robinz1000
MF'er
- 23 jan 2008
- 242
- 181
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Helaas voor jou heb ik de mooiste kleursteling, HaradaBlij Stickerset binnenZijn er hier nog mede Rs eigenaren met de Rossi 1998 versie?Zo ja zou ik graag wat close up foto’s willen van plaatsen waar de stickers allemaal zitten.
Waar heb jij je set laten spuiten? Zoek ook nog een adresje.Blij Stickerset binnenZijn er hier nog mede Rs eigenaren met de Rossi 1998 versie?Zo ja zou ik graag wat close up foto’s willen van plaatsen waar de stickers allemaal zitten.
Ik heb het nog niet laten spuiten.Maar ik heb ff contact gehad met Mark van Wijk. Die zit in Boesingheliede. Is een kwartier vanuit Lisse,dus lekker in de buurt voor mij.Waar heb jij je set laten spuiten? Zoek ook nog een adresje.
Erg fraai inderdaad! Zou nog graag een RS'je willen hebben. Maar heb besloten dat projecten eerst af moeten voor er weer iets bij komt.Erg mooie Appie op MP
≥ Aprillia RS 250 - Motoren | Aprilia - Marktplaats.nl
Zeldzaam mooie aprillia rs 250 ! Heeft lange tijd als decoratie op kantoor gestaan! Km stand dus ook maar 12 duizend km! Nagenoeg geen gebruikers sporen! Loopt bij de eerste kick als een zonnetje.link.marktplaats.nl
Ik heb destijds mijn gsxr demper laten aanpassen bij HK suspension in Tiel. Andere veer, shims en ze hebben ook de lengte hetzelfde gemaakt als origineel.Iemand ervaring met een gsxr 600 k7 schokdemper ? Deze demper is langer dan die van de rgv… iemand zover gekomen om dit op te lossen met dog bones of zo te laten omdat het meeviel ?
Mark van Wijk kan het niet spuiten,of heeft geen zinZat een beetje moeilijk te doen.Nu in overleg bikepaint Hogenboom.Hun kunnen ieder geval de kleuren van Aprilia spuiten
Ik heb gekozen voor die van Erik Potze en heb er nog niet mee gereden. Ik dacht dat @Ami ze ook heeft en daar iets minder enthousiast over was. Dan heb je nog de PV's uit Italie waar ik goede verhalen over gelezen heb, maar die zijn volgens mij wel 2delig inderdaad. Is waarschijnlijk toch een kwestie van uitproberen. Maar wie weet dat je nog concretere reacties krijgt.Mannen
ik zit naar nieuwe powervalve,s te kijken.Weet iemand of er heel veel verschil zit tussen 2 of 3 delig kwa rijden?Schijnt dat 2 delig meer voor op circuit is?Is 2 delig gewoon te rijden op straat?Ben benieuwd naar jullie mening.
Ok thx dan denk ik dat ik genoeg weetGa nog wel ff zoeken in deel 8Ik heb ook de 2 delige PVs, met een goede ervaring. Bij goed afstellen heb je geen voelbare dip.
Bij 3 delige PVs met een gefreesd middendeel blijft de pin altijd een zwak punt is mijn ervaring. Deze zul je dus moeten blijven inspecteren.
Zie ook:
Bericht in onderwerp 'Het RS250 & RGV 250 topic: Tijd voor slicks... deel 8' Het RS250 & RGV 250 topic: Tijd voor slicks... deel 8
Iemand interesse in een frame + achterbug van een MK2, onbeschadigd in zeer goede conditie ? Met Australische papieren.
Ik zou de PV's van Potze niet adviseren. De laag op het aluminium was al na een jaar beschadigd. Ook de vorm van de PV's sluiten niet goed aan t.o.v. de uitlaatpoort. Zo waren er ook een aantal afmetingen niet in orde. Maar goed, dit is mijn ervaring en mening.Ik heb gekozen voor die van Erik Potze en heb er nog niet mee gereden. Ik dacht dat @Ami ze ook heeft en daar iets minder enthousiast over was. Dan heb je nog de PV's uit Italie waar ik goede verhalen over gelezen heb, maar die zijn volgens mij wel 2delig inderdaad. Is waarschijnlijk toch een kwestie van uitproberen. Maar wie weet dat je nog concretere reacties krijgt.
Ja, inderdaad...Verkocht aan ArieHé Jan de man met ooit een hele mooie VJ 23!
Verkocht toch??
Die noemen ze ook wel RGV SP toch?Hé Jan de man met ooit een hele mooie VJ 23!
Verkocht toch??
Bekijk bijlage 1644111
RS250, RGV250 en RSA250!
Van Gilera!
Bekijk bijlage 1644114
Maar ja, vind er maar een.....