het sleutelblunders van anderen topic

Zot

De botte fuckman
28 mei 2002
41.210
5.575
Plaats hier het gepruts wat je van een ander tegen komt.

AAN MOTORFIETSEN!

liefst met foto's :Y

spelregels, omdat iedereen fouten maakt;

  • geen namen
  • geen kentekenplaten
  • geen veroorzakers in beeld
  • hou het technisch
  • maak het niet persoonlijk
  • dit is geen olie topic
  • geen algemeenheden
  • Het is geen auto topic
  • Het is geen zelf sleutelaar tegen professional topic
 
Laatst bewerkt:
Je hebt BMW verkeerd geschreven. Staat stijf onderaan. Je kunt geen straat uitrijden zonder de ANWB te moeten bellen voor die Beierse hondehokken.
De Nazi's waren er gelukkig dol op, als die wel een betrouwbare motorfiets hadden gereden was WOII heel anders afgelopen.
https://www.motorcycle.com/top10/the-10-most-reliable-motorcycle-companies.html/10Lees het en huil om die Breed Maar Waardeloos.
Is dat - nu- echt zo?
zou het te maken hebben dat de motoren in China worden gemaakt?
 
Behalve dan dat HD's al jaren uitgerust zijnmet Brembo remmen en bij testen altijd bovenaan scoren wat remmen betreft.
Jouw grapje was matig leuk in de jaren 70. Probeer het jaar 2020 eens, je zult verbaasd staan in plaats van voor paal.
Ik doe niet aan nieuwerwetse motoren, bij eind jaren 80 houdt het op voor mij.
Maar het zal mijn aversie zijn tegen harley’s en de meeste berijders ervan.
En ach, ik krijg er geen rode koontjes van dus dat voor paal staan valt wel mee denk ik.
 
Is dat - nu- echt zo?
zou het te maken hebben dat de motoren in China worden gemaakt?
Er worden ook HD's in het verre oosten gemaakt voor de markt aldaar. Dit gebeurt in samenwerking met lokale motorfietsfabrikanten waarvan wij hier nog nooit gehoord hebben.
De grotere modellen worden nog steeds in de USA gemaakt. De onderdelen komen van over de hele wereld vandaan: Injectie van Magnetti Marelli, remmen van Brembo, voorvork van Showa, ABS van Bosch, etc.
 
Hoi.

De onderdelen komen van over de hele wereld vandaan: Injectie van Magnetti Marelli, remmen van Brembo, voorvork van Showa, ABS van Bosch, etc.

Dat zijn dan nog gerenommeerde merken, en geen chinashit.
Al moet je ook maar weer afwachten waar dat geproduceerd wordt.

En wat betreft die Bring Mir Werkzeug, daar ben ik rond 2003-4 mee uitgescheden, Can-Bus shit, allerlei electrickery waar geen mens op zit te wachten.
Een schokker afstellen ken ik zelf wel, en bandjes meten ook.
Maar dan wel zonder verblikken of verblozen 400 meerprijs rekenen voor een middenbok, schei toch uit.

Groeten, Paul.
 
20200515_130954.jpg

Gelukkig was het wel vermeld door de verkoper😅
 
Gelukkig was het wel vermeld door de verkoper😅
Dan zou ik voor de zekerheid ALLE schakels hebben gelast...................... 🤪
Trouwens,........................... hoe zouden de O-ringen er aan toe zijn? Wrs geheel weggebrand?
Mss vlgde keer toch maar effe een sluitschakel halen bij de dealer.

Edit:
Kan niet heel goed op de foto zien...................
Òf zijn 't parkertjes die zijn ingedraaid?
Dan alsnog snel naar de dealer.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan