette, was de spanning precies goed.

Dus ik week niet of je altijd met licht aan / uit rijdt, maar dat scheelt wel.

Verders haal ik altijd in de winter gewoon de accu helemaal los. Dan is het in het voorjaar gewoon starten!
 
Bij mijn RGV had ik het ook al heel snel dat mijn accu verrot ging. Ging mijn spanningsregelaar nakijken en bleek best wel hoog te zijn. Maar als ik het licht aan zette, was de spanning precies goed.

Dus ik week niet of je altijd met licht aan / uit rijdt, maar dat scheelt wel.

Verders haal ik altijd in de winter gewoon de accu helemaal los. Dan is het in het voorjaar gewoon starten!
het licht is al ff kapot :X heb alleen achter licht en mijn remlicht blijft hangen dus is lekker fel :Y
 
Kijk even in Techniek bij de How-To's

Even uit het hoofd komt het erop neer dat je op je accu niet meer als 14.5 mag hebben bij 6000tpm. Maar zoek het how to topic mbt accu/laadsysteem even op.

Zoiets is het volgens mij ook. Maar zoals ik al zei, bij mijn RGV moest je wel je licht aanzetten.
Anders is je laadspanning van je accu alsnog te hoog. Door je verlichting aan te zetten, wordt de spanningsregelaar meer belast en zakt daardoor de spanning. Succes!
 
Zelfde van hier :)


Overigens...weet iemand of de thermostaat van een rgv en rs hetzelfde zijn ?
Volgens mij is 50 graden de openingstemperatuur. Kan iemand dat bevestigen.
En dat ie hetzelfde is als die van een tl1000s ?

ben er naar op zoek namelijk :)
 
En hier ook een vraag hoe krijg ik de tank van de appie los? Zadeltje
is los maar om nou als een aap aan de tank te gaan trekken ..... By de wegp
Waar bestellen jullie online zaken als een luchtfilter en bougie's ?

Oh en vrolijk kerst en nieuw allemaal !
 
En hier ook een vraag hoe krijg ik de tank van de appie los? Zadeltje
is los maar om nou als een aap aan de tank te gaan trekken ..... By de wegp
Waar bestellen jullie online zaken als een luchtfilter en bougie's ?

Oh en vrolijk kerst en nieuw allemaal !

Achter losdraaien en dan naar achter trekken. Hij zit voor onder een beugeltje geklemt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan