Het RS250 & RGV 250 topic: Valves are for toilets! Deel 11

Ik zou eerder die Lucky kopen dan die Aprilia,Aprilia,s kom je nog wel aan een echte Lucky is veel moeilijker.

:^ En ik kan het inmiddels weten. Al eventjes bezig een Lucky op te knappen. En dat loopt ook aardig in de papieren, als je alles terug naar origineel wilt. Maar had het niet willen missen als je ziet wat je ervan leert. Uiteindelijk is dat leuker dan eentje kopen die al helemaal goed is, als je die al vindt.
 
:^ En ik kan het inmiddels weten. Al eventjes bezig een Lucky op te knappen. En dat loopt ook aardig in de papieren, als je alles terug naar origineel wilt. Maar had het niet willen missen als je ziet wat je ervan leert. Uiteindelijk is dat leuker dan eentje kopen die al helemaal goed is, als je die al vindt.
Had er maar eentje gekocht die al helemaal klaar was ;)
 
Zal ik ff wisselen na t weekeinde. Eerst 2 dagen op ecuyers met de vj23*O* ( en de ktm smc om brood te halen:+)

Ho wacht ff, jij bent die Lucky Fucker ;) met de VJ23 Lucky Strike, toch? Heb je op Assen wel eens gesproken volgens mij.
 
Iemand belang bij een gebruikt, maar verder compleet en origineel RS250 oud model werkplaatshandboek?

Mag weg voor 2 tientjes.

Mailen naar thomassalute at hotmail dot com
 
Heb m sinds februari van jank overgenomen.
Zaterdag en zondag heerlijk gereden. Groot verschil met de appiekawa.

Gave en unieke RGV man. Rijden er niet veel van rond en zeker niet in deze livery :t
 
Is idd gemaakt voor t circuit. Airbox met carb in, speciale uitlaten,(gemaakt door toenm monteur van ene kenny robberts), pv bediening bij balhoofd en nog kit onderdelen.
 
Mettet_17062011001.JPG
 
Is idd gemaakt voor t circuit. Airbox met carb in, speciale uitlaten,(gemaakt door toenm monteur van ene kenny robberts), pv bediening bij balhoofd en nog kit onderdelen.

Mooi ding die rgv van jou 👍 heb je nog wat meer technische gegevens? (Waar hij afwijkt van een "standaard")
Beetje geschiedenis bekend? En nog wat meer foto's van andere hoeken?
Als je het wil delen natuurlijk....😚😇
 
Ja #23 herinner ik me weer :t Dan dus gesproken met de vorige eigenaar bij de LMD een paar jaar geleden.
 
Is idd gemaakt voor t circuit. Airbox met carb in, speciale uitlaten,(gemaakt door toenm monteur van ene kenny robberts), pv bediening bij balhoofd en nog kit onderdelen.

Heb jij ooit een vermogenstest gedaan?
Ik heb ook een andere airbox, export model cockpit, powervalve naast balhoofd, andere uitlaten (geen idee wie ze heeft gemaakt) en een Sugaya R2 cdi.
Kom nog niet op de 60pk.
 
Fotos zal ik een dezer dagen even maken.
Enigste wat iig niet origineel is is de voorvork.
De RGV heeft ooit niet onverdienstelijk mee gedaan in een of ander amerikaans kampioenschap.
Hij is iig veel sneller dan n challenge racer. Hoeveel pk weet ik niet.
 
Zo heren alles wel?
Ik ben al enige tijd op zoek naar een RS250 mk1.
Afgelopen week weer achter het net gevist in Dld. Na veel gemail hadden we overeenstemming maar dag later toch aan een ander verkocht.
Daarvoor al meerdere bij zgn handelaren. Dat was vaak ook niets. Te duur of zeer onvriendelijk als ik wat vragen stelde.

Daarom stel ik de vraag hier maar weer eens: weer iemand een originele mk1 te koop? Liefst Loris of een Biaggi. Hoeft niet een perfecte te zijn (tenzij de prijs beetje te behappen is:) )
Mag wat werk zijn maar liever geen eentje die in tig dozen uitelkaar ligt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan