Het SRAD topic #17 Zomerpeen en waterballen

Status
Niet open voor verdere reacties.
boek maar wat voor na 3 juni laat maar weten voor die tijd kan ik niet circuit rijden.. sta ik dalijk met een gebroken klauw aan het altar.. das zo moeilijk ringen schuiven :P

Je bent eraan! ;) Gefeliciteerd hoor :Y

Btw, je weet wat de verleden tijd is van echt genieten?
 
Hahaha, ik heb grijze ipv zwarte tegels in mijn achtertuin _O-

full
 
FF een vraagje tussendoor: Weet iemand waar je remrevisie-sets voor de SRAD kan krijgen?
Afgelopen jaar steeds meer last gekregen van aanlopende/slepende remmen, dus ik ben nu van plan die stofringen en O-ringen maar eens te vervangen, voor en achter :)
Op Japparts zullen ze er vast wel tussen staan, maar ik heb geen id welke van deze het zijn: Remklauw Seal & O-ring set : Roukama Japparts, De complete motor onderdelen webshop

Of weten jullie een andere optie, ebay misschien? (zal ook wel goedkoper zijn denkik..)
 
FF een vraagje tussendoor: Weet iemand waar je remrevisie-sets voor de SRAD kan krijgen?
Afgelopen jaar steeds meer last gekregen van aanlopende/slepende remmen, dus ik ben nu van plan die stofringen en O-ringen maar eens te vervangen, voor en achter :)
Op Japparts zullen ze er vast wel tussen staan, maar ik heb geen id welke van deze het zijn: Remklauw Seal & O-ring set : Roukama Japparts, De complete motor onderdelen webshop

Of weten jullie een andere optie, ebay misschien? (zal ook wel goedkoper zijn denkik..)

Kan je niet gewoon zoeken op merk-type en bouwjaar?
Overigens als je remmen vast zitten is dat niet door versleten dichtringen maar door alle aanslag op je remzuigers. Ik heb nog nooit nieuwe dichtringen gekocht, even schoonmaken en weer terug plaatsen is genoeg zolang ze niet lek zijn. Hou er maar eens voorzichtig rekening mee dat die verrot zijn. Misschien kan je ze nog wel gewoon schoon krijgen hoor.
 
Laatst bewerkt:
FF een vraagje tussendoor: Weet iemand waar je remrevisie-sets voor de SRAD kan krijgen?
Afgelopen jaar steeds meer last gekregen van aanlopende/slepende remmen, dus ik ben nu van plan die stofringen en O-ringen maar eens te vervangen, voor en achter :)
Op Japparts zullen ze er vast wel tussen staan, maar ik heb geen id welke van deze het zijn: Remklauw Seal & O-ring set : Roukama Japparts, De complete motor onderdelen webshop

Of weten jullie een andere optie, ebay misschien? (zal ook wel goedkoper zijn denkik..)

En voila... gezocht op SRAD 600 van 2000:
SUZUKI GSX-R600(AD3112)97-00 : Roukama Japparts, De complete motor onderdelen webshop

Is alleen niet duidelijk of het nu een set voor 1 klauw is of beide. Dus ff bellen/mailen.
 
Laatst bewerkt:
Ik wil graag xenon installeren in de srad maar zie nu 2 verschillende dingen.

er is een site die de lampfitting h7 installeerd en er is er 1 die h4 adviseerd.

iemand hier ervaring meer over welke fitting het beste past?
 

Ik begin ook al te kwijlen! Hopelijk dat het tegen die tijd niet zo regent als afgelopen keer. Man man, wat waren Lucas en ik zeik en zeik helemaal doorweekt! En volgens mij hebben DKK en onze nieuwbakken Matroos ook niet droog gehouden

Wat een rit... Maar wel lekker gegeten!
 
Laatst bewerkt:
Ik wil graag xenon installeren in de srad maar zie nu 2 verschillende dingen.

er is een site die de lampfitting h7 installeerd en er is er 1 die h4 adviseerd.

iemand hier ervaring meer over welke fitting het beste past?

Volgens mij is het standaard H4 in de SRAD, correct me if I'm wrong. Dus logischerwijs zou je zeggen weer H4.

Maar als je xenon erin frommelt, vervang je toch de hele unit?
 
Ik begin ook al te kwijlen! Hopelijk dat het tegen die tijd niet zo regent als afgelopen keer. Man man, wat waren Lucas en ik zeik en zeik helemaal doorweekt! En volgens mij hebben DKK en onze nieuwbakken Matroos ook niet droog gehouden

Wat een rit... Maar wel lekker gegeten!
Echt nat kan DKK niet zijn geworden hij hoefde maar 10 km.
Dibusta was wel goed nat
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan