Het SP topic Deel 19

Status
Niet open voor verdere reacties.
GroteFoto-6VUAJ37U.jpg


Klein goedmakertje!!! ;) :+

Blijf het toffe fietsen vinden!!!
 
comfortabel zitten??
Of je bent een liliputter of je hebt geen gevoel in kont en benen!!!
_O- _O- _O- _O- _O-

De SP staat er echt om bekend dat hij niet comfortabel zit, dat neem je voor lief bij een supersport als deze, maar dat maak je me niet wijs!!
 
ik zit ook lekker op mijn sp. (werk vervoer en al)
Maar ik heb nooit op een rc8 gezeten. vind het wel een apparte motor. (heeft wel iets)

Maar ik heb ooit gehoord dat hij ergens een dipje heeft?? klopt dat???
 
o trouwens Wouter wat voor schakel setje had jij er op???

Schakelsetje van Gilles: reverse schakelen en quickshifter, ben al weer aan het sparen om al die optie's hier ook weer op te krijgen.

Dipje?? als hij uit staat denk ik, nee hij trekt als een speer naar de begrenser.
Ik denk als je van een vier cilinder komt, dat je dan misschien last hebt van de gas reactie, maar hij is nu makkelijker dan mijn SP met snelgas.

Eerst maar eens sparen voor een uitlaatje, powercommander en luchtfilter.
 
Nieuwe botsmuts *O* moest wederom een Arai worden, wit/rood/zwart of effen en liefst zo goedkoop mogelijk.... wel met donker vizier van de 'oude Haga' en vandaag gelukt *D

Arai%20RX-7%20Corsair%20Randy%20Replica.jpg


Nu zelf nog verder herstellen, het gaat beter maar door de knie zakken gaat nog niet.

:W
 
Jarno heb jij de scotts demper gekocht die hier eerder te koop werd aangeboden?

Zo ja heb je hem al gemonteerd en geprobeerd?

Ja klopt de scott demper heb ik gekocht van Julez. Net vandaag gemonteerd want moest eerst een nieuwe balhoofd moer maken omdat Julez een Sp1 heeft en ik een Sp2. Staat stoer......rijdt het ook beter? weet ik niet want het is weer eens kut weer. Ook van Julez gekocht een achterdemper van PENSKE racing. Gaat er ZSM onder.........daarna de voorvering laten aanpassen bij SO.
 
Nieuwe botsmuts *O* moest wederom een Arai worden, wit/rood/zwart of effen en liefst zo goedkoop mogelijk.... wel met donker vizier van de 'oude Haga' en vandaag gelukt *D

[afbeelding]

Nu zelf nog verder herstellen, het gaat beter maar door de knie zakken gaat nog niet.

:W
*O* gaaf
 
Nou ja zonder gekheid, ik zit er goed op en denk er zelfs over om lagere clipons te monteren. En ben echt geen liliputter........
Maar ik klaag niet gauw, ben al eens van Rimini naar Diepenheim gereden in goed 12 uurtjes en daarna direct stappen na Bruins (discotheek) in Saasveld....... ;) ;)

comfortabel zitten??
Of je bent een liliputter of je hebt geen gevoel in kont en benen!!!
_O- _O- _O- _O- _O-

De SP staat er echt om bekend dat hij niet comfortabel zit, dat neem je voor lief bij een supersport als deze, maar dat maak je me niet wijs!!
 
Laatst bewerkt:
And the verdict is:
full

Eerst je schakels tellen voordat je een nieuwe ketting monteert... ging er van uit dat het een standaard SP setje was daar ik hem ook zo had besteld. nu zit ik weer op mijn andere twin en dat schiet niet op...
Ik ga TV kijken! baal er van... Ooh de BMCs zitten er wel al in ging super... scharnierende tanks zijn de bom!

gr maarten
 
alright Don! Ziet er weer (zooals verwacht)super uit!

@ Clawz: veel plezier op Zolder! Geniet ervan!
 
Nou ja zonder gekheid, ik zit er goed op en denk er zelfs over om lagere clipons te monteren. En ben echt geen liliputter........
Maar ik klaag niet gauw, ben al eens van Rimini naar Diepenheim gereden in goed 12 uurtjes en daarna direct stappen na Bruins (discotheek) in Saasveld....... ;) ;)

Sodemieter!!! :} :} :}
Ik wist, als ik aangekomen was, dat ik volgens mij niet meer kon lopen!!
Als ik met de SP ongeveer 2.5 uur gereden had, was ik echt op!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan