Het smoelenboek ziet het levenslicht: Motorstek.nl

Ik had eerst alle foto's los staan, nu heb ik 2 mappen aangemaakt, daarvan heb ik alle bestaande foto's naar de fazer 600 map verplaatst.
en de nieuwe foto's neergezet in de fazer 1000 map :)

het lijkt allemaal prima,
maar hij telt de verplaatste foto's in de fazer 600 map niet mee.

Fazer 600 ....
Fazer 1000 (14)

motorstekyu2.jpg


hierdoor kan ik in die map dus ook niet naar de "volgende" of "vorige" foto.
 
Ik had eerst alle foto's los staan, nu heb ik 2 mappen aangemaakt, daarvan heb ik alle bestaande foto's naar de fazer 600 map verplaatst.
en de nieuwe foto's neergezet in de fazer 1000 map :)

het lijkt allemaal prima,
maar hij telt de verplaatste foto's in de fazer 600 map niet mee.[afbeelding]

hierdoor kan ik in die map dus ook niet naar de "volgende" of "vorige" foto.
Bedankt voor het melden, dit is nu opgelost. :)
 
Beste Motorstekkers,

Vanaf nu is het mogelijk om je eigen profielen pagina helemaal naar eigen wens aan te passen. Je kunt zelf de kleurtjes wijzigen, de lettertypes aanpassen en zelfs foto's op de achtergrond plaatsen!

Kijk voor een voorbeeldje alvast op een van onderstaande profielen, en pas daarna je eigen profiel naar eigen smaak aan!

Je kunt je eigen profiel aanpassen door op 'Wijzig profiel' te klikken, en daarna op 'Opmaak'. Oh, en probeer het een beetje leesbaar te houden. ;)

Hou je niet van al die onzin, en bekijk je Motorstek liever in het oorspronkelijke uiterlijk? Ga dan naar je instellingen en haal het vinkje weg voor 'Ja, toon alle profielen in het door de gebruiker aangepaste uiterlijk.'.
Eventueel kan je dit ook eenmalig per pagina doen. Als je bijvoorbeeld de pagina niet meer goed kunt lezen kan je rechts bovenaan de pagina klikken op 'Zet opmaak uit'. De volgende pagina is dan weer in de aangepaste vorm.


Tevens is het nu mogelijk om gebruikers die je eerder heb toegevoegd aan je vriendenlijst (of die jou hebben toegevoegd) weer te verwijderen. Ga hiervoor naar zijn of haar profiel, en klik op 'Verwijder als je vriend'.

Have fun! :)
 
Beste Motorstekkers,

Vanaf nu is het mogelijk om je eigen profielen pagina helemaal naar eigen wens aan te passen. Je kunt zelf de kleurtjes wijzigen, de lettertypes aanpassen en zelfs foto's op de achtergrond plaatsen!

Kijk voor een voorbeeldje alvast op een van onderstaande profielen, en pas daarna je eigen profiel naar eigen smaak aan!

Je kunt je eigen profiel aanpassen door op 'Wijzig profiel' te klikken, en daarna op 'Opmaak'. Oh, en probeer het een beetje leesbaar te houden. ;)

Hou je niet van al die onzin, en bekijk je Motorstek liever in het oorspronkelijke uiterlijk? Ga dan naar je instellingen en haal het vinkje weg voor 'Ja, toon alle profielen in het door de gebruiker aangepaste uiterlijk.'.
Eventueel kan je dit ook eenmalig per pagina doen. Als je bijvoorbeeld de pagina niet meer goed kunt lezen kan je rechts bovenaan de pagina klikken op 'Zet opmaak uit'. De volgende pagina is dan weer in de aangepaste vorm.


Tevens is het nu mogelijk om gebruikers die je eerder heb toegevoegd aan je vriendenlijst (of die jou hebben toegevoegd) weer te verwijderen. Ga hiervoor naar zijn of haar profiel, en klik op 'Verwijder als je vriend'.

Have fun! :)
Alweer... Mooi gedaan.
Bedankt voor de voortdurende inzet.
 
leuk die pimp, maar kan het niet mogelijk zijn om een kleurcode in te voeren ipv alleen aan te wijzen? tis zo moelijk om eerder uitgedokterde kleurcombi's uit te kiezen.
 
leuk die pimp, maar kan het niet mogelijk zijn om een kleurcode in te voeren ipv alleen aan te wijzen? tis zo moelijk om eerder uitgedokterde kleurcombi's uit te kiezen.
Er is expres voor gekozen om die mogelijkheid niet te tonen, aangezien dat voor de meeste gebruikers niet duidelijk is.
Als je het echt wil moet je even javascript in je browser uitzetten, dan kan je het handmatig invullen. :)
 
De afgelopen tijd konden enkele gebruikers geen nieuwe foto's toevoegen aan hun fotoalbum. Dit werd veroorzaakt door een update naar Flash 10, wat door nieuwe beveiligingsregels niet samenwerkte met Motorstek. Dit probleem is nu verholpen, waardoor het toevoegen van foto's weer zonder problemen zou moeten werken. :)

Tevens is er een nieuwe functie toegevoegd: het handmatig sorteren van je foto's. Als je de foto's in een album liever in een andere volgorde wilt hebben kun je de foto's nu slepen naar de gewenste locatie. Deze functie is nog in testfase, mocht je problemen tegenkomen horen wij het graag. :)
 
Heb het nog nergens kunnen vinden (misschien kijk ik eroverheen ofzo) maar ik zag dat MF-Oma allemaal foto's in haar profiel heeft staan?!

Hoe doe je dat?? Heb het al met ~
 
Terug
Bovenaan Onderaan