Het RS250 & RGV 250 topic: Valves are for toilets! Deel 11

Nou ja geblokkeerd je kan wel posten enneh die Triumphs klinken inderdaad top en reageren gevaarlijk op het gas......
 
Blok vol gereviseerd, nu de 2/6gear en hopelijk vanaaf klaar😎
 

Bijlagen

  • 20190503_124211.jpg
    20190503_124211.jpg
    110,7 KB · Weergaven: 14
  • 20190517_141042.jpg
    20190517_141042.jpg
    245,3 KB · Weergaven: 16
  • 20190513_115505.jpg
    20190513_115505.jpg
    110 KB · Weergaven: 17
Hey allen,
Oké leuk!
Iig al een paar geïnteresseerden!!!

:t Vorig jaar om deze tijd dachten we ons Lucky Strike projectje bijna af te hebben. Maar je komt iedere keer weer voor verrassingen en uitdagingen te staan. Zo ook nu weer: Waren al bezig met het kuipwerk te monteren tot dat we een dolgedraaide blindlinkmoer in het subframe tegen komen waar een kuipophanging moet komen. Dus duurt nog even :)
 
:t Vorig jaar om deze tijd dachten we ons Lucky Strike projectje bijna af te hebben. Maar je komt iedere keer weer voor verrassingen en uitdagingen te staan. Zo ook nu weer: Waren al bezig met het kuipwerk te monteren tot dat we een dolgedraaide blindlinkmoer in het subframe tegen komen waar een kuipophanging moet komen. Dus duurt nog even :)

Inmiddels in een avondje het hele subframe waar oa. het blok op 1 punt in hangt, vervangen. En alle credits aan @65x45.2 Mario voorzag dat het blok en de uitlaten hiervoor gewoon konden blijven zitten en dit bleek ook te kloppen. Nu kunnen we op het gemak het schroefgat (laten) fiksen van het gedemonteerde subframe:t
 
Dempers leg ik voorlopig op de schap.... haha
De ongewenste quickshifter is gemaakt idd,
Gelijk nieuwe koppelingsplaten en veren👌.
Ja zou wel lachen zijn om met een klein groepje rondje IJsselmeer te maken ofzo😎🤗
 
Inmiddels in een avondje het hele subframe waar oa. het blok op 1 punt in hangt, vervangen. En alle credits aan @65x45.2 Mario voorzag dat het blok en de uitlaten hiervoor gewoon konden blijven zitten en dit bleek ook te kloppen. Nu kunnen we op het gemak het schroefgat (laten) fiksen van het gedemonteerde subframe:t
Nice, de details he👌
 
Tja, voor de een een makkie voor de ander abrakadabra......
Voor een sleutelaar is het idd goed te doen👌
Gewoon aan beginnen,met een wph is het goed te doen,ooit heeft iedereen het moeten leren,ik heb mijn
eerste versnellingsbak gerepareerd nog zonder boek of internet een kwestie van onthouden hoe het in elkaar zit en op volgorde leggen,tegenwoordig is het een stuk makkelijker met al de hulpmiddelen die te krijgen zijn.
 
Yep, zo deed ik het vroeger ook de eerste keer met mijn zundapp cross blokkie. Gewoon beginnen en op volgorde leggen :t
 
Yep, zo deed ik het vroeger ook de eerste keer met mijn zundapp cross blokkie. Gewoon beginnen en op volgorde leggen :t
Ja die van mij was van een Kreidler,moest ik toch wel ff goed over nadenken,zo,n blok was minder simpel
dan gedacht,maar het is toen gelukt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan