Het RS250 & RGV 250 topic: Valves are for toilets! Deel 11

Bizar... Ik zit er nog niet verlegen om maar je zou er over na gaan denken...
Vooral omdat ik toch niet aan rijden toe kom, maaaaaaar. Als ik in de toekomst minder race kan dat zo weer komen.

Nee ik hou hem nog wel ff.

Edit:
Overigens, biedingen op MP en het geld in de hand zijn wel 2 verschillende dingen.
 
Laatst bewerkt:
Je kan je er (soms terecht) over verbazen maar je kan ook kansen zien. Als je het vergelijkt met auto's valt het allemaal erg mee. En motoren kun je makkelijker kwijt.
Tja die kans heb ik vroeger gehad,ben alleen zo dom geweest m,n takkies te vroeg te verkopen8)7,
maar ja toen waren de prijzen zodanig dat het rijden er op nog niet tot waarde vermindering leidde,nu is dat iets waar je meer
rekening mee moet houden,die met weinig km,s leveren veel geld op,ga je er mee rijden gaat dat toch snel geld kosten.
 
Tja die kans heb ik vroeger gehad,ben alleen zo dom geweest m,n takkies te vroeg te verkopen8)7
Dan zijn er nog steeds kansen. Recentelijk stond er nog een heel mooi RS'je te koop voor ongeveer de helft. En dan nog, je doet het voor je plezier. Als je het doet om er rijk van te worden, dan kun je beter wat anders gaan doen.
 
Dan zijn er nog steeds kansen. Recentelijk stond er nog een heel mooi RS'je te koop voor ongeveer de helft. En dan nog, je doet het voor je plezier. Als je het doet om er rijk van te worden, dan kun je beter wat anders gaan doen.
Nou ik had er aardig van op de Bahama's in de zon kunnen gaan bakken als ik al mijn motoren bewaard had,de meeste
zijn nu een veelvoud waard,cbx,z900,z1000,rd,s,RG,s,KR,s,RS,RGV,Laverda enzzzzzz :Y
 
Nou ik had er aardig van op de Bahama's in de zon kunnen gaan bakken als ik al mijn motoren bewaard had,de meeste
zijn nu een veelvoud waard,cbx,z900,z1000,rd,s,RG,s,KR,s,RS,RGV,Laverda enzzzzzz :Y
Ja dat is telkens een terug kerend verhaal. Had je er de plaats en de middelen voor om ze allemaal te bewaren? Indien ja dan ben je best een beetje een pipo :P Indien nee, shit happens!
 
Ja dat is telkens een terug kerend verhaal. Had je er de plaats en de middelen voor om ze allemaal te bewaren? Indien ja dan ben je best een beetje een pipo :P Indien nee, shit happens!
Nou ,het waren er meer dan 100,dus dat bewaren zou moeilijk geworden zijn,dus geen pipo,maar wel shit happens :+
 
  • Leuk
Waarderingen: NR34
Stukje in elkaar gedraaid over de Aprilia 250 GP fiets
 
  • Leuk
Waarderingen: bigw
Vraagje, moeten niet eens een nieuw topic maken?

Bart is al vanaf februari niet meer online geweest en de users in de OP klopt geen fluit meer van met user die nog veel langer niet online zijn geweest/helemaal geen 250 meer hebben?
 
Vraagje, moeten niet eens een nieuw topic maken?

Bart is al vanaf februari niet meer online geweest en de users in de OP klopt geen fluit meer van met user die nog veel langer niet online zijn geweest/helemaal geen 250 meer hebben?
:^ Maar zeg het niet te hard, want dan is de Opperchef ineens weer heel snel terug :P
 
Vandaag even een ritje gedaan. Afgelopen winter VHM koppen en Vertex zuigers gemonteerd. Over 2 weken zal ik een aantal runs doen op de testbank om het mengsel te checken en de Ignitech verder af te stellen.
IMG_20210807_155921.jpg
 
Bekijk bijlage 1667548
Vandaag hebben we een goede sessie gehad op de bank van MVS (Nederhorst Den Berg). Oorspronkelijk stond het mengsel veel te arm (zie curve met maar 40 pk). Daarna hebben we de air jets, ontstekingscurve en PV curve geoptimaliseerd. Met als resultaat 70 pk.

Setup:
VHM 12.0 cc koppen
Vertex zuigers met enkele veer
2 delige PVs
Tyga uitlaten

Toch leuk 280pk per liter cilinderinhoud :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan