Het soevereine XT/XTZ/TT/TTR topic nr 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net WP voorvork waar al zware veren inzitten gescoord voor de XTZ660. Incl kroonplaten en remmerij. Nou nog een laag spatbord vinden.
:? Betekent dat het laswerk van zaterdag voor niks was?

Gisteren het 550 blok weer in elkaar gezet met nieuwe distributie ketting. De spanner is hoogstens 1 klikje naar binnen *O* . Dat terwijl de nieuwe ketting echt een fractie korter was dan de oude ketting, interessant...
 
:? Betekent dat het laswerk van zaterdag voor niks was?

Gisteren het 550 blok weer in elkaar gezet met nieuwe distributie ketting. De spanner is hoogstens 1 klikje naar binnen *O* . Dat terwijl de nieuwe ketting echt een fractie korter was dan de oude ketting, interessant...
nieuwe, dikkere, zylinderkopf dichtung?
 
nieuwe, dikkere, zylinderkopf dichtung?
da's een goeie, niet gerealiseerd. Wel nieuwe koppakking, maar kopbouten netjes conform wph met momentsleutel aangedraaid. Niet nagemeten maar volgens mij was de nieuwe pakking niet dikker dan de oude. Cilinder, en dus voetpakking, is niet los geweest.
 
nieuw topic nieuw aanbod
nog steeds tekoop yamaha tt 350 bj 1992
wegens economische crisis
in prijs verlaagd ik wil er nu namelijk ook wel eens vanaf eigelijk






prijsje 1000 euro
nieuwe olie + filter
in 2007 zijn er vele onder delen vervangen
 
nieuw topic nieuw aanbod
nog steeds tekoop yamaha tt 350 bj 1992
wegens economische crisis
in prijs verlaagd ik wil er nu namelijk ook wel eens vanaf eigelijk


[~[url="http://img638.imageshack.us/img638/7182/enduro1.jpg"]afbeelding~][/URL]

[~[url="http://img175.imageshack.us/img175/2650/enduro.jpg"]afbeelding~][/URL]

prijsje 1000 euro
nieuwe olie + filter
in 2007 zijn er vele onder delen vervangen
Ik zal hem even op www.tenere.nl onder de aandacht brengen.
 
ag dat marktplaats komt me de neus uit hij staat er al een tijdje op
maar er komen alleen mensen geld bieden of veel telaag
of ze bieden wel redelijk alleen komen niet op dagen op de dag dat ze een afspraak maken dus dan wacht je de hele dag en dan komen ze maar niet

dus vandaar bolski bedankt voor het onder de aandacht brengen
 
ag dat marktplaats komt me de neus uit hij staat er al een tijdje op
maar er komen alleen mensen geld bieden of veel telaag
of ze bieden wel redelijk alleen komen niet op dagen op de dag dat ze een afspraak maken dus dan wacht je de hele dag en dan komen ze maar niet

dus vandaar bolski bedankt voor het onder de aandacht brengen
Ik vraag altijd of ze een uur voordat ze bij me zijn, mij nog even bellen. Ik zeg dan dat ik in die tijd naar huis toe kom (is niet zo). Maar dan weet je dat als ze bellen, ze ook komen. Tis een kudmentaliteit, wel afspreken en niet komen, bah.
 
Mijn XT 500 heeft zijn eerste plofjes na de renovatie laten horen *O*

Wel nadat ik eerst een kwartier de longen uit mijn lijf heb gekickt voordat ik er erg in had dat het knopje op OFF stond ipv RUN :$
 
Mijn XT 500 heeft zijn eerste plofjes na de renovatie laten horen *O*

Wel nadat ik eerst een kwartier de longen uit mijn lijf heb gekickt voordat ik er erg in had dat het knopje op OFF stond ipv RUN :$


als een zonnetje?
 
Een genot om te horen.

Een soort eindeloze ochtend scheet.... :')
HTML:
[nobr][norml]
<script type="text/javascript" src="http://www.motorstek.nl/www/templates/motorstek/js/cssquery.js"></script>
<script type="text/javascript">
var nickname = 'Kibbe';
window.onload = function() {
    var a = cssQuery('.message_poster_nickname a.users');
    for (var i=0, l=a.length; i<l; i++)
        if (a[i].innerHTML == nickname) {
            var t = cssQuery('p.message_poster_title', a[i].parentNode.parentNode.parentNode.parentNode);
            a[i].style.color = 'blue';
            t[0].style.display = 'none';
        }
};
</script>
[/norml][/nobr]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
:? Betekent dat het laswerk van zaterdag voor niks was?

Gisteren het 550 blok weer in elkaar gezet met nieuwe distributie ketting. De spanner is hoogstens 1 klikje naar binnen *O* . Dat terwijl de nieuwe ketting echt een fractie korter was dan de oude ketting, interessant...
Nee, vandaag uit school ben ik weer bezig geweest om de route voor de DTA wat verder uit te breiden en mijn voorwiel begon al mooi vol te lopen, dus iig vandaag nog wat aan gehad :D.

Ik ga nu toch ook maar werk maken van die nokkenasketting. Morgen maar direct een dik stuk staal halen bij de plaatselijke smid.
 
Jouke, achterbrug 660 verlengen tbv 18" wiel:
full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan