het sleutelblunders van anderen topic

Zot

De botte fuckman
28 mei 2002
41.301
5.670
Plaats hier het gepruts wat je van een ander tegen komt.

AAN MOTORFIETSEN!

liefst met foto's :Y

spelregels, omdat iedereen fouten maakt;

  • geen namen
  • geen kentekenplaten
  • geen veroorzakers in beeld
  • hou het technisch
  • maak het niet persoonlijk
  • dit is geen olie topic
  • geen algemeenheden
  • Het is geen auto topic
  • Het is geen zelf sleutelaar tegen professional topic
 
Laatst bewerkt:
Bestaat het ook als je niet uitgesproken links of rechtshandig bent?
Bij mij is het meer een gewoonte dan dat ik het met de andere hand niet zou kunnen.
Lassen bijvoorbeeld doe ik ook met links als dit zo uitkomt.
Ik denk dat iemand alles kan leren met de andere hand.

Oftewel: gewoon doen. :)
Zeker, voor een deel went het. De muis van mn pc bedien ik zowel links als rechts. Het was altijd rechts, maat nadat ik last kreeg van mn rechter onderarm, begonnen met links. Het is even gedoe, maar nu is het geen probleem. Ik begrijp van mijn vader dat je vroeger ook als linkshandige gedwongen werd rechtshandig te schrijven.
Het kan, en het went, maar eerst is het k*t.
 
Zeker, voor een deel went het. De muis van mn pc bedien ik zowel links als rechts. Het was altijd rechts, maat nadat ik last kreeg van mn rechter onderarm, begonnen met links. Het is even gedoe, maar nu is het geen probleem. Ik begrijp van mijn vader dat je vroeger ook als linkshandige gedwongen werd rechtshandig te schrijven.
Het kan, en het went, maar eerst is het k*t.
Mijn vader was daar als kind behoorlijk van in de war geraakt; van linke naar rechts moeten schrijven.
Eigenlijk was dat gewoon misdadig indertijd.
Uiteindelijk is hij zelf onderwijzer geworden op hoog niveau.
En schrijven kon hij zowel links als rechts. :Y

Ik ben zelf linkshandig, maar heb voetballen en gitaarspelen altijd direct rechts aangeleerd.
 
Zeker, voor een deel went het. De muis van mn pc bedien ik zowel links als rechts. Het was altijd rechts, maat nadat ik last kreeg van mn rechter onderarm, begonnen met links. Het is even gedoe, maar nu is het geen probleem. Ik begrijp van mijn vader dat je vroeger ook als linkshandige gedwongen werd rechtshandig te schrijven.
Het kan, en het went, maar eerst is het k*t.
Ja. En nooit 100% :)

Het is biologisch, niet anders.

Leonardo da Vinci was ook linkshandig, zoals vele genieën. Schreef met links, maar dan in spiegelbeeld, van rechts naar links :)
 
Mijn vader was daar als kind behoorlijk van in de war geraakt; van linke naar rechts moeten schrijven.
Eigenlijk was dat gewoon misdadig indertijd.
Uiteindelijk is hij zelf onderwijzer geworden op hoog niveau.
En schrijven kon hij zowel links als rechts. :Y

Ik ben zelf linkshandig, maar heb voetballen en gitaarspelen altijd direct rechts aangeleerd.
Nooit een linkse voetbal kunnen vinden?
 
Ooit wel eens linksdraaien schroefdraad rechtsom willen draaien......
Ik had in 1987 een mountainbike gekocht bij de Hema.
Daar zaten twee trappers los geleverd in de doos maar beiden met rechts schroefdraad.
Wist ik ook veel.. kreeg ze er wel op, maar eentje ging steeds los en uiteindelijk had ik na enkele dagen ook pech onderweg.. twintig kilometer van huis. :')
 
Dat neem ik ook aan, maar dat wil natuurlijk nog niet zeggen dat de klant ook echt begripvol zal zijn, wanneer er voor €200,- extra arbeid in blijkt te zitten...
Leuk vinden ze het nooit, maar vrijwel iedereen snapt wel dat dit soort zaken kan gebeuren.
En wat helpt is dat ik nooit de volledige prijs van die extra uren in rekening breng. Ik schrijf ze wel op de factuur, maar daar geef ik dan een substantiële korting op.
 
Terug
Bovenaan Onderaan