Het RS250 & RGV 250 topic: Valves are for toilets! Deel 11

Of deze,
1655672897641.jpeg
 
Deze erbij gekocht. Ding ziet er gloednieuw uit. Kan zo uit de showroom gerolt zijn..

Enig minpuntje, de kuip vooraan heeft een barst wel.. Ik vermoed dat de eigenaar tegen een deur of zo is gereden bij het manoeuvreren..

Schitterend ding! Hopelijk snel mijn plaat zodat ik kan rijden!
551236F6-E049-4A7E-8844-63E2316F43FE.jpeg
1161CAF2-C0E6-49F7-A963-138BC0183FD9.jpeg
 
Deze erbij gekocht. Ding ziet er gloednieuw uit. Kan zo uit de showroom gerolt zijn..

Enig minpuntje, de kuip vooraan heeft een barst wel.. Ik vermoed dat de eigenaar tegen een deur of zo is gereden bij het manoeuvreren..

Schitterend ding! Hopelijk snel mijn plaat zodat ik kan rijden!Bekijk bijlage 1776906Bekijk bijlage 1776907
Wow, ziet er zeker keurig uit. Remmen zal die zeker goed doen gezien de upgrades :}
 
Handelt Roelof H. dan nog in tweetakten? Zie nog voornamelijk moderne machines en tegenwoordig ook auto's. Op tweetaktgebied heeft Motorenenzo hem zowel links als rechts ingehaald.
 
1995 model. VJ22. Alhoewel ik een bananenbrug toch wel mooier vind.
Bananenbrug is wel heel mooi ja. Verschillende zelfbouw motoren gezien waar bewust gekozen is voor de bananenbrug. Maar was een licentie issue. Blijkbaar had Honda of Yamaha ? patent op dit ontwerp en mocht Suzuki het later niet meer gebruiken.
 
Bananenbrug is wel heel mooi ja. Verschillende zelfbouw motoren gezien waar bewust gekozen is voor de bananenbrug. Maar was een licentie issue. Blijkbaar had Honda of Yamaha ? patent op dit ontwerp en mocht Suzuki het later niet meer gebruiken.
Geen idee waarom. Op de aprilia rs125/250 is het wel nog toegepast..
 
Terug
Bovenaan Onderaan