Het span van CoelaCanth

T gaat al de goeie kant op, motorblok zit alweer op zen plek. Wat een gehannes is dat zeg, k was blij dat ik een "olifantje" kon lenen van een kennis. Volgend weekend gaat denk ik niet lukken maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
20221231_121908.jpg
20221231_133857.jpg
20221231_142523.jpg
 
Heel fijn die plaatjes uit jouw garage. Ik voel me gelijk minder schuldig over de puinhoop in de mijne.
 
Dakpannen zou ik zelf niet direct binnen in de weg leggen.
Als er iets goed tegen de buitenlucht kan dan zijn dat toch wel dakpannen.
 
Geordende chaos noem ik het zelfO-), zeker in de winterperiode staat er veel teveel meuk binnen. Als het span er weer aan zit krijgt de garage weer een flinke opruim beurt.
 
Mooi gedaan :}
Die valbeugel zit er hopelijk toch echt alleen maar voor het mooie, hoop ik voor jou ;)
 
Haha, zat er al op en zonder ziet er zo smal uit en bij langere ritten kan je je voet erop zetten om eens een andere houding aan te nemen. Maar de vorige eigenaar heeft er ooit gebruik van gemaakt of heel dicht langs een muurtje gereden, er zitten toch een paar krassen op.
 
Geordende chaos noem ik het zelfO-), zeker in de winterperiode staat er veel teveel meuk binnen. Als het span er weer aan zit krijgt de garage weer een flinke opruim beurt.
alleen in chaos heerst creativiteit


(ik had blijkbaar weer eens een topic gemist doordat ik alleen maar bij de meldingen kijk en bijna niet door de hoofdmap scroll)
 
Respect voor je klus! Het blijft toch wel een gigantisch frontaal oppervlak, zo. Zal ook wel zo zijn effect hebben op dat rechtuitrijden... (Zeelandbrug met wind tegen?)
 
De aerodynamica van een baksteen kan je wel zeggen, voor die 140 (op de teller dus zal wel een stuk minder zijn werkelijk) had ik ook brug af en wind mee nodig_O- maar een dagje strand met 2 hapsnurke past makkelijk.
 
Een Coelacanth is een uitgestorven vis. Die tot grote verbazing van de wetenschap nog regelmatig gevangen en gegeten wordt. Geen stripfiguur.
 
Terug
Bovenaan Onderaan