het sleutelblunders van anderen topic

Zot

De botte fuckman
28 mei 2002
41.290
5.655
Plaats hier het gepruts wat je van een ander tegen komt.

AAN MOTORFIETSEN!

liefst met foto's :Y

spelregels, omdat iedereen fouten maakt;

  • geen namen
  • geen kentekenplaten
  • geen veroorzakers in beeld
  • hou het technisch
  • maak het niet persoonlijk
  • dit is geen olie topic
  • geen algemeenheden
  • Het is geen auto topic
  • Het is geen zelf sleutelaar tegen professional topic
 
Laatst bewerkt:
Het grote verschil is alleen dat je kenteken overal en altijd zichtbaar is waar je ook naar toe gaat en alle andere persoonsgebonden informatie niet.
Ik snap die angst voor het delen van je persoonsgegevens al slecht maar als het over een kenteken gaat dat aan twee kanten duidelijk zichtbaar op je voertuig zit ben je mij kwijt.

Oké dus wat is dan wel een persoonsgegeven is je deze redenatie volgt?
Een voornaam bijvoorbeeld Piet? Nee want er zijn heel veel pieten en de naam kan je al op het uithangbord van een patatzaak tegen komen?
Een achternaam bijvoorbeeld Bakker? Nee dan ook niet
Geboortedatum toch echt wel? Nee, pak een kalender deze staat vol met geboorte data
Adres? Nope deze zijn duidelijk zichtbaar in de straat
 
zijdelingse info : oranje wordt oa wel gebruikt als synch -draad bij brand/rook melders die op 230Vac werken. Als er in 1 ruimte rook is , gaan alle melders af.

Wij gebruiken in de luxe woningen waar veel verlichting centraal gestuurd wordt ook diverse kleuren schakeldraad, dit maakt het makkelijker omdat je dann niet bijvoorbeeld 20x een zwarte schakeldraad in je meterkast hebt liggen.
 
Ja sowieso een twee kolommen, maar dat is geen/mag geen issue zijn. Weet ook niet exact hoe het kwam. Maar hij kon wel janken. Hij zal hem wel niet goed erop gezet hebben. Teveel werken, te weinig slapen en even snel dingen doen. Ken hem langer dan vandaag.
 
Wij gebruiken in de luxe woningen waar veel verlichting centraal gestuurd wordt ook diverse kleuren schakeldraad, dit maakt het makkelijker omdat je dann niet bijvoorbeeld 20x een zwarte schakeldraad in je meterkast hebt liggen.

Wordt het in zo’n geval dan niet tijd om een databus toe te passen? DALI bijvoorbeeld? Daar is een databus immers voor uitgevonden...
En dan heb je nog meer functionaliteit ook.
 
2 kolommer waarschijnlijk. Mijn bus is ook een keer op een 2 kolommer gezet door een @#$% garage. Daarna gingen de deuren niet meer dicht @#$%

Hier gaat alles op de 2 kolommer, ook bedrijfswagens.

Óf ze hebben hem niet onder de krikpunten gepakt, óf je had een knakenbus.
 
Aha, dan nog ff wachten op nieuwe sleutelblunders..
😶
Zal er dan hier 1 plaatsen voor je.

Een week of 3 terug nieuwe bandjes laten monteren op de dame. Zelf wilde ik een week later nieuwe remblokjes aan de achterzijde monteren. Motor op de bok en alle spulletjes klaar gelegd. Kijkend naar de klauw bedacht ik mij dat die eerst anders zat en makkelijk te demonteren was. Nu zat hij half achter de brug verscholen. Totdat ik eens goed keek en erachter kwam dat de grondplaat van de klauw niet goed bevestigd was en deze gewoon lekker mee draaide met de remschijf als ik remde!

Garage meteen opgebeld en 100x excuses gehad en er werd ook meteen aangeboden om de motor gelijk te komen halen om deze fout te herstellen. Heb maar zelf het wiel los gehaald en alles goed gezet.
 
Dat ronddraaien doet hij maar 1 keer, daarna ligt je remleiding er af.
Gelukkig werd de klauw door de brug nog vastgehouden. In die week heb ik ook nog een ritje van 160km gehad.
 

Bijlagen

  • 20200417_115113.jpg
    20200417_115113.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 48
  • 20200417_115730.jpg
    20200417_115730.jpg
    964,6 KB · Weergaven: 46
Zal er dan hier 1 plaatsen voor je.

Een week of 3 terug nieuwe bandjes laten monteren op de dame. Zelf wilde ik een week later nieuwe remblokjes aan de achterzijde monteren. Motor op de bok en alle spulletjes klaar gelegd. Kijkend naar de klauw bedacht ik mij dat die eerst anders zat en makkelijk te demonteren was. Nu zat hij half achter de brug verscholen. Totdat ik eens goed keek en erachter kwam dat de grondplaat van de klauw niet goed bevestigd was en deze gewoon lekker mee draaide met de remschijf als ik remde!

Garage meteen opgebeld en 100x excuses gehad en er werd ook meteen aangeboden om de motor gelijk te komen halen om deze fout te herstellen. Heb maar zelf het wiel los gehaald en alles goed gezet.

"Professionals" _O-
 
Wordt het in zo’n geval dan niet tijd om een databus toe te passen? DALI bijvoorbeeld? Daar is een databus immers voor uitgevonden...
En dan heb je nog meer functionaliteit ook.

Dali wordt vaak ook toegepast, maar het kan ook voorkomen dat bepaalde verlichting er niet in een DALI uitvoering is en dat deze op een dimaktor worden aangesloten.

Verder hou je dan nog steeds diverse schakeldraden over voor bijvoorbeeld beregening, tuinverlichting, geschakelde WCD's, ventilatie enz.
 
Niet een sleutelblunder,wel leuk om te vertellen.
Een vriendin stond ergens met haar motor die deed t niet meer.
De plaatselijke motoport haalde m op,keek m helemaal na maar kon niets vinden.
Bij een volgende rit had ze t weer godverdegodver stomme motoport!
Wat bleek ze had geen benzine meer.
Dom mens en dan nog zeggen ja maar ik hoef pas te tanken na zoveel km,s.
Ja ze is blond erg blond.
 
Niet een sleutelblunder,wel leuk om te vertellen.
Een vriendin stond ergens met haar motor die deed t niet meer.
De plaatselijke motoport haalde m op,keek m helemaal na maar kon niets vinden.
Bij een volgende rit had ze t weer godverdegodver stomme motoport!
Wat bleek ze had geen benzine meer.
Dom mens en dan nog zeggen ja maar ik hoef pas te tanken na zoveel km,s.
Ja ze is blond erg blond.
Heeft geen reservestand, lampje of meter?
 
Niet een sleutelblunder,wel leuk om te vertellen.
Een vriendin stond ergens met haar motor die deed t niet meer.
De plaatselijke motoport haalde m op,keek m helemaal na maar kon niets vinden.
Bij een volgende rit had ze t weer godverdegodver stomme motoport!
Wat bleek ze had geen benzine meer.
Dom mens en dan nog zeggen ja maar ik hoef pas te tanken na zoveel km,s.
Ja ze is blond erg blond.
en toch is het vraag 1 he: zit er benzine in? :+
 
Niet een sleutelblunder,wel leuk om te vertellen.
Een vriendin stond ergens met haar motor die deed t niet meer.
De plaatselijke motoport haalde m op,keek m helemaal na maar kon niets vinden.
Bij een volgende rit had ze t weer godverdegodver stomme motoport!
Wat bleek ze had geen benzine meer.
Dom mens en dan nog zeggen ja maar ik hoef pas te tanken na zoveel km,s.
Ja ze is blond erg blond.

I am suspicious. De eerste keer komt Motoport hem ophalen en zien ze toch vrij snel dat ie leeg is? :)
 
Hier gaat alles op de 2 kolommer, ook bedrijfswagens.

Óf ze hebben hem niet onder de krikpunten gepakt, óf je had een knakenbus.

Of zoals dat lampje van hier laatst..
Duwde ook even een sprinter op een 2 kolom

Had alleen even niet aan gedacht dat dat ding serieus was volgestouwd met keukentegels

Die brug kon meer hebben als het chassis van de sprinter
 
Terug
Bovenaan Onderaan