Het RS250 & RGV 250 topic: Valves are for toilets! Deel 11

Zo heren alles wel?
Ik ben al enige tijd op zoek naar een RS250 mk1.
Afgelopen week weer achter het net gevist in Dld. Na veel gemail hadden we overeenstemming maar dag later toch aan een ander verkocht.
Daarvoor al meerdere bij zgn handelaren. Dat was vaak ook niets. Te duur of zeer onvriendelijk als ik wat vragen stelde.

Daarom stel ik de vraag hier maar weer eens: weer iemand een originele mk1 te koop? Liefst Loris of een Biaggi. Hoeft niet een perfecte te zijn (tenzij de prijs beetje te behappen is:) )
Mag wat werk zijn maar liever geen eentje die in tig dozen uitelkaar ligt.
Dit wat, https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/...PowerAsArray=KW&minPowerAsArray=KW&scopeId=MB
Hier nog 1,wel veel duurder, Aprilia RS 250 Chesterfield mit Arrow Anlage
 
Laatst bewerkt:
Ja die had ik gezien alleen Letland. Das wel ver weg hoor :)
Zeker met een aanhanger waarmee je 80 rijdt....
Prijs is wel leuk overigens.
 
Ja die had ik gezien alleen Letland. Das wel ver weg hoor :)
Zeker met een aanhanger waarmee je 80 rijdt....
Prijs is wel leuk overigens.
Ja maar als je ziet wat men normaal vraagt voor die fietsen,en dat is bijna het dubbele of meer,dan is het die trip misschien wel waard.
 
Ja dat is zeker waar. Alleen 20 uur enkele reis is mij net even te veel van het goede:)
Eigenlijk hoop ik er eentje hier in de buurt (Dld of Belgie) te vinden.
Die zal vast duurder zijn alleen :)
 
Gewoon rustig afwachten, komt vanzelf weer wat te koop voor normaal geld.
 
Gewoon rustig afwachten, komt vanzelf weer wat te koop voor normaal geld.

Dat is de vraag. Ergens verwacht ik ook wel dat ze weer een keer tijdelijk zakken in prijs. Om daarna weer duurder te worden. Echter de vraag in deze is: Wat heb je er voor over en hoeveel km ben je wel bereid om er voor te rijden? Je zal er iets voor over moeten hebben.
 
Ja gewetens vragen inderdaad. Ik wil er best wat voor rijden en hoef echt niet een bodem prijs. Maar dan wel voor een juiste/goede RS250. Project is ook best ok....

Wachten en zoeken zal ik blijven doen. Maar mocht er hier iemand iets zien/weten of van zijne afwil dan houd ik mij aanbevolen.
 
Ja dat is zeker waar. Alleen 20 uur enkele reis is mij net even te veel van het goede:)
Eigenlijk hoop ik er eentje hier in de buurt (Dld of Belgie) te vinden.
Die zal vast duurder zijn alleen :)
Gelijk een leuke vakantie van maken,zie je ook eens wat van de wereld :Y
 
  • Leuk
Waarderingen: NR34
Ik heb eens 600 kilometer gereden voor een nsr 250, was echt een frikandel van een motor.
Dat is het enige waar ik mijn RS (of beide) ooit voor zou in ruilen.
 
Ja gewetens vragen inderdaad. Ik wil er best wat voor rijden en hoef echt niet een bodem prijs. Maar dan wel voor een juiste/goede RS250. Project is ook best ok....

Wachten en zoeken zal ik blijven doen. Maar mocht er hier iemand iets zien/weten of van zijne afwil dan houd ik mij aanbevolen.

Ja ik snap dit luxe dilemma wel. Letland zou mij ook wat te ver zijn, evenals oost duitsland. Heb mijn Lucky 2 jaar geleden in Duitsland gehaald ten hoogte van Trier. Rond 06:00u weg gereden en in totaal een dagje in de weer geweest. En als je ziet wat ik er inmiddels aan uit gegeven heb aan onderdelen :$ Maar uiteindelijk gaat er niks boven om van niets weer iets te maken.
 
Het grootste vraag is wat wil je er max aan uitgeven,er staat wel het nodige te koop,maar heb prijzen gezien in de buurt van 10000,-
Ik snap niet dat mensen zulke bedragen betalen voor een 250cctje,het zijn leuke fietsjes,maar zo bijzonder rijd het niet,het blijft
maar 250cc.
 
Jongens/mannen,
Hartelijk dank al voor meedenken!
De genoemde 10k€ wil ik zeker niet uitgeven. Ik zet in op de helft plus nog wat extra voor daarna qua opknappen.
Voor dagelijks rijd ik op een Transalp 650. Ook niet de meest snelle of spannende fiets. Ik vind de RS250 gewoon een mooie fiets en het tweetakt geluid gewoon heel fijn :)
 
Zo heren alles wel?
Ik ben al enige tijd op zoek naar een RS250 mk1.
Afgelopen week weer achter het net gevist in Dld. Na veel gemail hadden we overeenstemming maar dag later toch aan een ander verkocht.
Daarvoor al meerdere bij zgn handelaren. Dat was vaak ook niets. Te duur of zeer onvriendelijk als ik wat vragen stelde.

Daarom stel ik de vraag hier maar weer eens: weer iemand een originele mk1 te koop? Liefst Loris of een Biaggi. Hoeft niet een perfecte te zijn (tenzij de prijs beetje te behappen is:) )
Mag wat werk zijn maar liever geen eentje die in tig dozen uitelkaar ligt.

Staat nog een op MP (voor veel €)
 
Mooie Simoncelli tribute fiets te koop in Italië
 
  • Leuk
Waarderingen: NR34
Terug
Bovenaan Onderaan