Het stond te gebeuren...... Het is gebeurd!

Wow een mede Gs'er in de kreukels B|
He het allerbest er mee en neem veel rust anders dan kun je blijvende geheugenschade houden.

Groeten,
Bird
 
Join the club!

ook ooit een keer onderuit gegaan (zoals zovelen), niet leuk natuurlijk.
gelukkig kom je er met de schrik vanaf, je fiets kan je vervangen, jezelf daarentegen...

Sterkte :)
 
Klappers met andere verkeersdeelnemers is altijd klote.. Gelukkig zelf nooit meegemaakten hoop er nooit bij betrokken te raken. Voor de rest vind ik onderuit gaan op zich, een heel normale zaak wat gemiddeld wel een keer in de 1,5 jaar voorkomt. Simpel schuivertje ofzo. Tweewielers zijn gewoon wat gevoeliger met iemand erop die niet altijd aan de limieten kan/wil toegeven, that's all in the game!
 
Klote, ik ken het punt (werk iets verderop).

Je mag daar 80 dus dat kun je nooit bijremmen wanneer daar een idioot het tankstation verlaat! :( Balen...

Beterschap en ik hoop dat de verzekering snel met centjes komt!
 
Klote Siebje, maar gelukkig ben je er relatief goed vanaf gekomen(je leeft gelukkig nog...)

Ook erg zonde van je GS, je had er zoveel werk ingestoken......
 
Beste motormaten,

Je hebt twee soorten motorrijders: Degene die onderuit zijn gegaan en degene die nog onderuit moeten ;( . Sinds afgelopen vrijdagavond kan ik mij tot de eerste categorie aansluiten... Ook ik ben onderuit gegaan.

Het gebeurde ongeveer om 22.30 vrijdagavond. Ik kwam bij een vergadering uit Krimpen a/d IJssel vandaan en was op weg naar mijn huiske in Nieuwerkerk aan den IJssel. Nadat ik van de algerabrug ben gekomen, kwam ik aan bij een soort van grote 'rotonde'. Voor de bekende onder ons is dit een soort van rotonde bij de Smart dealer/Hollywood factory. Enfin, ik ga dus rechtsaf richting Capelle aan den IJssel.... Aan deze weg is een Shell station gevestigd en vanuit dit tankstation kwam een auto aanrijden. Deze auto heeft mij dus over het hoofd gezien en ik ben tegen de zijkant van de auto geklapt..

Van het voorval weet ik niets meer te herinneren, ook de vergadering die ik daarvoor had niet. Ondanks de klap schijn ik redelijk normaal gehandeld te hebben. Ik ben zelf opgestaan, heb mijn helm afgedaan, ben naar de man toegelopen en hem gerust gesteld (!). Vervolgens heb ik de motor zelf, vanuit de berm (thank God, er was een tussenberm :} ) naar het tankstation geduwd... Omdat ik redelijk normaal gehandeld had, heeft de man mij naar mijn huis gebracht en niet een ambulance gebeld.

Eenmaal thuis aangekomen ben ik vreemd gaan reageren op vragen (soort van cassettebandje) en besloot mijn broer mij naar het IJssellandziekenhuis te brengen.
Daar bleek dat ik een gescheurde/gebroken pink te hebben en een hersenschudding.
Na mijn ziekenhuisbezoek zijn we weer naar de plaats des onheils geweest. Daar stonden politieagenten die toevallig aan het controleren waren (wie zegt dat je ze nooit kan vinden als je ze nodig hebt). Deze agenten hebben een kwartrier lang met me gepraat en gerust gesteld (waar ik ook niets van kan herinneren) en vervolgens een takelbedrijf voor mijn motor gebeld.

Op zaterdagochtend 6.00 uur werd ik eerst echt bewust van alles, voor zover dat nog mogelijk was en inmiddels is het nu donderdag.Vandaag wordt de motor getaxeerd en zit ik met spanning op de uitslag te wachten... Momenteel ondervind ik nog werl last van de hersenschudding aangezien ik toch nog last heb van concentratiestoornissen. Volgens de neuroloog gaat dit vanzelf over, mits er genoeg rust wordt genomen, dus dit zal ik dan ook doen aangezien het typen met één hand nogal vermoeiend is ;)

Ik wilde het jullie gewoon even laten weten en ik hou jullie op de hoogte van de vorderingen....


neem de rust , want daar knapt je hersenschudding van op en heb je later niet zoveel last ervan!!!
 
Thanks voor al de bemoedigende reacties :} . Dan merk je toch hoe close de motorwereld is.... Gedeelde smart is halve smart zeg maar!

Ondanks mijn ongeluk blijf ik toch motorrijden, het motorbloed kruipt immers waar het niet gaan kan ;) . Sommige mensen verklaren me voor gek, anderen geven me helemaal gelijk :P .

Gister ben ik gebeld door mijn motorreparateur en hij vertelde mij dat de schade nog best beperkt is gebleven. Alleen de door mij recent opgezette kuip heeft wat schuifschade opgelopen en de stuurhandels/clip ons staan wat krom.. Het exacte schadebedrag krijg ik nog te horen...

Ik houd jullie op de hoogte!
 
wow, ik ken de situatie daar ook, en degenen die het tankstation verlaten kijken NOOOOOOOIT! (moeten ze namelijk over hun schouder kijken, en da's teveel moeite :( )
Suc6 met herstel van jezelf en de bike
 
Jezus zeg wat klote, ik kan me alleen maar aansluiten bij alle mensen hierboven: neem heel veel rust !

Ik heb zelf ooit een zware hersenschudding gehad en heb jarenlang last gehad van verminderde concentratie en allerlei andere vreemde zaken, dus neem die rust!!!! (groot nadeel: je kunt niet te veel meer mf-en......)


Sterkte
 
Ach je kunt de notulen er nog even op nalezen. Je hebt ze toch niet zelf gemaakt? ;)
Klinkt wel als een waarschuwing om altijd een medische check te laten maken na een klapper.
 
T*ring ik weet precies welke plek je bedoelt, rij er zelf ook wel es langs...echt kansloos als er daar iemand vandaan schiet. :(
Heel veel sterkte, en neem lekker veel rust, ga lekker in de tuin/balkon zitte en geniet van et zonnetje (wel een pet op ofzo, ivm warm hoofd).
Echt kl*te voor je zeg, '(


houd napo een beetje bij waar/waarom men hier onderuit gaat dan :?
 
Kut man! Ja, k weet precies waar je bedoelt en daar ben je idd echt kansloos! Echt suf dat juist daar die automobilisten niet kijken voor ze de weg opschieten. Heel veel suc6 met je herstel en hou ons op de hoogte!
 
Das mooi balen, dat net voor het motorseizoen. Gelukkig geen ernstig lichamelijk letsel. Sterkte met je duim en je hersenschudding. En hopelijk snel weer
:] :] :]
 
Gister ben ik gebeld door mijn motorreparateur en hij vertelde mij dat de schade nog best beperkt is gebleven. Alleen de door mij recent opgezette kuip heeft wat schuifschade opgelopen en de stuurhandels/clip ons staan wat krom.. Het exacte schadebedrag krijg ik nog te horen...

Ik houd jullie op de hoogte!

Ik neem aan dat jouw schade vergoed wordt aangezien die kerel de weg op reed...

Suc6 ermee
 
Laatst bewerkt:
Sterkte, kom zelf uit Capelle dus weet precies wat je bedoeld, hoeveel ongelukken daar al gebeurd zijn wil je niet weten maar daar heb je verder weinig aan natuurlijk.
Het beste........
 
Terug
Bovenaan Onderaan