het sleutelblunders van anderen topic

Zot

De botte fuckman
28 mei 2002
41.212
5.576
Plaats hier het gepruts wat je van een ander tegen komt.

AAN MOTORFIETSEN!

liefst met foto's :Y

spelregels, omdat iedereen fouten maakt;

  • geen namen
  • geen kentekenplaten
  • geen veroorzakers in beeld
  • hou het technisch
  • maak het niet persoonlijk
  • dit is geen olie topic
  • geen algemeenheden
  • Het is geen auto topic
  • Het is geen zelf sleutelaar tegen professional topic
 
Laatst bewerkt:
Rofl

CIS-gender is een term die beschrijft dat het geslacht dat je toegewezen krijgt bij je geboorte overeenkomt met je genderidentiteit, dus met hoe je je voelt. Als je bij je geboorte het mannelijke geslacht krijgt toegewezen en je voelt je ook een man, dan noemt men dat een CIS-man”, legt Louise Volkaert uit.5 dagen geleden
 
Rofl

CIS-gender is een term die beschrijft dat het geslacht dat je toegewezen krijgt bij je geboorte overeenkomt met je genderidentiteit, dus met hoe je je voelt. Als je bij je geboorte het mannelijke geslacht krijgt toegewezen en je voelt je ook een man, dan noemt men dat een CIS-man”, legt Louise Volkaert uit.5 dagen geleden
Hahahahaha, geweldig! Ik ben blij dat ook daar wat voor verzonnen is. Zijn er al sub groepen?
 
  • Leuk
Waarderingen: SP1R
Hahahahaha, geweldig! Ik ben blij dat ook daar wat voor verzonnen is. Zijn er al sub groepen?
Niet zozeer verzonnen: cis- en trans- zijn
algemeen gebruikte voorzetsels. Bijvoorbeeld in de chemie heb je cis- en trans-isomeren, middelbareschoolniveau scheikunde. Dus cisgender is de tegenhanger van transgender. Vergelijkbaar met internet en intranet, daar hadden de meeste mensen 25 jaar geleden ook nog nooit van gehoord.
 
  • Leuk
Waarderingen: JPi
Carburateur flink verbeund, (teveel) vloeibare pakking, schroefdraad vlotterbak (2 stuks) kapot gedraaid, verkeerde sproeiermaat gemonteerd, gleuf stationairsproeier zo goed als kapot...
20210918_171301.jpg
 
Paar jaar terug een niet lopende GSX1100 gekocht, bij controle van de kleppen bleken die allemaal meerdere millimeters speling te hebben, zou die de waardes in het boek (wat ik er bij kreeg) verkeerd gelezen hebben? Zou lekker geklonken hebben denk ik, ik weet hoe het klinkt als er maar één stelboutje los is geraakt.
 
Lekker rammelbak dan!

Ik heb ook weer een kleine fail van een ander.
Ik heb een tijdje terug sloopfiets gekocht, een BMW K1200r voor heel weinig. Gestrand sloop project van een motorzaak die moest verhuizen, ding stond in de weg, zaten geen wielen meer onder, had al genoeg opgebracht blijkbaar, geen zin in een half project in z'n nieuwe zaak, kortom ik heb het ding opgehaald.
Ik ben nu bezig met de volledige demontage en ik kom overal gereedschap tegen. Mooie snap on torx dopjes, nu al 3 stuks, bitjes, een schroevendraaier, een mini rateltje van Sonic.
Daar moet toch iemand staan vloeken naast z'n incomplete gereedschapskar.
 
Lekker rammelbak dan!

Ik heb ook weer een kleine fail van een ander.
Ik heb een tijdje terug sloopfiets gekocht, een BMW K1200r voor heel weinig. Gestrand sloop project van een motorzaak die moest verhuizen, ding stond in de weg, zaten geen wielen meer onder, had al genoeg opgebracht blijkbaar, geen zin in een half project in z'n nieuwe zaak, kortom ik heb het ding opgehaald.
Ik ben nu bezig met de volledige demontage en ik kom overal gereedschap tegen. Mooie snap on torx dopjes, nu al 3 stuks, bitjes, een schroevendraaier, een mini rateltje van Sonic.
Daar moet toch iemand staan vloeken naast z'n incomplete gereedschapskar.
Ik heb ook wel eens een halve gereedscahpskist terug gevonden in een motor. Vraag me toch af hoeveel het je dan niet boeit. Als je wat laat vallen zoek je het toch?
 
Terug
Bovenaan Onderaan