het sleutelblunders van anderen topic

Zot

De botte fuckman
28 mei 2002
41.301
5.668
Plaats hier het gepruts wat je van een ander tegen komt.

AAN MOTORFIETSEN!

liefst met foto's :Y

spelregels, omdat iedereen fouten maakt;

  • geen namen
  • geen kentekenplaten
  • geen veroorzakers in beeld
  • hou het technisch
  • maak het niet persoonlijk
  • dit is geen olie topic
  • geen algemeenheden
  • Het is geen auto topic
  • Het is geen zelf sleutelaar tegen professional topic
 
Laatst bewerkt:
Gezien dat de bouten achter het tandwiel/remschijf zitten waar de remklauw mee vast gezet moet worden verwacht ik dit alleen voor de foto is gedaan
 
Gezien dat de bouten achter het tandwiel/remschijf zitten waar de remklauw mee vast gezet moet worden verwacht ik dit alleen voor de foto is gedaan
Hoe had je dit dan willen doen? Als de bouten aan deze, zichtzijde, kant zouden zitten waar zet je hem dan op vast?

(ALS je dat al zou willen....)

Maar het ketting smeren zou wel een dingetje kunnen zijn (al is BMW al met een onderhoudsvrije ketting bezig heb ik ergens gelezen), kunnen die customs eindelijk verder rijden dan die 5000km/3 jr.
 
Echt..... op zo'n tractor hoop je überhaubt al dat je binnen 1,5km tot stilstand komt, zetten ze er nog zo'n systeem op ook.
Alles voor de *BLING* 8)7
 
Of een remparachute cq vangnet
Staan er hier en daar ook..
61F659C7-1E69-4623-B30F-96C1E3667941.jpeg
 
Op een HD heb je alle remmen nodig die je hebt.... het liefst nog een bootanker die uit kan gooien
Behalve dan dat HD's al jaren uitgerust zijnmet Brembo remmen en bij testen altijd bovenaan scoren wat remmen betreft.
Jouw grapje was matig leuk in de jaren 70. Probeer het jaar 2020 eens, je zult verbaasd staan in plaats van voor paal.
 
Bedoel je dat een HD een sleutelblunder op zich is?
😇
Je hebt BMW verkeerd geschreven. Staat stijf onderaan. Je kunt geen straat uitrijden zonder de ANWB te moeten bellen voor die Beierse hondehokken.
De Nazi's waren er gelukkig dol op, als die wel een betrouwbare motorfiets hadden gereden was WOII heel anders afgelopen.
Lees het en huil om die Breed Maar Waardeloos.
 
Terug
Bovenaan Onderaan