Het SRAD topic #17 Zomerpeen en waterballen

Status
Niet open voor verdere reacties.
full
 
hardere straffen uitdelen zou al een hele stap de goeie richting op gaan (mijn inziens dan)

In de VS hadden ze hem waarschijnlijk al volgepompt met lood

denk dat weinig mensen daar problemen mee hebben als politie dat zou doen bij dat soort lui !

ik iedergeval niet... :X
 
Jongens vraagje tussendoor:


Hoe krijg je je contactslot los? Zit een tor x boutje in met een pinnetje in het midden. Moet ik dan torx gereedschap hebben met een gaatje in het midden?
 
Ik had het er met een collega over gisteren. Op voorhand, we zijn er beide niet bij geweest, dus dat oordeelt lastig als je de situatie niet kent.
Maar als er iemand een mes trekt en een stekende beweging naar je maatje maakt, dan hopen wij beide dat de ander niet aarzelt en inderdaad die dader neerschiet! Pure noodweer... Al zal het allemaal snel gaan. Blijft moeilijk, zoiets...
 
denk dat weinig mensen daar problemen mee hebben als politie dat zou doen bij dat soort lui !

ik iedergeval niet... :X

Dat hoop ik ook niet. Al zullen er altijd mensen zijn die dan zeggen:'het was zo'n lieve jongen', 'het ging maar om een openstaande bekeuring' (eigenlijk raar hè, de politie moet ze schrijven, die bonnen, en als er dan niet betaals wordt moeten we het bedrag nog zelf innen ook... :? ) of bepaalde opmerkingen. Voor sommigen is het namelijk nooit goed. Doodmoe wordt je ervan. Soms probeer ik bij dat type volk nog om ze te overtuigen, al weet je dat dat niet altijd zin heeft...
 
kijk dat is nog eens leuk als jij ze niet wil petch dan wil ik ze wel hebben voor de racer.
was ik ff vergeten te posten, ik had intussen al wat besteld dus veel plezier met je nieuwe race handels ;)

nog interresse in een radiale pomp en een setje extra wielen? :)
 
Dat hoop ik ook niet. Al zullen er altijd mensen zijn die dan zeggen:'het was zo'n lieve jongen', 'het ging maar om een openstaande bekeuring' (eigenlijk raar hè, de politie moet ze schrijven, die bonnen, en als er dan niet betaals wordt moeten we het bedrag nog zelf innen ook... :? ) of bepaalde opmerkingen. Voor sommigen is het namelijk nooit goed. Doodmoe wordt je ervan. Soms probeer ik bij dat type volk nog om ze te overtuigen, al weet je dat dat niet altijd zin heeft...
tja, vorig jaar is er een in beverwijk overleden, was ook zo`n schatje volgens zijn familie, hij had al een redelijk strafblad, stond stijf van de coke, viel diverse malen agenten aan tijdens zijn arrestaie, en overleed in de cel aan een hartkwaal, dat was volgens zijn famillie natuurlijk moord, ondanks de medische rapporten, waaruit bleek dat hij een hartafwijking had, was niet zo`n beste combi met coke en pillen.hele demosnstartie hier geweest, en plotseling had de familie bram m als advocaat.
 
Thanks voor de tips, contactslot is er inmiddels vanaf.

Nu de koso teller een plaats geven met behulp van een stukkie aluminium.
 
als het heel goedkoop is
pomp is niet mooi, wel functioneel, 35 euro, setje wielen met schijven voor en achter, assen tandwielhouder dacht ik iets van 200 euro, zijn wel erg vuil van remstof, en achter moet er 1 lager vervangen worden, maar die kosten geen drol op ebay :)
 
pomp is niet mooi, wel functioneel, 35 euro, setje wielen met schijven voor en achter, assen tandwielhouder dacht ik iets van 200 euro, zijn wel erg vuil van remstof, en achter moet er 1 lager vervangen worden, maar die kosten geen drol op ebay :)

das niet duur petch ik moet eerst ff bij een motor gaan kijken van het weekend als dat nix wordt dan gaan wij misschien wel zaken doen.
 
Als je het juiste gereedschap heb liggen dan is dat toch wel een beetje overbodig :Y

Wie van jullie heeft valblokken en gemonteerd?? En dienen die door de blokophanging gemonteerd te worden?
 
Laatst bewerkt:
Als je het juiste gereedschap heb liggen dan is dat toch wel een beetje overbodig :Y

Wie van jullie heeft valblokken en gemonteerd?? En dienen die door de blokophanging gemonteerd te worden?

Heb jij gelijk aan , ze hadden dus niet het goede gereedschap.
Er was niks mis met het slot, enige probleem was dat zij geen sleutel hadden en die ook niet hadden gekregen van mij.
 
Jongens vraagje tussendoor:


Hoe krijg je je contactslot los? Zit een tor x boutje in met een pinnetje in het midden. Moet ik dan torx gereedschap hebben met een gaatje in het midden?

Ja die bestaan gewoon. Uitboren kan ook. Ook al vaker gedaan, die dingen willen nog wel eens muur en muurvast zitten.

Ik had het er met een collega over gisteren. Op voorhand, we zijn er beide niet bij geweest, dus dat oordeelt lastig als je de situatie niet kent.
Maar als er iemand een mes trekt en een stekende beweging naar je maatje maakt, dan hopen wij beide dat de ander niet aarzelt en inderdaad die dader neerschiet! Pure noodweer... Al zal het allemaal snel gaan. Blijft moeilijk, zoiets...

Jep, net zoals dat ik hoop dat als iemand mij op mijn bek tikt (zonder fatsoenlijke reden) mijn maten me ook ff helpen.

@seb Ja , is een nieuw type torx.

Nieuw type? Op een fiets uit 1996? :P

Als je het juiste gereedschap heb liggen dan is dat toch wel een beetje overbodig :Y

Wie van jullie heeft valblokken en gemonteerd?? En dienen die door de blokophanging gemonteerd te worden?

Op de weg wil ik ze eigenlijk niet. Op circuit wel. Die dingen zijn handig als je mooi onderuit schuift, doe je dat op de weg en kom je een stoeprand tegen kan je vrij makkelijk je frame scheuren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan