Het spijt me, ik kon het niet laten...

Maar goed...om ff ontopic te komen :+

Fiets is om mee te rijden zoals Giz zei.

Ik ga hem na een regenrit dan ook echt niet wassen en föhnen enzo.

En als ik weg wil, naast weg moeten, dan ga ik gewoon...Maar dan moet het niet al te hard zeiken natuurlijk.
 
Help ff...hoe moet ik editten ?

Er staat bij je eigen posts een brief met een potloodje (naast die van je profiel). Als je dat aanklikt, kan je je posts editen :)

Deze dus
edit.gif
 
Maar goed...om ff ontopic te komen :+

Fiets is om mee te rijden zoals Giz zei.

Ik ga hem na een regenrit dan ook echt niet wassen en föhnen enzo.

En als ik weg wil, naast weg moeten, dan ga ik gewoon...Maar dan moet het niet al te hard zeiken natuurlijk.

Ik denk dat ik vanaf nu ook maar ga doen. Ik kan het trouwens toch niet laten om te rijden. En dag niet :] is een dag niet geleefd :+

Edit: ja die linkerknipperlicht zit inderdaad scheef. Hij heeft ook wat krasjes erop daarom wil ik nieuwe knipperlichten. En omdat het donker begon te worden heb ik er nog niets mee gedaan. Maar hij rijdt wel hoor :+
 
ik heb vandaag ook een stukje 'moeten' rijden... ivm nieuwe achterslof :) 'T was inderdaad vanmiddag niet echt geweldig weer, dus errug voorzichtig van Deventer naar Loenen want de oude achterband was echt wel op. Nauwelijks grip dus en ik kreeg ook nog even een fikse bui hagel op m'n kop. En op de terugweg nog een keer voorzichtig want spinternieuwe Pirelli glijd ook makkelijk. Maar zelfs in de regen kan ik er nog wel een beetje van genieten hoor (tussen de buien door... dat rijmt) Als het nu maar een beetje fatsoenlijk weer wordt dit weekend...
 
ik heb vandaag ook een stukje 'moeten' rijden... ivm nieuwe achterslof :) 'T was inderdaad vanmiddag niet echt geweldig weer, dus errug voorzichtig van Deventer naar Loenen want de oude achterband was echt wel op. Nauwelijks grip dus en ik kreeg ook nog even een fikse bui hagel op m'n kop. En op de terugweg nog een keer voorzichtig want spinternieuwe Pirelli glijd ook makkelijk. Maar zelfs in de regen kan ik er nog wel een beetje van genieten hoor (tussen de buien door... dat rijmt) Als het nu maar een beetje fatsoenlijk weer wordt dit weekend...

Ik heb gelukkig wel nieuwe banden eronder maar toen ik hem gister moest ophalen was ook niet echt bepaald lekker weer. Harde windstoten en af en toe wat regen. Maar ik heb toch wel stiekem genoten op invoegstroken voor de snelweg en op de snelweg zelf ook *D

Alleen ik moet het rustig aandoen want die motor is nieuw en ik ben er nog een beetje aan wennen...maar het blijft leuk! *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan