Het SRAD 600-750 topic #22: Duck ass with horsepower !

Status
Niet open voor verdere reacties.
hee prutsers,


De straf van de srad zit er op ook al heeft hij het niet verdient.
vies goor tyfus ding dat het er is...

Het gevoel dat ik het niet voor elkaar heb gekregen om het goed te laten lopen knaagt aan me. Ik kan het gewoon niet hebben.

Dus net een andere kabelboom gekocht en andere throttle bodies met injectors tps en injectors.

De kabelboom die er op zit is niet goed en na 5 min rijden gaat het fi lampje branden en als je dan weer langzaam gaat rijden gaat het uit. en de tps blijft verspringen als je gas geeft dit hoort ook niet.

het moet toch een x lukken om 1 dag zonder problemen te kunnen rijden op het circuit en de 130 pk aan het wiel te kunnen gebruiken zonder dat hij bokt inhoud of wat anders.

we zullen het zien...
 
De kabelboom en throttebodies zijn binnen. Het ziet er netjes uit geen corosie op de stekkers en de throttebodies zien er ook goed uit. Eerst ga ik de throttebodies wisselen zodat ik kan zien of het aan de tps ligt of aan de kabelboom dat ik verspringende waardes op de tps krijg.

Wat is het trouwens super stil hier.
 
De kabelboom en throttebodies zijn binnen. Het ziet er netjes uit geen corosie op de stekkers en de throttebodies zien er ook goed uit. Eerst ga ik de throttebodies wisselen zodat ik kan zien of het aan de tps ligt of aan de kabelboom dat ik verspringende waardes op de tps krijg.

Wat is het trouwens super stil hier.
Niemand heeft wat nuttigs te melden :P


Vandaag nog een lekker stukkie gereden afgetankt met Competition102 benzine (geen ethanol)
en een beetje Profi Fuel-Max erbij netjes gewassen en gepoetst.
Ik ben er maar vanuit gegaan dat hij de garage niet meer uitkomt.
 
Niemand heeft wat nuttigs te melden :P


Vandaag nog een lekker stukkie gereden afgetankt met Competition102 benzine (geen ethanol)
en een beetje Profi Fuel-Max erbij netjes gewassen en gepoetst.
Ik ben er maar vanuit gegaan dat hij de garage niet meer uitkomt.


De mijne staat al maanden stil en gepoetst.Van de winter ga ik hem wat polijsten :9 En achter de zijkapjes poesten. _O-
 
hee prutsers,


De straf van de srad zit er op ook al heeft hij het niet verdient.
vies goor tyfus ding dat het er is...

Aanstoken dat ding :P
Het gevoel dat ik het niet voor elkaar heb gekregen om het goed te laten lopen knaagt aan me. Ik kan het gewoon niet hebben.
Dat siertje je wel Lodewijk *O* dan geef ook ik niet op _O-
Dus net een andere kabelboom gekocht en andere throttle bodies met injectors tps en injectors.
Ik denk dat we beide van de winter alles eens rustig en goed moeten nalopen :Y
De kabelboom die er op zit is niet goed en na 5 min rijden gaat het fi lampje branden en als je dan weer langzaam gaat rijden gaat het uit. en de tps blijft verspringen als je gas geeft dit hoort ook niet.

Dat krijg je hetzelfde als wat m'n K4 gister had.De STVA is rot bij de mijne moet deze gaan solderen van de winter.Je krijgt dan een C28 code en je F1-lampje brand dan en je stappenmotor gasklepmotor werkt dan niet goed.Ik verloor ook power onderweg en soms ging de F1 weer uit wat een bekent probleem van de K4 K5 is.
het moet toch een x lukken om 1 dag zonder problemen te kunnen rijden op het circuit en de 130 pk aan het wiel te kunnen gebruiken zonder dat hij bokt inhoud of wat anders.

we zullen het zien...

Is je TPS sensor wel goed vervang dat kreng ook eens :Y
 
De kabelboom en throttebodies zijn binnen. Het ziet er netjes uit geen corosie op de stekkers en de throttebodies zien er ook goed uit. Eerst ga ik de throttebodies wisselen zodat ik kan zien of het aan de tps ligt of aan de kabelboom dat ik verspringende waardes op de tps krijg.

Wat is het trouwens super stil hier.
ik ben benieuwd :Y
 
Sinds zaterdag ook die van mij op stal.

Binnenkort maar eens de kleppenstellen en de NAKS/Ketting nakijken, en samen met dat de rest van het lijstje.
 
Sinds zaterdag ook die van mij op stal.

Binnenkort maar eens de kleppenstellen en de NAKS/Ketting nakijken, en samen met dat de rest van het lijstje.


Leuk lijstje al tot zover :P


Ik heb GSX1400-SRAD-K4 lijstjes :( Weet niet of ik alles afwerk deze winter _O-
 
Laatst bewerkt:
sinds kort heb ik samen met me broer een garagebox weten te bemachtigen. Hier een werkbank ingebouwd, stellingen en momenteel bezig met een motorheftafel.

Heerlijk plekje om te kunnen sleutelen :)
 
sinds kort heb ik samen met me broer een garagebox weten te bemachtigen. Hier een werkbank ingebouwd, stellingen en momenteel bezig met een motorheftafel.

Heerlijk plekje om te kunnen sleutelen :)


Nice *D mannen goed bezig jullie beide :} Ik moet eigenlijk van de gsx1400 de kleppen stellen.En dan de nokkenas spanveer + kogels vernieuwen wat ik preventief doe ;)

De SRAD is klaar die even wat poetsen.

De K4 daar heb ik weer meer werk aan te doen.
 
Voor even kettingsmeren etc. best handig.
Had prijsaanvraag gedaan kwam op ongeveer €1500,-


Dat weer wel het hokje is ook meer bedoeld als opslag toch ? Best pittig aan de prijs.

Hoe gaat het met de baby en met moeders en vaders hebben die ook alles onder controle ? ;)
 
Dat weer wel het hokje is ook meer bedoeld als opslag toch ? Best pittig aan de prijs.

Hoe gaat het met de baby en met moeders en vaders hebben die ook alles onder controle ? ;)

Yep... alles is onder contole. Nu een op bed en andere bij oma. Ondertussen bezig met
van alles en nog wat.
Binnenkort maar is verder met de werkbank en schuur en dan kunnen we beginnen met
Srad om deze weer in orde te krijgen voor het nieuwe seizoen.
 
Yep... alles is onder contole. Nu een op bed en andere bij oma. Ondertussen bezig met
van alles en nog wat.
Binnenkort maar is verder met de werkbank en schuur en dan kunnen we beginnen met
Srad om deze weer in orde te krijgen voor het nieuwe seizoen.


Goed om te lezen Julien dat alles goed gaat ! Ik word volgend jaar ook weer opa van alweer no;4.

Mijn SRAD is al klaar op wat poetsen na.De andere 2 hebben wat meer aandacht nodig wat ik ze pas in december/jan geven kan.
 
Fijne kerstdagen allen en alvast een gelukkig nieuwjaar gewenst !!.


a1d90518ffa07618d952936f879de614.jpg
 
Hej allemaal,

Kan iemand mij zekerheid geven welke bougiekappen op een srad 750 passen? Sommige sites zeggen NGK XD05F, maar een monteur twijfelde.
De originele sluiten met een rubber het gat af, zonder rubber kan dit inwateren zei hij. Hij wist niet zeker of je het rubber over kan zetten van de originele naar de ngk's.
De reden waarom ik liever 'aftermarket' ngk heb is het prijsverschil...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan