Het stond te gebeuren...... Het is gebeurd!

Siebje

Die hard MF'er
5 jun 2003
844
0
Beste motormaten,

Je hebt twee soorten motorrijders: Degene die onderuit zijn gegaan en degene die nog onderuit moeten ;( . Sinds afgelopen vrijdagavond kan ik mij tot de eerste categorie aansluiten... Ook ik ben onderuit gegaan.

Het gebeurde ongeveer om 22.30 vrijdagavond. Ik kwam bij een vergadering uit Krimpen a/d IJssel vandaan en was op weg naar mijn huiske in Nieuwerkerk aan den IJssel. Nadat ik van de algerabrug ben gekomen, kwam ik aan bij een soort van grote 'rotonde'. Voor de bekende onder ons is dit een soort van rotonde bij de Smart dealer/Hollywood factory. Enfin, ik ga dus rechtsaf richting Capelle aan den IJssel.... Aan deze weg is een Shell station gevestigd en vanuit dit tankstation kwam een auto aanrijden. Deze auto heeft mij dus over het hoofd gezien en ik ben tegen de zijkant van de auto geklapt..

Van het voorval weet ik niets meer te herinneren, ook de vergadering die ik daarvoor had niet. Ondanks de klap schijn ik redelijk normaal gehandeld te hebben. Ik ben zelf opgestaan, heb mijn helm afgedaan, ben naar de man toegelopen en hem gerust gesteld (!). Vervolgens heb ik de motor zelf, vanuit de berm (thank God, er was een tussenberm :} ) naar het tankstation geduwd... Omdat ik redelijk normaal gehandeld had, heeft de man mij naar mijn huis gebracht en niet een ambulance gebeld.

Eenmaal thuis aangekomen ben ik vreemd gaan reageren op vragen (soort van cassettebandje) en besloot mijn broer mij naar het IJssellandziekenhuis te brengen.
Daar bleek dat ik een gescheurde/gebroken pink te hebben en een hersenschudding.
Na mijn ziekenhuisbezoek zijn we weer naar de plaats des onheils geweest. Daar stonden politieagenten die toevallig aan het controleren waren (wie zegt dat je ze nooit kan vinden als je ze nodig hebt). Deze agenten hebben een kwartrier lang met me gepraat en gerust gesteld (waar ik ook niets van kan herinneren) en vervolgens een takelbedrijf voor mijn motor gebeld.

Op zaterdagochtend 6.00 uur werd ik eerst echt bewust van alles, voor zover dat nog mogelijk was en inmiddels is het nu donderdag.Vandaag wordt de motor getaxeerd en zit ik met spanning op de uitslag te wachten... Momenteel ondervind ik nog werl last van de hersenschudding aangezien ik toch nog last heb van concentratiestoornissen. Volgens de neuroloog gaat dit vanzelf over, mits er genoeg rust wordt genomen, dus dit zal ik dan ook doen aangezien het typen met één hand nogal vermoeiend is ;)

Ik wilde het jullie gewoon even laten weten en ik hou jullie op de hoogte van de vorderingen....
 
Das stevig klote...


Waarschijnlijk een lekkere hersenschudding gezien je geheugenverlies, dan zal je de dagen er na nog lekker ge :r hebben ;)
 
nou ja, look at it from the bright side, je bent in elk geval die saaie kutvergadering vergeten, sterkte verderzzzzzzzzzzzz :) :)
 
Gelukkig ben je er redelijk goed vanaf gekomen :)

Beterschap en succes met het afhandelen van de schade!
 
Dat is goed klote :( Je hebt toch wel alle gegevens van die kerel die je aangereden heeft hoop ik?

Gezien je geheugenverlies is het een flinke klap geweest... vooral zorgen voor genoeg rust. Succes met je kop, je pink en natuurlijk met je motor!
 
Das minder, veel succes er mee.

Ik was wel benieuwd wat er kwam na, mij helm afgezet en naar de man toegelopen :+
 
hee joh! da's ff minder zeg, nu ben jij n keer de pineut! ;)

hoop dat je net zo makkelijk weer op je fiets stapt als hij (en jij!) weer helemaal de oude is (zijn)...

drive safe! :]
 
Aardig klote Sieb, je had al een tijdje niet gereageerd en ik dacht waarschijnlijk geen internet. Ook had ik je motor niet op school zien staan. Maar succes verder met de afwikkeling van alles, en als je toch in Krimpen ben, kom dan effe langs.
 
Klote joh, sterkte met alles!! Hoop gauw weer te lezen dat je weer rijdt!! Bij voorkeur op een GS natuurlijk.... ;)

Als er een ongeluk(je) is gebeurd met een motor, ALTIJD de ambulance bellen, is mij door ambulancepersoneel op het hart gedrukt toen vorig jaar De Stopper voor z'n flikker werd gereden terwijl ik er naast stond!
 
Das zeker nie mis! Wat de dokter zegt van die rust moet je wel doen! Anders hou je er misschien iets aan over. Succes met de afhandeling!
 
Wauw, ik ben blij dat het goed afgelopen is met je. Nu hopen dat ze brommert op een voor jou mooi bedrga taxeren.

Succes
 
groot punt is dat je absoluut veel en lang rust moet nemen anders eindig je met migraine voor de rest van je leven zoals mijn oom. ook zal je met teveel inspannen sport oid het komende jaar gauw hoofdpijn houden
beterschap
 
suc6 met je herstel , ik heb ook ooit na een aanrijding een zware hersenschudding gehad en schijnt dat je idd heel wat war taal uit brabbelt :+
 
Wow, heftige shit allemaal. ;(
Je hebt veel geluk gehad het had veel slechter kunnen aflopen.
Sterkte met je herstel en hou je taai de komende periode.
 
Terug
Bovenaan Onderaan