Het RS250 & RGV 250 topic: Valves are for toilets! Deel 11

Verkocht.

Over schuurtjes en vinden......
Ik was bij mij de boel aan het opruimen en kwam nog 2 RGV 250 dempertjes tegen. Origineel en zeer netjes.

IMG_20210319_151902.jpg


Voordat ik ze op marktplaats zet, iemand van hier interesse?
Meerdere foto's op aanvraag beschikbaar.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag 4 bougies binnengekregen voor de suzuki rgv vj23. kost wat maar dan heb je ook wel heeel korte bougies voor schrik niet.....€ 221,- euries.
Vrouw was weer niet blij met de volgens mij waardevolle investering.
 
Vandaag de zeeltronic binnen gekregen en 3d print connectors eraan gesoldeerd. Nu zie ik alleen dat je de programmer kabel los erbij moet bestellen. Heeft heel toevallig iemand deze te leen of te koop?

Daarnaast ben ik opzoek naar een 2t tuner in de buurt van de randstad die de zeeltronic af kan stellen. Het meest in de buurt wat ik zelf kan vinden is MVS racing. Maar dit is nog wel een goed uur rijden eigenlijk. Dus let me know als je iets weet. Daarnaast als iemand nog een std map heeft voor de rs zou ik die graag willen.
 
Vandaag de zeeltronic binnen gekregen en 3d print connectors eraan gesoldeerd. Nu zie ik alleen dat je de programmer kabel los erbij moet bestellen. Heeft heel toevallig iemand deze te leen of te koop?

Daarnaast ben ik opzoek naar een 2t tuner in de buurt van de randstad die de zeeltronic af kan stellen. Het meest in de buurt wat ik zelf kan vinden is MVS racing. Maar dit is nog wel een goed uur rijden eigenlijk. Dus let me know als je iets weet. Daarnaast als iemand nog een std map heeft voor de rs zou ik die graag willen.
Ik heb zelf ook een Zeeltronic en ook de kabel. Dus we kunnen hierover wel wat afspreken.
Het afstellen ervan heb ik bij PS gedaan, dus dat is wel wat uit de buurt van de randstad.
 
Thanks voor het aanbod ami. Maar heb de kabel inmiddels uit Italië laten komen voor een mooi prijsje. Toch wel belangrijk om ook zelf te hebben. Nog een vraag aan jou, ik heb de zeel nu aangesloten volgens het alternatieve schema met een extra relais. Zodat de zijstandaard lamp het wel doet en de motor uitschakeld als je met uitgeklapte standaard weg wilt rijden. Klopt dat of doet die functie het wel bij jou?

Tevens ben ik wat polyester racekuipen aan het herstellen en nu geplamuurd. En wil daar mijn eerste ervaringen op gaan doen met spuitwerk.

Nu hebben we op werk een spuitcabine, enkel spuiten ze daar met watergedragen lakken. Heb nog een gamma spuitpistool liggen, maar weet niet op die op hun systeem past. Anders is mijn plan om te gaan spuiten met 2k zwart spuitbussen. Hoeveel bussen zou ik ongeveer nodig hebben? gaat om topkuip, zijkuipen, kontje en v stuk. Gezien er hier ook wat circuitrijders op het forum zijn die hier misschien ervaring mee hebben?
 
Ah ziet er goed uit! De blanke lak van motip is 1k, gaat dit een beetje goed met olie en benzine?
 
Het valt niet mee om iets gelijk strak te spuiten met een gekleurde 2k lak omdat de ondergrond nooit 100% effen is, dus zou eerst alles strak maken met 1k lak en plamuur. 2k blanke lak werkt mooi. Meestal valt het niet mee blanke lak strak te spuiten met spuitbusjes, maar 2k lak (2-3 dunne lagen) uit de spuitbus kan je altijd nog licht opschuren en polijsten.
 

Bijlagen

  • IMG_20201118_195441.jpg
    IMG_20201118_195441.jpg
    145,3 KB · Weergaven: 5
Het hoeft niet super strak. Denk ook niet dat dat mij nu al gaat lukken :p Maar het gaat me er vooral om dat niet bij de eerste druppel benzine de lak eraf valt. Maar het lijkt me dat de busjes motip alkyd al beter houden dan bijv de acryl busjes van de action. Maar vandaar dat ik ook zat te kijken naar 2k
 
Spuitbussen op kleur via CROP rotterdam laten komen, ooit. Echt veel betere bussen dan motip of 'eender welk merk uit t rek'. Meer druk, draaibare tip en een veel mooier/evenwichtiger/breder/... spuitbeeld.
De lak zelf zit inmiddels 3 jaar op mn dagelijkse auto (deuren binnenzijdes, instappen ed) zonder verkleuring oid. Wel een blanke lak erover gespoten toen.
Uiteraard niet 100% te vergelijken met goede 2K lak die in een cabine met droger gespoten is, laat dat duidelijk zijn. ;)

Grtz,fRank
 
Vandaag de zeeltronic binnen gekregen en 3d print connectors eraan gesoldeerd. Nu zie ik alleen dat je de programmer kabel los erbij moet bestellen. Heeft heel toevallig iemand deze te leen of te koop?

Daarnaast ben ik opzoek naar een 2t tuner in de buurt van de randstad die de zeeltronic af kan stellen. Het meest in de buurt wat ik zelf kan vinden is MVS racing. Maar dit is nog wel een goed uur rijden eigenlijk. Dus let me know als je iets weet. Daarnaast als iemand nog een std map heeft voor de rs zou ik die graag willen.
hi mona, ik heb geen extra relais
Thanks voor het aanbod ami. Maar heb de kabel inmiddels uit Italië laten komen voor een mooi prijsje. Toch wel belangrijk om ook zelf te hebben. Nog een vraag aan jou, ik heb de zeel nu aangesloten volgens het alternatieve schema met een extra relais. Zodat de zijstandaard lamp het wel doet en de motor uitschakeld als je met uitgeklapte standaard weg wilt rijden. Klopt dat of doet die functie het wel bij jou?

Tevens ben ik wat polyester racekuipen aan het herstellen en nu geplamuurd. En wil daar mijn eerste ervaringen op gaan doen met spuitwerk.

Nu hebben we op werk een spuitcabine, enkel spuiten ze daar met watergedragen lakken. Heb nog een gamma spuitpistool liggen, maar weet niet op die op hun systeem past. Anders is mijn plan om te gaan spuiten met 2k zwart spuitbussen. Hoeveel bussen zou ik ongeveer nodig hebben? gaat om topkuip, zijkuipen, kontje en v stuk. Gezien er hier ook wat circuitrijders op het forum zijn die hier misschien ervaring mee hebben?
hi mona, ik heb geen extra relais aangesloten. Ik heb toen het standaard aansluitschema aanfgehouden. Volgens mij heb ik ook geen lampje op mn rgv voor mijn zijstandaard, maar het is wel weer een tijdje geleden dat ik er mee bezig ben geweest.
 
Staan er nog 2 op voor ongeveer dezelfde prijs, op het oog is dit de mooiste van de 3.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan