Voila,
Als iemand nog originele uitlaten heeft...
dan is hij helemaal klaar...
Bekijk bijlage 1414448
Wat een fraai ding.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Voila,
Als iemand nog originele uitlaten heeft...
dan is hij helemaal klaar...
Bekijk bijlage 1414448
Ja mijn tijd was nog veel langer geleden,begin jaren 80,de tijd van de RG,s en TZ race motoren,de tijd van Jack Middelburg,Wil Hartog,Den Boet,Maarten Duyzers,Stimorol Willem,Peter Lemstra,Freek Ouwendijk,Mile Pajic,Cees Cornwall enzzzzzzzzzzzz.Ik ben in 1998 toen ik net 18 was meteen begonnen met racen. Eigenlijk veel te vroeg wat ik had een te krap budget. Maar ik heb gelukkig 2x op het oude Assen met noord-lus mogen rijden en woensdag avond altijd trainen op de Eemshaven. Dat werd oogluikend toegestaan als je naam bekend was bij de agenten.
Ook heb ik 3 seizoenen nog meegemaakt in het oude onk op straten circuits zoals Twello en Tolbert
En savonds ff langs bij de caravan van Mille om nog eens naar je vering te laten kijken. Je was daar nooit alleen en Mille gaf uitgebreid les
Dat was echt racen 2 tacten 4tacten 1cilinder 4cilinders, voor iedereen zijn ding. Zaterdag trainen en zondag de wedstrijden. Helaas komt dat allemaal nooit meer terug.
En moeten we nu tevreden zijn met de eenheidsworsten van OW cup. 6 wedstrijden op Assen en 2x ver naar het buitenland.....
En als je pech hebt pikt de douane je pakketje er uit en moet je ook nog invoerrechten betalenBedenk dat dit een veilingsite is,je moet er dus op bieden,enigste die ik ken die onderdelen uit Japan haalt is Erik
Bitacticus gehaasticus je zou hem een PB kunnen sturen om te vragen
hoe het werkt.
Ja en dan heb je nog de verzendkosten.En als je pech hebt pikt de douane je pakketje er uit en moet je ook nog invoerrechten betalen
Toch ff vertellen,ging afgelopen zaterdag naar Chassis Factory
Maar er stond een zeer mooi alu frame in de mal met balhoofd en schetsplaten eraan gelast en er hing een 2takt motorblok in en wat voor eentje,een origineel Cagiva 500 GP C94 racer uit het tijdperk van Lawson en Kocinsky.
Een Italiaan heeft dat blok bezorgd en nog een boel onderdelen en hij bouwt die racer werkelijk helemaal na wat betreft het frame en achterbrug.Hij had de originele bouwtekeningen hangen en honderden foto’s,frame zag er al waanzinnig uit.
DIe Italiaan is trouwens familie van degene met de grootste verzameling aan Ducati MotoGP racers,volgens mij die vent die ermee op Youtube zit.
www.chassisfactory.nl
Bedoel je Ducati spul of Cagiva, de meeste Cagiva's bevinden zich tegenwoordig bij een verzamelaar in Engeland.
Dat bouwpakket is ook naar Engeland gegaan.
https://farm66.static.flickr.com/65535/48203478177_b907b7e139_b.jpg
Maar dat is een mooie brommert Arie! In ieder geval goeie banden eronder!De foto's van de vj23
Jij bent partijdigMaar dat is een mooie brommert Arie! In ieder geval goeie banden eronder!
De foto's van de vj23
Hoe wou je dat lassen er is geen ruimte voor een las zo te zien.Misschien wel vast te zetten door een gaatje te boren en een spanstift te plaatsen.
Vind het ook maar een rare constructie ,zit die bus alleen maar geperst op die as?Ja dat is idd wat ik me af vroeg. Ik kan ook een nieuwe bestellen. Maar soms is repareren ook mogelijk.
Vind het ook maar een rare constructie ,zit die bus alleen maar geperst op die as?