Het RS250 & RGV 250 topic: Valves are for toilets! Deel 11

Jij hang teveel vast aan het woord "bouwen".
Er is geen enkele motorfiets die je aan het begin van het jaar koopt die ook daadwerkelijk in dat jaar is gebouwd. Dan koop je dus een nieuwe motorfiets in 2016 (2016 model!)die volgens jouw 2015 als bouwjaar heeft. Daarom is de stelregel dat de datum eerste tenaamstelling wordt aangehouden als bouwjaar en modeljaren worden gebruikt om aan te geven uit welk jaar de motorfiets is.. Overigens is het RDW de officiële instantie die over alle kentekens gaat, dus dat lijkt me een redelijke betrouwbare bron :)

Leuk of niet, het is wel zo :)

Maar we houden erover op. Er is veel meer interessants te vertellen op 2-takt gebied mag ik hopen!
 
Laatst bewerkt:
Jij hang teveel vast aan het woord "bouwen".
Er is geen enkele motorfiets die je aan het begin van het jaar koopt die ook daadwerkelijk in dat jaar is gebouwd. Dan koop je dus een nieuwe motorfiets in 2016 (2016 model!)die volgens jouw 2015 als bouwjaar heeft. Daarom is de stelregel dat de datum eerste tenaamstelling wordt aangehouden als bouwjaar en modeljaren worden gebruikt om aan te geven uit welk jaar de motorfiets is.. Overigens is het RDW de officiële instantie die over alle kentekens gaat, dus dat lijkt me een redelijke betrouwbare bron :)

Leuk of niet, het is wel zo :)

Maar we houden erover op. Er is veel meer interessants te vertellen op 2-takt gebied mag ik hopen!
Ok mannen, Leuk al die feitjes. :P

Ik zie het gewoon zo. Een dealer/handelaar moet gewoon eerlijk zijn wat betreft bouwjaar/modeljaar. Die weet dat donders goed en dan ga je niet met een naïef hoofd zeggen dat 'dat in het kenteken staat!'
 
Ik ben bezig met m'n projectfiets en nu heb ik nog een voorremschijf nodig. Heeft iemand nog een voorremschijf van een Aprilia RS250 liggen ter overname? Wel een nette vlakke natuurlijk.

Je kan me mailen op mijn2@email.com

Groeten, Ramon
 
Hallo, ik ben druk bezig met zoeken naar achterwiel dempers. Kan iemand mij hieraan helpen?
Graag alles aanbieden. Ook adressen en links kunnen van pas komen.
TTW heb ik al contact mee opgenomen. Deze kan ze niet leveren.
Hoop dat jullie me kunnen helpen.
 
Hallo, ik ben druk bezig met zoeken naar achterwiel dempers. Kan iemand mij hieraan helpen?
Graag alles aanbieden. Ook adressen en links kunnen van pas komen.
TTW heb ik al contact mee opgenomen. Deze kan ze niet leveren.
Hoop dat jullie me kunnen helpen.
Partnr. AP8125656 weet je al?

Succes, de standaard shops die ik vaak pak, hebben ze niks. :/
 
Hallo, ik ben druk bezig met zoeken naar achterwiel dempers. Kan iemand mij hieraan helpen?
Graag alles aanbieden. Ook adressen en links kunnen van pas komen.
TTW heb ik al contact mee opgenomen. Deze kan ze niet leveren.
Hoop dat jullie me kunnen helpen.

RH motoren en Potze al geprobeerd?
Anders kan je het nog proberen op het Engelse RGVforum
 
Laatst bewerkt:
Bellen ga ik vandaag doen. forums ben ik al afgelopen maar ga zeker proberen
Bedankt voor de tips
 
Niemand heeft ze of kan ze leveren. Jammer.
Mocht iemand ze willen verkopen, evt een compleet wiel, dan hoor ik het graag
 
Terug
Bovenaan Onderaan