Het RS250 & RGV 250 topic: Valves are for toilets! Deel 11

Ik heb hetzelfde gedaan met mijn RG500's, die staan standaard ook aardig laag aan de achterkant. Specialist Rick Lance heeft hiervoor een opzet bedacht die door veel RG500 eigenaren over de hele wereld wordt gevolgd.
 
Laatst bewerkt:
Jan Thiel is niet te spreken over die 500 , een shitbox volgens hem (over Witteveen trouwens ook niet, hij noemt hem steeds "the great leader").
 
Jan Thiel is niet te spreken over die 500 , een shitbox volgens hem (over Witteveen trouwens ook niet, hij noemt hem steeds "the great leader").
Hans Spaan reed in 1992 op een Aprilia 125, een teleurstellend seizoen. Wat ik mij kan herinneren was hij ook niet overtuigd van de technische kunde van Witteveen.
 
De hitte stijgt Jan Thiel wat naar de kop daar in Azië......
denk het niet.
de boor/slag verhouding is een ramp omdat hij gebaseerd is op de 250.
en over Witteveen : die besliste blijkbaar met welke uitlaat er gereden moest worden, en dus moest de rest de motor maar aanpassen aan de uitlaat ipv andersom. andersom is véél goedkoper.
 
We hebben er weer 1 Roy.
Nog geen 5 jaar geleden bleven de RS-jes achter op de RGV’s mbt de waardestijgingen. Waar RGV’s rond de E 5k. lagen kon je nog een RS op de kop tikken voor E 3k. En dan komt weer de vraag: Waar gaat het naar toe?
 
RS jes zijn nu gemiddeld al duurder dan een RGV,niet zo gek want ze zijn kwalitatief heel wat beter,met een beter frame
betere remmen en betere vering,alleen de laatste RGV is gelijkwaardig of beter dan een RS.
 
RS jes zijn nu gemiddeld al duurder dan een RGV,niet zo gek want ze zijn kwalitatief heel wat beter,met een beter frame
betere remmen en betere vering,alleen de laatste RGV is gelijkwaardig of beter dan een RS.
Ja op zich jammer dat ik een paar jaar geleden niet gekozen heb voor een RS-je. Maar misschien kan ik ooit nog een RGV ruilen op een RS, who knows. En geen must, alles is relatief.
 
Terug
Bovenaan Onderaan