Het RS250 & RGV 250 topic: Valves are for toilets! Deel 11

RGV250 manual voor een nette prijs
Screenshot_20230121_112410_Marktplaats.jpg

Suzuki RGV250 RGV 250 1988-1996 Service manual handleiding
€ 50,00
 
RGV250 manual voor een nette prijs
Bekijk bijlage 1840799
Suzuki RGV250 RGV 250 1988-1996 Service manual handleiding
€ 50,00
Ja zag hem voorbij komen: deze is erg netjes. Maar heb eerder echt mazzel gehad, zelfde manual nog in het cellofaan voor E 24,- inclusief verzending :t
 
Ik ga er van uit dat je die chesterfield bedoelt? Ik ken hem niet maar echt fantastisch ziet die er niet uit. Compleet overgespoten, tankdop, teller niet origineel veel boutjes zwart geschilderd etc.. Binnenwerk van de vork is ook anders, dat kan wel een WP zijn als ik het zo zie.
 
Ja die is het inderdaad met die andere teller. Maar dan inderdaad beter eerst hier 10x vragen dan zomaar wat doen. Wellicht ff wachten tot er wat anders voorbij komt, heb ook geen haast ermee
 
Mijn idee, voor dat geld kan je gewoon een hele mooie kopen. Zal altijd hier vragen, hier hangen wel wat liefhebbers en kenners rond.
 
Ik heb er verder niet zoveel verstand van maar zo op het oog ziet hij er goed uit. Wel Duitse katalysator dempers??
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er verder niet zoveel verstand van naar zo op het oog ziet hij er goed uit. Wel Duitse katalysator dempers??
Ja inderdaad, dit schijnen niet de beste dempers te zijn hoorde ik al. En ook de y panelen lijken niet origineel te zijn. Maar ben ook benieuwd naar de livery. Klopt deze voor het 1995 jaar? Kan er weinig info over vinden tot nog toe.
 
Wat vind je, wat vinden jullie dan van de volgende RS250: Ook overgespoten. Ik ben iets meer thuis in de RGV's:


Is de livery correct gedaan? Zijn alle onderdelen zoals kuipruit, stuurgewichtjes, knippers, remmerij, voorpoten nog origineel?
Vind gele lijnen niet overal overtuigend, maar dat kan bij aprilia maarzo per model eens afwijken. Zo top was de afwerking ook weer niet..
Vooral op de kont lijkt de baan te dik en de sticker te klein.

Ruit is aftermarket met verschrikkelijk lelijke boutjes erdoor.
Verder lijkt die tamelijk origineel, ik zou inderdaad die uitlaten vervangen als het de uitvoering met kat is.
 
  • Leuk
Waarderingen: NR34
Je kan het chassisnummer ingeven op de piaggo website. Dan zie je in welk kleur die is geleverd destijds. Het is weinig info daarop maar als je het kleur en jaar weet, dan geraak je al een heel end.

Thanks, dat is een goeie tip :t Zojuist het framenummer opgevraagd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan