Het smoelenboek ziet het levenslicht: Motorstek.nl

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.948
4.195
De Betuwe
Na veel bloed, zweet en tranen is het zover, het langverwachte (en recentelijk aangekondigde) "smoelenboek" is klaar voor gebruik 8-)

Veel plezier op:

Motorstek.nl!
*O* *O* *O*

Motorstek is een smoelenboek, in de vorm van een profielensite. "Een Hyves voor motorrijders" riep al snel iemand van de crew, en daar kunnen we het niet mee oneens zijn ;)

Iedere MF'er kan met zijn of haar inlognaam en wachtwoord direct inloggen op Motorstek en een profiel aanmaken. (Als je daar hulp bij nodig hebt, kijk dan even hier.)

Op Motor-Forum zal ook bij iedereen die een Motorstek-profiel heeft aangemaakt een extra icoontje verschijnen onder zijn of haar nickname (
10a530b8a95bf87eef9dc3bb0d16f42a
) waarmee je direct naar zijn of haar Motorstek-profiel kan gaan.)

Motorstek is een initiatief van Pierre, duderuud en Bananeman. Het design is gemaakt door willem169.

Veel plezier met het aanmaken van je profiel, het toevoegen van bergen foto's, blogs en natuurlijk vrienden!

Nog wel even een opmerking: Dit is de eerste versie van Motostek (duh!). Er moeten nog wat zaken ingebouwd worden:

  • Integratie van (grote) video's
  • De mogelijkheid om je profiel te "pimpen" (denk aan andere kleuren e.d.).
  • Het aanmaken van "stekken" ofwel profielgroepen (denk aan de stek "R1-rijders" bijvoorbeeld)
  • Een zoekfunctie die nog uitgebreider is met onder andere de mogelijkheid om te zoeken op provincie en/of straal, interesses en meer ;)
Hier wordt al aan gewerkt, de uitgebreidere zoekfunctie gaat echter iets langer duren omdat dat nogal wat voeten in aarde heeft.

Als je bugs gevonden hebt of je wilt graag een bepaalde optie ingebouwd zien, laat het ons weten! Mail naar service@motorstek.nl of post het in dit topic.

Bugs proberen we uiteraard zo snel mogelijk op te lossen. Verzoeken tot uitbreiding/aanpassing zullen we verzamelen en wat later evalueren of het voor iedereen een toevoeging is.



PS: In het bijzonder wil ik Pierre hartelijk bedanken voor zijn keiharde inzet voor Motorstek. Zonder hem was dit nooit van de grond gekomen. Bedankt Luuk! :}

Update: Gebruikers met een spatie in hun nickname kunnen nog even geen profiel aanmaken, we zijn bezig dit op te lossen.
Als er een bug is dan is het ook gelijk een flinke :X

Update 2 @ 19:35: Problemen met het aanmaken van profielen door gebruikers met een spaties en/of vreemde tekens in zijn/haar nickname zijn opgelost!
 
Laatst bewerkt:
Er is lang over gesproken maar uiteindelijk in korte tijd uit de grond gestampt *O*

Goed gedaan jongens :}
 
Yeah, we zijn er!

Er is lang over gesproken maar uiteindelijk in korte tijd uit de grond gestampt *O*

Goed gedaan jongens :}

Dank :)
Waarom denk je dat ik die laatste zin heb opgenomen in de aankondiging...Luuk is zo'n figuur die keihard doorpeest ;)
 
Leuk idee, helaas werken niet alle nicks hiermee, aangezien velen van ons rare tekens in hun nick gebruiken.
Deze tekens kunnen niet gebruikt worden in de links, dus ik verwacht wel een run op nickname veranderingen!

Verder mijn complimenten :}
 
Ik krijg iedere keer als ik mn profiel wil gaan aanmaken een foutmelding dat de server niet is gevonden :?
 
Waarschijnlijk omdat er een spatie in je nickname zit ;)

Voor iedereen die deze éénmalig wilt laten veranderen, dat kan >>>hier<<<!!!

Dan houd het gauw op met het smoelenboek voor mij. -O-
K heb mn nick al een keer gewijzigd, maar dan zal ik toch niet de enige zijn met dit probleem |( :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan