Het SRAD topic #17 Zomerpeen en waterballen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil graag xenon installeren in de srad maar zie nu 2 verschillende dingen.

er is een site die de lampfitting h7 installeerd en er is er 1 die h4 adviseerd.

iemand hier ervaring meer over welke fitting het beste past?
Ik heb service manuel erbij gepakt maar ik kan niet vinden welke lamp erin moet
 
Laatst bewerkt:
Hebben we niet een H4 voor dimlicht en een H7 voor groot?

Ik durf het echt niet te zeggen. Als het WPH ook geen uitsluitsel geeft, zit er niets anders op dan even te kijken. Ik kan alleen vanaf hier de motor niet zien, laat staan de type verlichting erin...
 
netjes! gefeliciteerd!!!

Maurice ook gefeliciteerd!! ;)

Roy ook gefeliciteerd, met je grote achtertuin...



zullen we voor al die feestjes vast een datum prikken, anders redden we het niet in 1 seizoen :+
 
Het natte was nog niet eens zo erg.. De lekke band pfff. Heb vandaag trouwens mn autorijbewijs gehaald *O*

Toen had je het nog droog en warm. Maar is toch netjes opgelost dacht ik, op zaterdag avond een monteur bellen die toch nog even achter zijn biertje vandaan komt om een band te wisselen.
Gefeliciteerd met je rijbewijs
 
Toen had je het nog droog en warm. Maar is toch netjes opgelost dacht ik, op zaterdag avond een monteur bellen die toch nog even achter zijn biertje vandaan komt om een band te wisselen.
Gefeliciteerd met je rijbewijs
Dat is waar ben nog steeds erg blij dat je dat kon regelen!!
 
is al gelukt..... wat er op het moment in zit is een h7.

Bij navaudio 50 euro voor een setje dus met zn 2 is het maar 25 euro! dat balast is ook zo weggewerkt.

enige wat me wel mooi lijkt is een lens inbouwen erover.... iemand hier ervaring mee?
 
is al gelukt..... wat er op het moment in zit is een h7.

Bij navaudio 50 euro voor een setje dus met zn 2 is het maar 25 euro! dat balast is ook zo weggewerkt.

enige wat me wel mooi lijkt is een lens inbouwen erover.... iemand hier ervaring mee?
Zon lamp is standaard zonder lens als je die er nu voorzet ga je volgens mij een erg rare lichtbundel krijgen omdat de spiegel daar niet op berekend is
 
Laatst bewerkt:
Zon lamp is standaard zonder lens als je die er nu voorzet ga je volgens mij een erg rare lichtbundel krijgen omdat de spiegel daar niet op berekend is


Klopt!

Maar wat ik daarbij dus heb gezien is dat ze dan de spiegel zwart spuiten zodat je echt alleen de lens ziet.

maar ik kan nergens zo`n lens vinden. Alleen maar complete sets voor de auto en die zijn over de 100 euro...
 
Kleine MF meeting bij Roy "R"...

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan