Het RS250 & RGV 250 topic: En we roken verder in deeltje 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
denk dat ik alles maar hou voor het dat geld wat jij bied....

Hahaha, je kan bij MP ook "bieden vanaf" aanzetten. Ben je ook van die lage biedingen af :)

Neuh idd. Dat bieden doe ik ook hoogstens om een bod te geven dat wel zo laag is dat het eigenlijk niet serieus te nemen is maar mocht de verkoper "wanhopig" genoeg zijn hoor ik het wel. Maar dat zijn dan ook de dingen die ik niet echt wil/per se wil kopen.
Op motor een motor ofzo zou ik dat niet doen.

Dat doe ik idd ook en ook als het een motor is. Stel dat iemand toch zo gek is :P
Hebbie er toch weer 1 bij :)
 
Nope Mk2 zadel/zitje is anders dan Mk2. Scheelt niet heel veel
Heb er nog wel eentje, maar is niet echt netjes meer. Aan de onderkant is het plastic gebarsten en er missen 2 dopjes. Hij is nog wel goed te gebruiken en met de bovenkant is niks mis. Stuur anders een meeltje, heb nog wel wat fotootjes. ;)
 
ik heb een nieuw leuk hebbedingetje in mn bezit gekregen.
de helm waar Olivier Jacque in 2000, op t circuit van Philip island wereldkampioen werd in de 250GP klasse.
gebeurde in de laatste race van t seizoen tegen zn direkte tegenstander, en teammaat, Nakano die anders bij winst wereldkampioen zou worden.
hij won die race, en de wereldtietel met een banddikte verschil van Nakano.

009zw.jpg


011lsr.jpg


008ss.jpg


helmoj.jpg
 
Laatst bewerkt:
Eindelijk een beetje tijd om te beginnen aan het wisselen van de zuiger zodat ik er volgend jaar weer mee het circuit op kan.

Het valt me wel op dat je errug weinig ruimte hebt om alles los te maken. Zal wel op kleine italiaantjes uitgelegd zijn :( .

Moet trouwens nog nieuwe inserts bestellen voor mijn PV's. Nog meer mensen hier die op het punt van bestellen staan voor eventueel een gecombineerde order?
 
Laatst bewerkt:
Eindelijk een beetje tijd om te beginnen aan het wisselen van de zuiger zodat ik er volgend jaar weer mee het circuit op kan.

Het valt me wel op dat je errug weinig ruimte hebt om alles los te maken. Zal wel op kleine italiaantjes uitgelegd zijn :( .

Moet trouwens nog nieuwe inserts bestellen voor mijn PV's. Nog meer mensen hier die op het punt van bestellen staan voor eventueel een gecombineerde order?

Inserts voor je koppen of centerpieces voor je PV's?

ouwe appie forum members hier toevallig?

Van ARA heb ik nog wel een inlog code maar kom er vrij weinig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan