Het RS250 & RGV 250 topic: Valves are for toilets! Deel 11

Blij 🙂 Stickerset binnen👌🏻Zijn er hier nog mede Rs eigenaren met de Rossi 1998 versie?Zo ja zou ik graag wat close up foto’s willen van plaatsen waar de stickers allemaal zitten.
 

Bijlagen

  • B0911C4A-8AA7-469C-8E39-FF801C01367B.jpeg
    B0911C4A-8AA7-469C-8E39-FF801C01367B.jpeg
    258,4 KB · Weergaven: 16
Iemand ervaring met een gsxr 600 k7 schokdemper ? Deze demper is langer dan die van de rgv… iemand zover gekomen om dit op te lossen met dog bones of zo te laten omdat het meeviel ?
 
Iemand ervaring met een gsxr 600 k7 schokdemper ? Deze demper is langer dan die van de rgv… iemand zover gekomen om dit op te lossen met dog bones of zo te laten omdat het meeviel ?
Ik heb destijds mijn gsxr demper laten aanpassen bij HK suspension in Tiel. Andere veer, shims en ze hebben ook de lengte hetzelfde gemaakt als origineel.
 
  • Leuk
Waarderingen: coyo
Mannen
ik zit naar nieuwe powervalve,s te kijken.Weet iemand of er heel veel verschil zit tussen 2 of 3 delig kwa rijden?Schijnt dat 2 delig meer voor op circuit is?Is 2 delig gewoon te rijden op straat?Ben benieuwd naar jullie mening.
 
Mannen
ik zit naar nieuwe powervalve,s te kijken.Weet iemand of er heel veel verschil zit tussen 2 of 3 delig kwa rijden?Schijnt dat 2 delig meer voor op circuit is?Is 2 delig gewoon te rijden op straat?Ben benieuwd naar jullie mening.
Ik heb gekozen voor die van Erik Potze en heb er nog niet mee gereden. Ik dacht dat @Ami ze ook heeft en daar iets minder enthousiast over was. Dan heb je nog de PV's uit Italie waar ik goede verhalen over gelezen heb, maar die zijn volgens mij wel 2delig inderdaad. Is waarschijnlijk toch een kwestie van uitproberen. Maar wie weet dat je nog concretere reacties krijgt.
 
Heb er zelf de 2 delige van gianluca inzitten (michelotto) goede prijs. En qua power heb ik er geen verschil in gevoeld. Zelfs niet de bekende dip, die ik zou moeten hebben met tyga uitlaten. Heb wel al de zeeltronic klaar liggen. Ook heb ik de cnc gefreesde koppen via gianluca.
 
Ik heb ook de 2 delige PVs, met een goede ervaring. Bij goed afstellen heb je geen voelbare dip.

Bij 3 delige PVs met een gefreesd middendeel blijft de pin altijd een zwak punt is mijn ervaring. Deze zul je dus moeten blijven inspecteren.

Zie ook:
Bericht in onderwerp 'Het RS250 & RGV 250 topic: Tijd voor slicks... deel 8' Het RS250 & RGV 250 topic: Tijd voor slicks... deel 8
 
Ik heb ook de 2 delige PVs, met een goede ervaring. Bij goed afstellen heb je geen voelbare dip.

Bij 3 delige PVs met een gefreesd middendeel blijft de pin altijd een zwak punt is mijn ervaring. Deze zul je dus moeten blijven inspecteren.

Zie ook:
Bericht in onderwerp 'Het RS250 & RGV 250 topic: Tijd voor slicks... deel 8' Het RS250 & RGV 250 topic: Tijd voor slicks... deel 8
Ok thx dan denk ik dat ik genoeg weet👍🏻Ga nog wel ff zoeken in deel 8👍🏻
 
Iemand interesse in een frame + achterbug van een MK2, onbeschadigd in zeer goede conditie ? Met Australische papieren.
 
Ik heb gekozen voor die van Erik Potze en heb er nog niet mee gereden. Ik dacht dat @Ami ze ook heeft en daar iets minder enthousiast over was. Dan heb je nog de PV's uit Italie waar ik goede verhalen over gelezen heb, maar die zijn volgens mij wel 2delig inderdaad. Is waarschijnlijk toch een kwestie van uitproberen. Maar wie weet dat je nog concretere reacties krijgt.
Ik zou de PV's van Potze niet adviseren. De laag op het aluminium was al na een jaar beschadigd. Ook de vorm van de PV's sluiten niet goed aan t.o.v. de uitlaatpoort. Zo waren er ook een aantal afmetingen niet in orde. Maar goed, dit is mijn ervaring en mening.
Succes met je keuze.
 
Terug
Bovenaan Onderaan