Het SRAD 600-750 topic #22: Duck ass with horsepower !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuke filmpjes Willem, ziet er nog rap uit!
Die instructeur doet het ook met 2 vingers in ze neus he..

Krijg er steeds meer zin in!
 
Leuke filmpjes Willem, ziet er nog rap uit!

beste wel :]

De eerste 2 ronden en zeker de eerste ging langzamer ze bouwen het op.Je moet zelf even in de gaten houden hoeveel sneller je kunt.Wil en kan je sneller is een overstap regelen.Stel je zit in een groep Harley tijgers met Duitse WO2 helmen op :+ dan is 55km/uur ook niet alles. ;)

Die instructeur doet het ook met 2 vingers in ze neus he..

Die instructeurs kunnen echt wel rijden hoor .

Dat lukte mij althans niet ;)
Krijg er steeds meer zin in!

Ik ook,jullie gaan 5 sessies rijden op 1 juni ik neig meer naar de 99 euro op 8 juni.

Vind 3 x 20 min sessies voldoende ben ook geen 30 jr meer :P Straks op Assen rij ik wel 5 sessies.
 
Laatst bewerkt:
Zo vandaag de spanner binnen en de kleppendekselpakking.
Snel geregeld
Stelt niks voor die spanner he
Nu nog even het Suzuki vet bestellen en de andere pakkingen.
Suzuki vet ?

Wat ga je daar dan mee doen ?

Tis toch geen vrienden vet :+

Dan nog even de werkbank en gereedschapswand in de schuur afmaken en dan gaan we er maar is
voor zitten. Hopelijk op tijd klaar voor het echte mooie weer er is.

Komt helemaal goed zo te lezen :Y
 
Heej hallo allemaal.

Het is tijd voor nieuwe banden onder mn SRAD.

weet al welke het gaan worden...Alleen de maat.
Ik heb nu 190/50/17(volgens mij is dat origineel)
Maar nu hoor ik dat veel mensen er 180/55/17 van maken zodat ie dan wat lekkerder de bocht invalt.

Nu zit ik te denken...waarom dan geen 190/55/17?

Weten jullie dit en waar rijden jullie zelf mee?
 
Heej hallo allemaal.

Het is tijd voor nieuwe banden onder mn SRAD.

weet al welke het gaan worden...Alleen de maat.
Ik heb nu 190/50/17(volgens mij is dat origineel)
Klopt voor een 750 wel met velg maat 6 j :Y

De 600 cc heeft een 180 maatje en is de achtervelg een 5.5j
Maar nu hoor ik dat veel mensen er 180/55/17 van maken zodat ie dan wat lekkerder de bocht invalt.

Nu zit ik te denken...waarom dan geen 190/55/17?
Er zijn SRAD rijders hier geweest die dat al gedaan hebben :Y Wat hen goed bevallen was.

Sommige rijders kiezen soms toch voor een 180 omdat dit goedkoper is.Maar ik vind dan toch dat een 180 band op een 6 j velg veel te plat wordt.Bij mij lag er een 180 op en vond dit bagger rijden.

Wel moet je ervoor opletten hoever je achterwiel naar achteren staat.Staat die tever naar voren dan kan je band je achterbrug raken.Afhankelijk dus van je ketting lengte.Je band wordt namelijk hoger als de snelheid toeneemt.

Weten jullie dit en waar rijden jullie zelf mee?

Ik rij origineel een 190 op de 750
 
Laatst bewerkt:
Klopt voor een 750 wel met velg maat 6 j :Y

De 600 cc heeft een 180 maatje en is de achtervelg een 5.5jEr zijn SRAD rijders hier geweest die dat al gedaan hebben :Y Wat hen goed bevallen was.

Sommige rijders kiezen soms toch voor een 180 omdat dit goedkoper is.Maar ik vind dan toch dat een 180 band op een 6 j velg veel te plat wordt.Bij mij lag er een 180 op en vond dit bagger rijden.

Wel moet je ervoor opletten hoever je achterwiel naar achteren staat.Staat die tever naar voren dan kan je band je achterbrug raken.Afhankelijk dus van je ketting lengte.Je band wordt namelijk hoger als de snelheid toeneemt.Ik rij origineel een 190 op de 750

Bedankt voor de goede uitleg :)
Maar ik hou het dan denk lekker bij het origineel.
rij al jaren zo dus zal nu ook wel weer goed komen.
En Suzuki heeft het tenslotte ook niet voor niks zo verzonnen.
 
Bedankt voor de goede uitleg :)
You're welcome :W
Maar ik hou het dan denk lekker bij het origineel.
rij al jaren zo dus zal nu ook wel weer goed komen.
En Suzuki heeft het tenslotte ook niet voor niks zo verzonnen.


Dat bedoel ik ook maar ;)

Maar die 55 band zou dus kunnen mits je geen hugger hebt want ook dan is het wel eventjes goed opletten.
 
Met wat geluk blijft de pakking van je deksel zitten Juulgsx.Dan kan je hem laten zitten mits in goede staat en hergebruiken.Of als je liever een nieuwe pakking hebt dan kan dat natuurlijk ook.Dan heb je wel Suzuki kit nodig om die te smeren in de 4 x rondingen.Zijkant gezien van je blok.Suzuki geeft dat mooi aan in het WPHB.

Suzuki vet ?

Wat ga je daar dan mee doen ?

Tis toch geen vrienden vet :+

Sorry foutje bedoelde de kit.
Spanner stelt inderdaad weinig voor. Vaak als ik onderdelen zie dan komt de rest vanzelf.
Morgen gaan we is aandachtig de WPHB doorlezen en op alles wat betrekking heeft op de NAKS vervangen gaan we is aan merken.
 
Over WPHB gesproken....zijn die dingen ergens te koop?
Of moet ik gewoon op eBay oid gaan zoeken?


Kun je hier downloaden in pdf even zoeken op je bouwjaar.

http://servicemanualsgsxr.com/category/suzuki-gsx-r-750/page/3/

Je kan natuurlijk ook via Ebay een origineel blauw/boek aanschaffen.

Ik heb ook zo'n boek.

Laatst gekocht voor 40 euro.

De prijzen lopen op van 40 tot wel 90 euro soms.

Sommige verkopers via www.ebay.com bieden ook een PDF aan of een CD.
 
Laatst bewerkt:
Kun je hier downloaden in pdf even zoeken op je bouwjaar.

http://servicemanualsgsxr.com/category/suzuki-gsx-r-750/page/3/

Je kan natuurlijk ook via Ebay een origineel blauw/boek aanschaffen.

Ik heb ook zo'n boek.

Laatst gekocht voor 40 euro.

De prijzen lopen op van 40 tot wel 90 euro soms.

Sommige verkopers via www.ebay.com bieden ook een PDF aan of een CD.

Ohh dat is nog wel serieus geld!
Pdfje is ook goed :)
Zal morgen eens kijken of ik deze kan downloaden.
 
Goed nieuws mensen....
1200 schade en dagwaarde 1750.
Als t goed is 1200 met behoud van "wrak"

Ben dr blij mee , kan ie mooi opgeknapt worden


Netjes *O* dan weten we ook meteen wat onze SRAD's waard zijn ;) bij e.v.t schade +/- 400 euro :Y


Als jij met Joyce een deal kan sluiten dan zit je goed met dit bedrag. Anders was het krap aan geweest :/
 
Netjes *O* dan weten we ook meteen wat onze SRAD's waard zijn ;) bij e.v.t schade +/- 400 euro :Y


Als jij met Joyce een deal kan sluiten dan zit je goed met dit bedrag. Anders was het krap aan geweest :/


Ja wat jij bedoeld is bij total losssssss
Zit nog te wachten op joyce ;)
Ze heeft ook nog een mooi kuip ruitje als ik het goed zie :P

Wil kappen werk weer netjes , dat zowiezo
Maar lijkt me toch ook gaaf om hem te laten wrappen met leger print , of een gaaf kleurtje geven , nu we toch bezig zijn *D
Zit nog in dubio wat te doen...

Uitlaat misschien recht laten maken of extreem inkorten en lekker brullen , alleen moet ik er dan wel een zachter pijpje bij kopen voor doordeweeks.
Dat de brul pijp over gooien bij een tourtje....keuzes keuzes en nog eens keuzes.

Maar kappen en velgen poedercoaten gaat als eerst voor want wil er snel weer knap bij rijden :]

Sowieso gelijk onderhoud plegen als de kappen er toch af zijn.
olie filter , olie , koelvloeistof etc..


Vind toch dat ik de voorrem hendel teveel omhoog en naar beneden kan bewegen , volgens mij is dit enkel op te lossen door nieuwe hendel te monteren of niet ?
 
Laatst bewerkt:
Vind toch dat ik de voorrem hendel teveel omhoog en naar beneden kan bewegen , volgens mij is dit enkel op te lossen door nieuwe hendel te monteren of niet ?

Had ik ook last van, toen een nieuw busje in gezet. Waar ik dit busje vandaan had weet ik alleen niet meer..
 
Heb ik ook last van. Helaas is niet zoals bij een gewone fiets te stellen.


Je kan als je dit niet fijn vind gewoon een nieuwe remhendel bestellen :Y Of je koopt after market spul van die mooie gekleurde :9


@ Wie hendels zoekt met 26000km remmen op de klok :+

Ik heb de oude hendels van m'n SRAD nog ergens liggen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan