Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kan iemand mij vertellen wat kleppenstellen ongeveer kost bij de ST, (bij een yamaha dealer)
De zwarte uitvoering is gepoedercoat rvs. De zilveren uitvoering is enkel gezandstraald rvs. Daar kan je op krassen wat je wilt maar je zal nooit door de toplaag heen komen omdat er immers geen poedercoating op zit. Dus je zal de krassen inderdaad een stuk minder snel zien.Da's toch positief...
Hopelijk voor jou houdt de verf beter dan op mijn Altrider's...
Beetje jammer, zoveel geld en dan zo'n slechte lakkwaliteit.
Los daarvan, nooit kies ik nog voor zwarte crashbars. Voor m'n vrouw haar nieuwe GS750 ook zwarte gekozen. Eén offroadcursus later zijn beide kanten al bekrast.
Die blanke crashbars kunnen al wat hebben voordat je er iets op gaat zien.
Ik heb vanmiddag nog een blauwe uit de Yamaha stal naar huis gereden.. Ook met crashbars... en weer zwarte.
Bekijk bijlage 1647355
De Turfweg in Garderen vind ik persoonlijk wel een mooi stukje. Mooie lengte (bijna 3 km), niet te moeilijk, maar wel leuk om het onverhard gevoel even te krijgen. Zo zijn er wel meer wegen in de regio te vinden. En als we het netjes houden (dus de normale gedragsregels in acht nemen en rekening houden met omwonenden, fietsers, ...) zal het ook geen problemen opleveren verwacht ik.Wie weet er een beetje leuke gravel / onverharde paden waar je met de motor mag rijden.
Wie is er bekend met een leuke beginner route?
Maar daar wringt meestal de motorlaars,De Turfweg in Garderen vind ik persoonlijk wel een mooi stukje. Mooie lengte (bijna 3 km), niet te moeilijk, maar wel leuk om het onverhard gevoel even te krijgen. Zo zijn er wel meer wegen in de regio te vinden. En als we het netjes houden (dus de normale gedragsregels in acht nemen en rekening houden met omwonenden, fietsers, ...) zal het ook geen problemen opleveren verwacht ik.
GPX viewer
Helaas waarMaar als de échte Enduro rijders met hun zware eencilinders er door boenderen (+ enkele van de quat's) gaan de poppen aan 't dansen,
Net zoals al te lawaaierige choppers en ander tuig er voor zorgen dat leuke wegen niet meer toegankelijk zijn.
Wat een toeval, drie weken geleden heb o.a. op de turfweg gewandeld. Tijdens het wandelen kwam ik verschrikkelijk interessante paden tegen waar ook auto's mochten rijden. (Waarschijnlijk bewoners?) Ik vroeg me al af of je daar mocht rijden met de motor.De Turfweg in Garderen vind ik persoonlijk wel een mooi stukje. Mooie lengte (bijna 3 km), niet te moeilijk, maar wel leuk om het onverhard gevoel even te krijgen. Zo zijn er wel meer wegen in de regio te vinden. En als we het netjes houden (dus de normale gedragsregels in acht nemen en rekening houden met omwonenden, fietsers, ...) zal het ook geen problemen opleveren verwacht ik.
GPX viewer
Jouw foto's 1 en 3 lijken mij het oude type Super Tenere (DP01). De middelste foto lijkt mij het latere type.Vraagje...
Ik vermoed dat ik het oude type standaard op mn fiets heb. Ik heb een touratech standaard verbreder aangeschaft maar volgens mij psst ie niet. Touratech zegt dat ie op elke standaard past vanaf bouwjaar 2014. In de video still van de website zie je ook een heel afwijkend product.
Mijn fiets heeft bouwjaar 2015 maar volgens mij gaat er iets fout. Zie bijgevoegde afbeeldingen.
Vraagje...
Ik vermoed dat ik het oude type standaard op mn fiets heb.
Mijn fiets heeft bouwjaar 2015
Bedankt voor je reactie. Duidelijk verhaal. Bedankt voor je aanbod, ik heb het overwogen maar ik denk dat ik voor een Altrider ga.Jouw
Jouw foto's 1 en 3 lijken mij het oude type Super Tenere (DP01). De middelste foto lijkt mij het latere type.
Ik heb een DP01 en een standaardverbreder van Wunderlich. Zie foto
Ahaa. Volgens mij heb ik dat eerder hier gelezen. Eigenlijk is de motor gewoon ergens in 2015 op de markt gekomen, paar kleine dingetjes aangepast omdat het een world crosser betreft maar het blijft gewoon de 2010 uitvoering. Zo iets was het toch?Uw Ten is niet van bouwjaar 2015....maar een overjaarse... het is dus niet alleen een oude type standaard, maar je hebt gewoon de eerste generatie.
Ik heb zelf ook een "overjaarse" 2015 gehad...
Als je dus nog eens iets besteld kies je best voor het pre-2014 model.
Aha. Volgens mij heb ik dat eerder hier gelezen. Eigenlijk is de motor gewoon ergens in 2015 op de markt gekomen, paar kleine dingetjes aangepast omdat het een world crosser betreft maar het blijft gewoon de 2010 uitvoering. Zo iets was het toch?
Dat zou van mij geweest kunnen zijn. Ik heb een 2014, maar het is eigenlijk een overjaarse 2013 (WordCrosser). Nix mis mee, in tegendeel zelfs, want na de ECU flash is het de beste en fijnste motor die er is (vind ik in ieder geval ) Kort geleden heb ik (eindelijk) een proefrit gemaakt op een "Honda CRF1100L DCT Africa Twin Adventure Sport", daar kon ik altijd behoorlijk van watertanden. Uitstekende motor, maar na de proefrit stapte ik weer met een dikke grijns op mijn 'overjaarse' Super Ténéré WordCrosser. Dat is mijn beste en fijnste.Bedankt voor je reactie. Duidelijk verhaal. Bedankt voor je aanbod, ik heb het overwogen maar ik denk dat ik voor een Altrider ga.
Ahaa. Volgens mij heb ik dat eerder hier gelezen. Eigenlijk is de motor gewoon ergens in 2015 op de markt gekomen, paar kleine dingetjes aangepast omdat het een world crosser betreft maar het blijft gewoon de 2010 uitvoering. Zo iets was het toch?
@A.S.Moto Ziet er aantrekkelijk uit. Ook de kosten zijn te overzien.
Daar had ik gekeken, is inderdaad scherpe prijs. Veelal ben je zomaar € 225,- of meer voor een 'hele dag' kwijt.Kijk eens op de site, dacht 85€ voor een halve dag.
Is naar mijn mening echt goedkoop!
Ik rijd alleen op de weg en heb de Tenere op T31's staan. Inmiddels de tweede set eronder, mij bevalt het prima!Nogmaals een vraag van een nieuweling, ik weet dat het een persoonlijke voorkeur is, maar zijn bridgestone banden te adviseren ? bij de ST en zo ja welke. Mijn dank alvast