Het RS250 & RGV 250 topic: Valves are for toilets! Deel 11

Mag je hopen,meer waarschijnlijk alleen een poetslap.;)

Jup alles laten blinken met Bel Ray, vervolgens shiny foto's maken, een hele lap advertentie tekst schrijven waar Pinokkio jaloers op is, Ka-ching!
 
Wisten jullie dat Roodkapje pinokkio ooit tegenkwam in het grote bos ?
Pinokkio schrok en wou wegrennen, te laat. Roodkapje vloerde hem en ging op zijn gezicht zitten en zei; en nu liegen kreng :+
 
Nog niet helemaal af maar best leuk.
48904911057_0e5f96c618_b.jpg
 
Nog niet helemaal af maar best leuk.
48904911057_0e5f96c618_b.jpg

Klopt, die stond er 2 jaar geleden al. Als hij nu een beetje van deze moeite zou stoppen in de te verkopen motoren en voornamelijk eens iets aan after sales service zou doen, dan was het een heel ander verhaal.
 
Klopt, die stond er 2 jaar geleden al. Als hij nu een beetje van deze moeite zou stoppen in de te verkopen motoren en voornamelijk eens iets aan after sales service zou doen, dan was het een heel ander verhaal.
😺 MIAUW!!!
 
Ik ben ook nieuw hier. Ik had al een Chesterfield RS125 uit 1995 en heb er begin deze week een Chesterfield RS250 bij gekocht, ook uit 1995. Ben er erg blij mee. Wellicht kent iemand hier de motor. Ben namelijk opzoek naar historie gezien het een origineel Nederlandse motor is. Foto volgt, even uitzoeken hoe dat werkt.
 
Lucky bastard! Die staat nog op mijn verlanglijstje.

edit:
Is de foto uit een wat bijzonder hoek genomen of zitten de stickers op de tank scheef?
Goede opmerking,die zitten er inderdaad scheef op,ook de kuipstickers zitten niet waar ze horen te zitten en ook de tekst free runner staat
er niet op,ik ben bang dat deze een nagemaakte is of een niet juist bestickerde ex schade motor ,ik denk dat er heel wat meer Chesterfield replica's zijn dan er ooit gemaakt zijn door Aprilia 8)7
zo horen ze te zitten,
 

Bijlagen

  • DSC05040.JPG
    DSC05040.JPG
    251,8 KB · Weergaven: 14
Laatst bewerkt:
Goede opmerking,die zitten er inderdaad scheef op,ook de kuipstickers zitten niet waar ze horen te zitten en ook de tekst free runner staat
er niet op,ik ben bang dat deze een nagemaakte is of een niet juist bestickerde ex schade motor ,ik denk dat er heel wat meer Chesterfield replica's zijn dan er ooit gemaakt zijn door Aprilia 8)7
zo horen ze te zitten,

Het is inderdaad een replica stickerset. Niet de originele. Wel een zeer nette prijs betaald voor de motor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan