Het RS250 & RGV 250 topic: Valves are for toilets! Deel 11

We hebben het wel eens over prijzen van de huidige 2-Takten. Was net even aan het terug zoeken: In 2008 kon je op MF nog een RGV250 kopen voor het bedrag van jawel, E 900,-! 🙃

 
En dan nog een topic van 3 pagina's, man man wat een gedoe voor dat geld!
Ik heb hem toen niet gezien anders was het een topic van 1 pagina geweest, was toen al te geef!
 
Precies. Soms is het gewoon grappig om terug in de tijd te gaan: vond een ander verkooptopic uit 2008 waar iemand E2000,- teveel vond voor een RGV 😄

En ene @Roy "R"acing heeft die van E 900,- laten passeren: Het was te ver weg 😜
Hey je mag niet liegen he! 😉

“Ik zou hem zelf bijna willen kopen, maar kom een paar euro tekort...”

Dat het ook de andere kant van het land is helpt niet nee.

Als je alles van tevoren weet....
 
Hey je mag niet liegen he! 😉

“Ik zou hem zelf bijna willen kopen, maar kom een paar euro tekort...”

Dat het ook de andere kant van het land is helpt niet nee.

Als je alles van tevoren weet....
Quote: "Tis echt dat Zoetermeer me te ver weg is anders had ik hem al opgehaald." Suzuki rgv 250 2-takt 🙃

Anything you say can and will be used against you _O-
 
Als we toch allemaal een glazen bol hadden... ;)

Dan hadden we stapels bitcoins en tweetakten gekocht 10 jaar geleden.

Mijn RS is verkocht. Na lang wikken en wegen heb ik besloten afscheid te nemen. Ze werd bijna niet gebruikt en dat is zonde..
Ze gaat naar een liefhebber die spijt heeft gehad van een eerdere verkoop van zijn RS.
Daarmee is mijn garage straks even helemaal leeg (op een oude BWM R26 na). Kan ik even rustig nadenken over de volgende motor.
 
Als we toch allemaal een glazen bol hadden... ;)

Dan hadden we stapels bitcoins en tweetakten gekocht 10 jaar geleden.

Mijn RS is verkocht. Na lang wikken en wegen heb ik besloten afscheid te nemen. Ze werd bijna niet gebruikt en dat is zonde..
Ze gaat naar een liefhebber die spijt heeft gehad van een eerdere verkoop van zijn RS.
Daarmee is mijn garage straks even helemaal leeg (op een oude BWM R26 na). Kan ik even rustig nadenken over de volgende motor.
Ik heb nog 3 2takten, ook ooit voor weinig gekocht.
 
  • Leuk
Waarderingen: NR34
Ik heb nog 3 2takten, ook ooit voor weinig gekocht.
Ik heb ze voor iets minder weinig gekocht. Maar als ik zie wat ze de laatste 5 jaar gedaan hebben, dan klaag ik niet. Verder moet je het in eerste instantie doen voor je eigen plezier. Zeker als je kijkt wat het kost om ze op te knappen. Maar het is gewoon een kick om van een min of meer verwaarloosde RG(V) weer iets heel moois te maken.
 
Klopt maar voor de prijzen van nu zou ik ze niet meer kopen, aan de andere kant kan je natuurlijk een keer mazzel hebben.
Voor meer dan E 8000,- koop ik ze ook niet meer. Maar als het door gaat zoals nu, lachen we over 10 jaar ook weer om de huidige prijzen.
 
In vergelijking met auto oldtimers zijn motor klassiekers nog prima betaalbaar. Het is maar net hoe je er naar kijkt.
 
Prijzen gaan wel flink omhoog🙁Maar deze is ook wel onwijs netjes.Van een bekende van hier?Weet iemand trouwens de kleurcodes van de Rossi uitvoering(zoals bijlage)?Bij Aprilia wisten ze het niet😳Kreeg netjes een mailtje erover,dat ik dat maar via een spuiter moest uitzoeken.
 

Bijlagen

  • FCB72392-899F-409C-A948-0BD76AE02FC1.png
    FCB72392-899F-409C-A948-0BD76AE02FC1.png
    166,5 KB · Weergaven: 13
Prijzen gaan wel flink omhoog🙁Maar deze is ook wel onwijs netjes.Van een bekende van hier?Weet iemand trouwens de kleurcodes van de Rossi uitvoering(zoals bijlage)?Bij Aprilia wisten ze het niet😳Kreeg netjes een mailtje erover,dat ik dat maar via een spuiter moest uitzoeken.
Deze vraag zag ik laatst ook voorbij komen op het ARA forum. Wellicht heb je iets aan de volgende link.

 
Heel mooi of niet. Maar deze prijs gaat toch nergens over. Je kunt ook overdrijven. Staat al een paar weken te koop, dus die gek hebben ze nog niet gevonden.
 
Och als die aanbieder maar lang genoeg wacht komt het van zelf wel goed.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben stilaan aan't denken dat nu het allerlaatste moment is om mijn collectie droommotoren uit mijn jeugd aan te leggen (1995-2003), maar sommige zijn al aan de prijzenvlucht begonnen.
5 jaar terug was beter geweest.
 
Terug
Bovenaan Onderaan