Het RS250 & RGV 250 topic: Valves are for toilets! Deel 11

Aprilia RS250 kuipen in super mooie staat. De linker zijkuip heeft onderaan wat schade aan het ophangpunt (kras van 1 cm op 2mm), niet uitgescheurd.

Voor rossi replica model (1998).

DSCN6632.jpg


DSCN6633.jpg


DSCN6636.jpg


300 euro voor het setje.
 
Aah zie 't. Bedankt voor de moeite.
Wat is er trouwens nog bizar veel voor te koop! Kan Honda een puntje aan zuigen..
 
C:\Users\kurt\Pictures\2015-08\IMG_0001.JPGC:\Users\kurt\Pictures\2015-08\IMG_0001.JPG
C:\Users\kurt\Pictures\2015-08\IMG_0004.JPG
C:\Users\kurt\Pictures\Nieuwe map\IMG_0441.JPG
C:\Users\kurt\Pictures\Nieuwe map\IMG_0443.JPG
full
 
Weet iemand van jullie of er goede slangen te koop zijn om de olieinjectie slangen te vervangen? Die van mij lekt dat het niet leuk meer is.
 
Aprilia RS250 kuipen in super mooie staat. De linker zijkuip heeft onderaan wat schade aan het ophangpunt (kras van 1 cm op 2mm), niet uitgescheurd.



300 euro voor het setje.

Beste Thomas,

Ik ben wel geïnteresseerd in uw kuipen, maar kan u geen privé bericht sturen.
:?

Iemand nog tips voor een goede straatlegale raceband voor quasi enkel circuit gebruik.
rs 250 mk2?

2d285t4.jpg
 
Beste Thomas,

Ik ben wel geïnteresseerd in uw kuipen, maar kan u geen privé bericht sturen.
:?

Iemand nog tips voor een goede straatlegale raceband voor quasi enkel circuit gebruik.
rs 250 mk2?

[afbeelding]

Qua banden heb ik de Dunlop Sport maxx alpha-13. Op de straat en circuit gaat deze wel goed, vind ik dan. Ze zijn behoorlijk zacht.
 
Conti Race Attack zou ik wel eens willen proberen. Bevielen mij prima onder 675 en ze zijn verkrijgbaar in 160 (achter).

Ik ga eens kijken naar die conti's.
Een vriend die raced met rs 250 zegt wel dat ik in 150mm moet blijven om sneller van richting te veranderen.
160 is iets slomer en zoveel pk's zijn er niet om 1cm breder te moeten gaan.
Dit is zijn mening....
 
Gewoon 160 monteren. Merk je niks van.
Icm 120-70 voorkant rijd prima

En die vriend van je moet afvallen. Stuurt ie ook sneller 😀😀 een RS250 niet snel van koers te veranderen...... tssss
 
Laatst bewerkt:
Ik kan even wat advies gebruiken:
Vandaag mijn eerste rit op de RS gemaakt dit jaar. Bij bepaalde snelheden hoorde ik een zoemend geluid, zodra ik het gas dichtdraai. Bij gas geven neemt het af. Thuis de motor op de paddockstand laten draaien in de versnelling, en toen bleek het geluid bij het voorste tandwiel vandaan te komen vanaf een bepaalde snelheid. Als ik het wiel met de hand ronddraai hoor ik niets geks. Nu voel ik axiaal speling van ongeveer 0,5-0,7 mm op de as van het voorste tandwiel. Radiaal kan ik geen speling ontdekken. Hij schakelt verder goed.
Mijn vraag is nu of het geluid veroorzaakt kan worden door de axiale speling? Is deze speling onacceptabel? En zo ja, kan ik het lager van de uitgaande as vervangen zonder het blok uit het frame te halen? Ik kom er met het WPH niet helemaal goed uit.
Alvast bedankt!
Erik
 
Terug
Bovenaan Onderaan