coyo
MF veteraan
Jouw manier, ding in de huiskamer zetten en niet mee rijden. gaan ze ook niet stuk.Is er een andere manier van rijden naast volgas racen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Jouw manier, ding in de huiskamer zetten en niet mee rijden. gaan ze ook niet stuk.Is er een andere manier van rijden naast volgas racen?
Jouw manier, ding in de huiskamer zetten en niet mee rijden. gaan ze ook niet stuk.
Er op zitten in de woonkamer en jengkedengkedeng zeggen....
Dat zijn lieden die genieten van hun joint.Jezus man wat voor scheet heeft die vent gelaten!!
Er reden ook een keer een paar fietsers achter me toen ik net wegreed, die zaten aardig afkeurend te wapperen met hun handen voor de neus.
Ik ben wel blij met hem. Jaren geleden een RGV gekocht met volgens hem grote schade aan de versnellingsbak. Ding voor weinig geld opgehaald en er bleek slechts 1 lager speling te vertonen..
Ik klaag dus echt niet over hem
RH motors. Roelof Heide, gruwelijk wat n ellende. Ik heb me er vies in vergist. TIP breng je kruiwagen er nog niet naar toe..
Zelf beëdigd specialist is het.
Persoonlijk had ik m nog wel hoog. Heb er mn Chesterfield naar toe gebracht om af te laten stellen. Bleek dat 1 zuiger stuk was en de 1 PV. Na ja, dan doe maar nieuw, hoe moeilijk is het tenslotte. Was druk met t werk, dacht gun me de luxe een specialist. Had ik beter niet kunnen doen.
Na t warm draaien met 2 nieuwe zuigers bleek dat de pakking tussen het krukas carter lek was. Kwam vaak voor zei die, dacht nog als dat zo is pak je dat er direct bij. (?) Lag aan mij want had t niet gemeld, vond t wel raar maar goed, zocht er nog niet wat achter.
m.a.w. het blok moest er weer uit. Krukas bleek ook gammel, hup, nieuwe erin. Zuigers er weer in enz enz.
Heeft de moeite genomen om m in te rijden op de bank. Bracht mooi vermogen, 66pk ahw. gemeten.
Ik helemaal blij! Donderdags opgehaald, zondag vlammen. Knapt eerst de koppelingskabel uit t hendeltje, verkeerd om gemonteerd. oh. oh slecht signaal.
Na 30 kilometer kon ik schoonvader bellen om een bus op de zaak op te halen. Totale vastloper op de staande cilinder.
Ik die sukkel gebeld, motor maandags langsgebracht, zeg maar wanneer ie weer klaar is. Want ik heb immer betaald voor n goede motor.
Heeft de kans gehad om z`n fouten te herstellen, waarschijnlijk nog in de marge.
MAAARRRRRR Ik heb werkelijk nog nooit zoveel smoezen gehoord. 1 ding bleef duidelijk, t lag niet aan hem. (gietfout in zuiger, stationair sproeier dicht en zo nog meer kolder)
Uiteindelijk lag natuurlijk aan mij, ik was geen 2 takt waardig, ik snapte het niet, had m overduidelijk niet warm laten lopen direct volgas, etc etc.
Heb de RS nu 14 jaar, 2 x zelf klaar gemaakt, circuit gereden etc etc. Trouwens ook 7 seizoenen nationale enduro gereden met n 250 2takt KTM zonder uit te vallen met mechanische pech. Ik deed m`n eigen revisies. Trek ff n conclusie.
Ik mocht de motor ophalen onder voorwaarden: of (grof) betalen voor de reparatie of een document tekenen dat ik m vrijwaarde van aanspraak.
Keerl is echt helemaal gek!
Heb de motor opgehaald, natuurlijk zonder te tekenen.
Blokje ligt inmiddels op de werkbank. Heb 2 andere cilinders (heb nog wel wat voorraad) nieuw laten nicasilen met nieuwe zuigers.
Op de motor en t blok zijn te zien: tyrips tyrips tyrips tyrips, vloeibare pakking, pasvlakken niet schoon, mengolie leiding met n tyripje vastgezet, oude pakking hergebruikt. En als toppunt: draad dol int carter wordt opgelost met een langere bout met moertje scheef erachter. Specialisten werk!
In een cilinder kun je zien dat de uitlaatpoort stijl niet of, gedeeltelijk niet, terug ligt. Deze ligt gelijk aan de cilinderwand. Is ook te zien aan de zuiger dat ie over deze rand heeft gelopen. De poorten zijn ook niet nabewerkt, erg grof en brokkelig, dit is ook op de zwarte coating van de zuiger te zien. Zo zal ook de staande cilinder kapot zijn gelopen, nicasil eruit gesleten, toen de zuiger te warm etc etc. op die plek is de zuiger gaan smelten, rand van de zuiger veer af gedrukt, bam vast.
Kijk en huiver.
Hoe loopt dit af? cilindertjes komen eerstdaags terug, krukas wordt gebalanceerd, heb nieuwe pakkingen gekocht (hehehe), VHM binnenkop is besteld, heb voor enige centen wat slangklemmen besteld, zit nu n helicoil int carter.
Zal binnenkort ff wat foto`s van de opbouw erop zetten. Het hardst baal ik ervan dat ik iemand een motor heb toevertrouwd waar ik op gesteld ben en dat er zo mee om wordt gegaan. De misselijke reacties maken me echt wit heet. Heb hem aansprakelijk gesteld voor de schade en ben nog in overweging op juridische stappen. Al vraag ik me af wat het gewin zal zijn. Kale kip & plukken je weet wel, dat verhaal.
Wat een doffe ellende....
Bekijk bijlage 1381055Bekijk bijlage 1381056Bekijk bijlage 1381057
Mocht je er nog 1 zoeken, Kennisgeving voor omleidingTriest om te lezen en te concluderen dat hij met meerdere tweetakt liefhebbers zo om gaat. Met jou erbij geteld staat de teller nu op 5 van mensen waarvan ik weet dat hij ze zo behandeld heeft. En dan zal men zeggen, 5 dat is toch niet zoveel? Maar van hoeveel mensen weten we het niet? Tevens staat zijn gastboek vol met alleen maar positieve reacties. En dat stinkt sowieso. Blijkbaar zijn wij tweetaktliefhebbers te braaf.
Feiten over de RGV250 die ik bij hem kocht:
-De carburateurs zouden ultrasoon door hem gereinigd zijn. Dat zet hij overigens standaard in zijn advertentieteksten. Ik kan foto's laten zien waaruit blijkt dat de carburateurs compleet vergomd zijn.
-Voor bij de ophanging van de voorpoten zijn nokjes afgebroken. En het vermoeden bestaat dat er daardoor meer met de voorpoten aan de hand is.
-Bij demontage bleek 1 van de motorophangsteunen gewoonweg te ontbreken. Deze zijn ook nog eens niet meer te leveren door Suzuki.
Punt 2 heb ik proberen te reclameren, met alle gevolgen van dien. Hij was niet in gebreke, maar ik moest me diep schamen, dat ik het lef had om dat te beweren, aldus meneer Heide. Voorgesteld om met de motor langs te komen zodat we er samen naar kunnen kijken om samen een oplossing te zoeken. Hier stond hij niet voor open. Hij zou wel voor me op zoek gaan naar andere voorpoten voor me. Volgens mij is hij nog steeds aan het zoeken, want het blijft angstvallig stil.
Ik stel voor om een RH Motoren fanclub op te richten
Mocht je er nog 1 zoeken, Kennisgeving voor omleiding
Aiai... ik heb wel wat aangeslingerd door de motor zaak te noemen
Het lijkt mij niet dat hij het nog lang vol zal houden op deze manier.... zo groot is dat wereldje niet.
Overal gaan dingen mis. Degene die t ontkend liegt. Met t oplossen laat je je kracht zien. In dit geval was t vrij eenvoudig. Kleine site maken met alle euvel en recensies erop? Paar euro adwords er tegen aan. Dat zal helpen toch?
Ik kan zo nog wel 2 zaken opnoemen die niet serieus met de brommers omgaan als het gaat om serieus afstelwerk.
1 beweerde dat ie perfect afgesteld was. gevolg 1,5 rondjes assen en n vastnaaier. oftewel te arm
1 beweerde 10 pk er bij door het luchtfilter te ontdoen vh binnenschot. net op tijd de boel weer terug gefixt.
vrot tegenwoordig de boel zelf wel in mekaar.
ga ook geen namen noemen.
Kwam vroeger wel bij MWS almere ook omdat hij zelf met 2takten geraced had.
Ga binnenkort wel ff naar dila brommershop in purmerend voor n vermogensmeting.