het sleutelblunders van anderen topic

Zot

De botte fuckman
28 mei 2002
41.209
5.572
Plaats hier het gepruts wat je van een ander tegen komt.

AAN MOTORFIETSEN!

liefst met foto's :Y

spelregels, omdat iedereen fouten maakt;

  • geen namen
  • geen kentekenplaten
  • geen veroorzakers in beeld
  • hou het technisch
  • maak het niet persoonlijk
  • dit is geen olie topic
  • geen algemeenheden
  • Het is geen auto topic
  • Het is geen zelf sleutelaar tegen professional topic
 
Laatst bewerkt:
Even een oud topic oppoetsen. Excuus dat het geen motor is maar ik vond hem te leuk.
full
 
Kreeg motor terug van carburateur revisie tijdens mn vakantie.

Ding nog geen km terug gereden en hij begon te haperen en als k gas gaf viel ie uit...

Ze waren ff vergeten alle slangen weer aan te sluiten, de benzineslangen zaten erop zonder klem oid dus daar was er een van losgeschoten en de vacuumslang hadden ze te kort afgeknipt dus die kon k niet meer aansluiten op de benzinetank...

Alles maar vervangen en opnieuw aangesloten, maar gelukkig loopt ie weer wel

2rpyxpj.jpg
 
De moer zit er ook niet ver genoeg op lijkt het.
Ik zou verwachten dat de splitpen gewoon afgeknipt wordt.

Ik schroef wel ooit de moet er gewoon af als ik de splitpen er niet af krijg. Dat gaat makkelijk en daarna het restant splitpen uit het gat tikken met een drijver
 
Je wil niet weten hoe vaak ik dat tegen kom. Hele volksstammen hebben blijkbaar geen enkel benul dat die bout nog meer doet dan alleen een valdop vasthouden :X

Oke hier dus een sleutelblunder van mijn kant.....

Toen ik 6 jaar terug mijn SRAD kocht zaten er ook van die mooie lompe valblokken op die ik er direct af heb gehaald.... je raad het al, nooit aangedacht hier bouten terug te moeten zetten en naderhand vergeten.
Uiteraard gaan er vanavond direct een paar bouten in maar puur uit nieuwsgierigheid (ik vraag dit voor een vriend...) welk risico heb ik gelopen de afgelopen 25000 km?
 
Oke hier dus een sleutelblunder van mijn kant.....

Toen ik 6 jaar terug mijn SRAD kocht zaten er ook van die mooie lompe valblokken op die ik er direct af heb gehaald.... je raad het al, nooit aangedacht hier bouten terug te moeten zetten en naderhand vergeten.
Uiteraard gaan er vanavond direct een paar bouten in maar puur uit nieuwsgierigheid (ik vraag dit voor een vriend...) welk risico heb ik gelopen de afgelopen 25000 km?
Het grootste risico is dat je met 4.167 km/jaar geen echte motorrijder bent. })
 
Laatst bewerkt:
Oke hier dus een sleutelblunder van mijn kant.....

Toen ik 6 jaar terug mijn SRAD kocht zaten er ook van die mooie lompe valblokken op die ik er direct af heb gehaald.... je raad het al, nooit aangedacht hier bouten terug te moeten zetten en naderhand vergeten.
Uiteraard gaan er vanavond direct een paar bouten in maar puur uit nieuwsgierigheid (ik vraag dit voor een vriend...) welk risico heb ik gelopen de afgelopen 25000 km?
weinig blijkbaar als je niet voelde dat er veel meer flex in het frame zat :')
 
weinig blijkbaar als je niet voelde dat er veel meer flex in het frame zat :')

Kleine update aangaande de sleutelblunder.... het blijkt een toestenbord blunder te zijn! |(
Gisterenavond direct gecheckt na mij ongelofelijk stom te hebben gevoeld dankzij JOUW commentaar... ;) En schijnbaar heb ik destijds in een vlaag van verstandsverbijstering toch de bouten terug gedraaid! *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan