het sleutelblunders van anderen topic

Zot

De botte fuckman
28 mei 2002
41.322
5.681
Plaats hier het gepruts wat je van een ander tegen komt.

AAN MOTORFIETSEN!

liefst met foto's :Y

spelregels, omdat iedereen fouten maakt;

  • geen namen
  • geen kentekenplaten
  • geen veroorzakers in beeld
  • hou het technisch
  • maak het niet persoonlijk
  • dit is geen olie topic
  • geen algemeenheden
  • Het is geen auto topic
  • Het is geen zelf sleutelaar tegen professional topic
 
Laatst bewerkt:
Jonge, ik kom vanmorgen uit bed, trek schoenen aan, loop met de hond naar buiten en hoor naast me:'goeiemorgen'.

Ik had m'n ogen nauwelijks open, maar daar staat een jonge vrouw, met de lekkerste kont die ik in jaren heb gezien. Doutzen is daarmee vergeleken een gedrocht.

Mijn dag helemaal goed.

Verder met sleutelblunders dan maar?
 
Jonge, ik kom vanmorgen uit bed, trek schoenen aan, loop met de hond naar buiten en hoor naast me:'goeiemorgen'.

Ik had m'n ogen nauwelijks open, maar daar staat een jonge vrouw, met de lekkerste kont die ik in jaren heb gezien. Doutzen is daarmee vergeleken een gedrocht.

Mijn dag helemaal goed.

Verder met sleutelblunders dan maar?

eehh, waar woon je precies ;)
 
full
 
Zo lang als het werkt zie ik het probleem niet zo eigenlijk. Normaal zijn het m6 boutjes en zo te zien is dat opgetapt geworden naar m8.

Volgensmij zijn het gewoon M6 boutjes. Alleen een drukgroep zit altijd vast met 12.9 vanwege de afschuinkrachten. 8.8 erin en effe die koppeling op zn flikker geven en je kan zo een lexan ruitje in je koppelingsdeksel lijmen, je hoeft hem niet meer uit te frezen.
 
die koppeling boutjes krijgen bijna niets aan kracht te verwerken , deze draai ik bij mijn zx7rr (voorgeschreven door de wpmanual ) vast met 1,3 kg , heb eens zo'n origineel boutje getest en bij ongeveer 2kg voelde ik het al rekken , bij 2,4kg brak het boutje :-)
 
Paar weken geleden een wiel met 2 remschijven en 12 dol gedraaide inbus koppen op de werkbank. Dikke puntlas op de flank van iedere inbus kop gezet, los gedraaid met een inbus extractor (tralala met 2-vingers op een 1/4" rateltje), 10 minuten werk.

Het nut van écht heet stoken (richting roodgloeiend) wordt in de hobby sfeer enorm onderschat.

Serieus , als ik deze post niet had gelezen was ik nu nog aan het kloten. :X
Inlaat boutje dolgedraaid van de fzr, op een ontzettend vervelende plek. Extractor besteld bij jou en met positief resultaat! Ge-wel-dig! :t :t :t :t

Thanks voor het posten! :}

full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan