TeamHeronSuzuki
Two Stroke or No Stroke
- 2 okt 2006
- 37.982
- 19.337
Ziet er top uit!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Prachtige rgv! Wat heb je er allemaal aan gedaan? Ben vanmiddag ook even snel bezig geweest. Alleen mn ontvetter was bijna op helaas. Klein plasje olie uit de onderste pv. Is er een howto om dat uit elkaar te halen en nieuwe kabels aan te leggen? De pulley lijnt wel mooi uit met de streepjes als ik de grijze draad test doe.
Gefeli met de RS en welkom bij de club!Prachtige rgv! Wat heb je er allemaal aan gedaan? Ben vanmiddag ook even snel bezig geweest. Alleen mn ontvetter was bijna op helaas. Klein plasje olie uit de onderste pv. Is er een howto om dat uit elkaar te halen en nieuwe kabels aan te leggen? De pulley lijnt wel mooi uit met de streepjes als ik de grijze draad test doe.
Idd komt de ontluchting heel kritisch. Werkt je thermostaat wel OK??Denk dat hij dan nog niet goed ontlucht is? Mooie lijst. Is het blok eruit halen lastig? Jammer dat er geen Haynes manual bestaat voor deze fiets. Heb ook al een zooitje losse blindklinkmoeren gevonden. Alleen dat rubber kussentje van de toeter zit vast en de klinkmoer los. Hoe ga ik die los krijgen?
Denk dat hij dan nog niet goed ontlucht is? Mooie lijst. Is het blok eruit halen lastig? Jammer dat er geen Haynes manual bestaat voor deze fiets. Heb ook al een zooitje losse blindklinkmoeren gevonden. Alleen dat rubber kussentje van de toeter zit vast en de klinkmoer los. Hoe ga ik die los krijgen?
Thanks! En ja ontvetter kun je goed gebruiken. Ik heb het meeste met lampolie verwijderd. Zowel de buitenkant, maar ook binnen de accubak ontvet, etc. Heb het in dit topic al eens het een en ander vermeld, maar hier een volledige opsomming (ook mooi voor mezelf om terug te kijken):
-Verschillende niet originele stickers verwijderd.
-Heelplates ontdaan van lelijke carbon plaatjes en gepolijst.
-Blok verwijderd en alles schoon gemaakt.
-PV's vervangen en afgesteld.
-Cilinders gecheckt en goed bevonden.
-Wielen laten poedercoaten.
-Kuipwerk laten restaureren.
-Blok subframe vervangen.
-Dolle blindlinkmoer van het originele subframe vervangen zodat deze weer bruikbaar is.
-Remklauw achter gespoten.
-Remklauwen voor gereviseerd.
-Lam kickstarter asje vervangen.
-2x dol schroefdraad van koppelingsdeksel gerepareerd met helicoil.
-Niet originele knipperlichten, stuurgewichtjes, kuipruit, remschijven en uitlaten vervangen.
-Nieuwe gebruikte uitlaten volledig blank gemaakt en gespoten.
-Einddempers zo goed als volledig ontroest.
-Veel boutjes, moertjes, schroefjes en andere sjizzel vervangen.
-Roest verwijderd.
-Kevin Schwantz een handtekening laten zetten op de tank en deze vervolgens voorzien van een blanke laklaag.
To do:
-Koeling goed krijgen, op de een of andere manier wordt hij te warm terwijl het blok wel mooi loopt.
-Hugger vervangen voor een mooiere, maar ook daar heb ik een dolle blindlinkmoer.
@65x45.2 Ben ik nog iets vergeten?
Ja, bier halen
Voorvork weer fris gemaakt.
Carbs ultrasoon gereinigd.
Nu het koelprobleem nog; standaard afvullen; slangen knijpen en ff laten lopen en weer bijvullen werkte dus niet bij de RGV. Inmiddels de juiste procedure gevonden met de ontluchtings punten dus dat gaat goed komen. Voor de zekerheid ook maar ff de thermostaat testen.
De dag dat Kevin zijn handtekening zette was priceless zijn glimlach toen hij die tank zag na al die foto's en posters ook.
Thanks! De makkelijke pvs eruit gehaald. Helaas geen gefreesde centers. Hoewel er gezegd werd dat de voorlaatste eigenaar dat gedaan zou hebben. Pinnen zitten wel gewoon vast.
Volgens mij is er wel wat anders of aangepast aan jouw centerpieces, die cirkel rond de spanstift herken ik niet als origineel.